Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (9849)

Vierailija
9501/9849 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään kaivatun tatuoinneista tosi paljon. 😍💕

Mä taas inhoan niitä, mutta eipä toisen asioille mitään mahda 🤷🏻

Mä oon aina tykännyt tosi paljon kaivatun tatuoinneista <3 Oisko vielä neljättä ja viidettä yms mielipidettä tähän. 

Vierailija
9502/9849 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luen nyt Rattoa. 

Saa kaivata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9503/9849 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unelmani on häät, puoliso, talo meren rannalla, kaksi lasta, koira ja ei avioeroa. Mikä on sinun unelmasi?

Minullakin oli kolmannella luokalla. Haavelistalla oli myös turkki ja mersu. 

Ihan normi hyvän elämän juttujahan noi on, ei mitään lapsellisia tai epärealistisia haaveita

Eri

En huolisi tolta listalta yhtäkään asiaa. Eri eri

Vierailija
9504/9849 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun täydellisessä elämässä on mahdollisimman vähän pakollisia asioita, ei esim palkkatyötä, jota pitää tehdä rahan takia, siis mahdollisimman suuri vapaus tehdä ja ennen kaikkea olla tekemättä. Materiasta en niinkään unelmoi vaan nimenomaan vapaudesta. 

Elämässä on pakko tehdä töitä että kasvaa isoksi ja kun kasvaa isoksi niin haukutaan läskiksi. Ei se ole läskiä vaan elintasoa. Antaa kateellisten haukkua, minä syön heidänkin edestä ja kun olen iso ja minulla on leveä perä niin nämä heinäseipäät tulevat minulta anelemaan ruista ranteeseen. 

Minä en ole syntynyt syödäkseni vaan olen syntynyt elämään elämääni. Rahaa voi laittaa muuhunkin kuin vain ruokaan, tämä toki lisää nautintoa elämässä kun on suht pieniruokainen. Hoikkana ja aktiivisena eläminen on mielestäni nautinnollista.

Vierailija
9505/9849 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän pidän kaivattuni tatuoinneista, varsinkin siitä pohkeessa olevasta.

Vierailija
9506/9849 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haaveilu on sun juttu, toteutus ei.

Se on juurikin näin🤗

Samoin. Haaveilu on yksi vahvuuksista, jonka alle toteutus välillä jää. 

Miks ootte tositarkoituksella-ketjussa, jos tarkoitus on vain haaveilla?

Kaverin puolesta

Tämä on ainoa kaipausketju tällä hetkellä, siksi. Sivusta

Ei ole ainoa kaipausketju. Ihmiset pesiytyi vaan tänne eikä normiketjuun. Normiketju ON LUOTU. Siellä vaan ei ole ketään.

Vierailija
9507/9849 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuointi on kirjaimellisesti merkki, leima. 

Joo näin on, tatuointi on HARAM! 

Niillä voi ilmaista vaikkapa henkistä vapauttaan ja sitä, ettei sido itseään mihinkään uskontoon.

Ihminen joka joutuu sitä noin toitottamaan ja todistelemaan kertoo vain siitä että asia ei liene ihan niin selkeä itselle.

Ei kai siinä mitään toitoteta, vaan se vain on selkeä merkki siitä.

Että Hän on vapaa. 

Vierailija
9508/9849 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilijat voisivat perustaa Lähetä terveisesi haaveilemallesi henkilölle! -ketjun.

Sitten urpot täyttäisi senkin ketjun kuten tämän.

Vierailija
9509/9849 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi on aina merkki massan mukana kulkemisesta ja persoonattomuudesta. Sitä persoonan latteutta yritetään pönkittää ulkoisin keinoin. Vuosituhannen vaihteessa monet pissaliisat ottivat ristiselkään tribaalikuvion. Oi miten persoonallista - vain tuhansilla muilla pissiksillä oli just sillä samalla sapluunalla tehty leima. Vapaa-ottelussa ja nyrkkeilyssä yleensä tatuoidumpi osapuoli häviää, vaikka on yrittänyt tatuoituttaa itsensä pelottavan näköiseksi. Kun ajattelee, että tyyppi on maksanut tuhansia siitä, että joku töhertelee myrkyillä hänen ihoaan, niin ei vaikutus ole raju tai pelottava, vaan tyyppi näyttää vain surkuhupaiselta. On myös aina huvittavaa, kun wannaberokkarit ottavat kädet täyteen tatuointeja vaikkei heillä ole yhtään hyvää biisiä. 

Vierailija
9510/9849 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointi on merkki jonkinasteisesta tyhmyydestä. 

No nyt vedät rajat tälle arvottamisellesi, kuulostat itse aika typerältä.

Olet sitä mitä itsellesi syötät joten ole tarkkana miten itseäsi opetat, elät itsesi kanssa koko loppuelämäsikin.

Vierailija
9511/9849 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unelmani on häät, puoliso, talo meren rannalla, kaksi lasta, koira ja ei avioeroa. Mikä on sinun unelmasi?

Ihan normi hyvän elämän juttujahan noi on, ei mitään lapsellisia tai epärealistisia haaveita

Eri

Ei kai sitä kysyttykään? Vaan kommentoitiin, että nuo haaveet on normaaleja eikä mitään lapsellisia epärealistisia "kolmannen luokan" haaveita.

Vierailija
9512/9849 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot mun rakkain, H-nainen. Se on vaatinut tosi paljon työtä, että löytää jonkun sun kaltaisen timantin. Pidän sua aika helvetin tyhmänä jos kyseenalaistat mun ajatusprosessin. Mut voit hylätä, mut voit siirtää syrjään, mutta älä ikinä epäile mun kykyjä huomata kirkkaasti säteilevä yksilö. Sinä olet se. Poikkeuksellisin kaikista.

Hanna vai Henna?

Eipä kiinnosta Hannat ja Hennat. Heli, hän ainoa, aina vain.

Itsekin kaipaan Heliä, mutta en koskaan edes vihjaisi, että hän voisi olla tyhmä. Hän on itse asiassa minua paljon fiksumpi. 

t. J

Vierailija
9513/9849 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haaveilu on sun juttu, toteutus ei.

Se on juurikin näin🤗

Samoin. Haaveilu on yksi vahvuuksista, jonka alle toteutus välillä jää. 

Miks ootte tositarkoituksella-ketjussa, jos tarkoitus on vain haaveilla?

Kaverin puolesta

Tämä on ainoa kaipausketju tällä hetkellä, siksi. Sivusta

Ei ole ainoa kaipausketju. Ihmiset pesiytyi vaan tänne eikä normiketjuun. Normiketju ON LUOTU. Siellä vaan ei ole ketään.

Kiitos tiedosta. Aiemmin ne poistettiin sitä mukaa kun luotiin, joten jengi on sit vain jäänyt tänne. 

Poistun siis heti ja menen oikeaan ketjuun, en kaipaa millään tositarkoituksella todellakaan.

Vierailija
9514/9849 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointi on aina merkki massan mukana kulkemisesta ja persoonattomuudesta. Sitä persoonan latteutta yritetään pönkittää ulkoisin keinoin. Vuosituhannen vaihteessa monet pissaliisat ottivat ristiselkään tribaalikuvion. Oi miten persoonallista - vain tuhansilla muilla pissiksillä oli just sillä samalla sapluunalla tehty leima. Vapaa-ottelussa ja nyrkkeilyssä yleensä tatuoidumpi osapuoli häviää, vaikka on yrittänyt tatuoituttaa itsensä pelottavan näköiseksi. Kun ajattelee, että tyyppi on maksanut tuhansia siitä, että joku töhertelee myrkyillä hänen ihoaan, niin ei vaikutus ole raju tai pelottava, vaan tyyppi näyttää vain surkuhupaiselta. On myös aina huvittavaa, kun wannaberokkarit ottavat kädet täyteen tatuointeja vaikkei heillä ole yhtään hyvää biisiä. 

Sehän riippuu minkä massan. Jos minä mietin tapahtumia ja tilanteita joissa olen, niin kyllä tatuoinnit poikkeaa massasta. 

Vierailija
9515/9849 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Ei kai sitä kysyttykään? Vaan kommentoitiin, että nuo haaveet on normaaleja eikä mitään lapsellisia epärealistisia "kolmannen luokan" haaveita.

Kiistinkin sun käsitystä normaalielämästä. 

Vierailija
9516/9849 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/6411110/laheta-terveisesi-kaipaamallesi…

Siinä toinen ketju! Tämä ei ole ainoa vaihtoehto.

Vierailija
9517/9849 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo palstaitkijä ei varmaan uskaltaisi kasvotusten urputtaa Mike Tysonin naamatatskan rumuudesta ja luuseriudesta. Eod.

Vierailija
9518/9849 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Et kiistänyt, vaan kerroit ettet Sinä huolisi listalta yhtäkään asiaa.

Itse en ole nähnyt tarpeelliseksi edes ottaa sitä tässä esiin, huolisinko minä jotain tuolta listalta, mutta noin yleisellä tasolla nuo listan haaveet edustavat normaalia, hyvää elämää eikä mitään kolmasluokkalaisen utopiaa.

Vierailija
9519/9849 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Et kiistänyt, vaan kerroit ettet Sinä huolisi listalta yhtäkään asiaa.

Itse en ole nähnyt tarpeelliseksi edes ottaa sitä tässä esiin, huolisinko minä jotain tuolta listalta, mutta noin yleisellä tasolla nuo listan haaveet edustavat normaalia, hyvää elämää eikä mitään kolmasluokkalaisen utopiaa.

No kiistinhän, jumalauta. Ei tuo ole mikään normaali hyvän elämän haave vaan yhden yksittäisen henkilön unelma. Esim itse en tosiaan huolisi noista asioista mitään, ei ole mun käsitys normaalin hyvästä elämästä.

Vierailija
9520/9849 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ovat hyvä siinä mielessä, että heti sen nähtyäni tiedän, mitä luokkaa ihminen on. Ei tarvitse turhaa tuhlata aikaa. Omaa sosioekonomista asemaa vastaavaa olen hakemassa, enkä yhtään alempaa. Ihmisarvosta tässä ei ole kyse, mutta jaetuista arvoista jne.