Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (9276)
Henkinen kotini on 60-luvulla.
Miehet nyt kirjettä dm pikaposti maksutta luotettava kiva ilman suurempia virheitä ajatus takkuaa välillä ei tarvitse korjata puolesta siirrän toiseen hetkeen yksityisyys tärkeätä ei saa kuvata tai näyttää viestejä nyt kiire ajat loppuvat järjestetään oikea hetki.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se sellainen rakkaushuijaus? Koukutit, sait rakastumaan ja sait haluamasi. Sitten dumppasit.
Olihan siinä merkkejä. Sanoit kännissä olevasi rakastunut minuun ja selvänä peruit sanasi.
Väärä nimi väärällä hetkellä loukkaa mutta inhimillisyys Jumalan syytä. Anteexi
Ei naisille hyvää naistenpäivää muista arvosi.
Ette tiiä kuka mää olen osaan myös kirjoittaa näinkin ja sitten muillakin tavoilla melkein kaikilla ja osaan olla rento ja näin nuorekas.
Nyt taas vauhti ei kiihtynyt ehkä iltapalan aika kaikilla ja nytten tuli sitten muitakin tekemisiä mieleeni koska nyt ajattelen lähteä. Tämä tyyli kävi raskaaksi ja jutut loppuvat. Siinä sekin sitten oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se sellainen rakkaushuijaus? Koukutit, sait rakastumaan ja sait haluamasi. Sitten dumppasit.
Sinä meidät hylkäsit tekemättömyydellä ja passiivisuudellasi.
Mitäs sinä itse teit? Syytät toista, mutta tuskin laitoit rikkaa ristiin. Sivu
Kivaa iltaa kaikille ihanille 🖤🙂🌏
Vierailija kirjoitti:
Kivaa iltaa kaikille ihanille 🖤🙂🌏
Ps. Saa arvata kuka mää olen vaikka varmaan tosi monelle liian vaikea tiätää mut moi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä meidät hylkäsit tekemättömyydellä ja passiivisuudellasi.
Höpsis. Minähän otin jopa avioeron.
Rauhallista iltaa sinne kaipaamalleni.
Jaahas, nyt ei tullut vastalauseita. Oliko tyyli parempi?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin kaipaajat ovat olleet ihan rauhassa.
Teen tärkeää tutkimustyötä.
Vierailija kirjoitti:
Montako olet kirjoittanut?
Kustantajan päässä on ongelma silloin, ei kirjoittajan. Julkaisut aina oikoluetaan ja editoidaan. Kirjailijan ei tosiaan tarvitse olla kummoinenkaan kirjoittajana, kuten edellä jo moneen kertaan kerrottu, kielenhuolto tulee muualta.