Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (9276)
Ehkä harjoittelen taas näyttelemistä. Seuraan Rita Behmin jalanjälkiä, valmiiksi taputeltuja.
Olivat varmaan lyhyempiä ne kirjoitukset?
Nyt kun Behm on uurtanut itsensä keikkalavoilta elokuvan kautta tähtiin niin muillekin on tilaa. Tila täytyisi täyttää. En osaa laulaa enkä näytellä. Kannattaako kokeilla kuitenkin? Naiset töihin, äidit varsinkin.
Vierailija kirjoitti:
Olivat varmaan lyhyempiä ne kirjoitukset?
No taisivat kyllä olla.
Komediakin kiinnostaisi mutta en tiedä jaksaako sitä niin paljon eli onnistuuko se kuitenkaan niin hyvin.
Olen kuulkaas nyt haaveillut niin monenlaisesta tekemisestä että en jaksa haaveilla enää ikinä mistään. Ajatuksen tasolla lähes kaikki sopii, toimii ja vaikuttaa hyvältä mutta enpä oikeasti tiedä.
Behmille terveisiä. Ei pahalla nyt kuitenkaan. Huumorilla vähäsen.
Terveisiä kaikille muillekin.
Heipparallaa nyt sitten.
Vierailija kirjoitti:
Olen idiootti 😜
Mitä järkeä täällä on höpistä?
Vierailija kirjoitti:
Häivyin jo ajat sitten älykääpiöt 😜
Pitäisikö sun mennä hoitoon?
Anna minun olla minä. Muuta en pyydä.
Vierailija kirjoitti:
Anna minun olla minä. Muuta en pyydä.
Minä annan. Ole hyvä.
Hilavitkuttimeksi ryhdyin taas hetkeksi. Aina ei jaksa niin vakavia asioita.
Ketju todellakin tyhjeni. Tulinkin takaisin. Jotenkin tylsä hetki kuitenkin. Siivoilin jo laatikoitakin aiemmin, en nyt jaksanut kuitenkaan jatkaa siivoilua vaikka sitä ajattelinkin. Jäin kuitenkin miettimään työasioita.
Vierailija kirjoitti:
Sovitaan hyvin yhteen, nm.
Kyllä, on tullut anatomia testattua.
Mitäs muut työttömät? Onko ajatuksia töiden suhteen? Kuuluuko mistään mitään?
Olen nyt näköjään jumissa ketjussa.
Tänne saa kai nyt jakaa levottoman ajatuksia.
Aika monta pitkästä aikaa. Ensin sain syytteitä siitä että muut eivät mahdu mukaan ja nyt kirjoitin enemmän eri tyylillä enkä saanut yhtäkään vastalausetta. Meni kai sitten ihan hyvin.