Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (5780)
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt varattuihin kannata haksahtaa. Comoon, älkää aliarvioiko itseänne.
Ei sitä ihastumista voi estää. Sinkut ovat joko itsen kaltaisia luusereita, tai sitten niin nuoria, ettei ole realistista odottaa pääsevänsä heidän kanssaan parisuhteeseen. Niinpä sitä alkaa kiinnittää huomionsa varattuihin, joilla vaikuttaa olevan elämä mallillaan. Sitten vielä jos siinä puolisossa on jotain sellaisia piirteitä, joista ei itse pidä, niin sitä on helppo kuvitella olevansa sopivampi puoliso ihastuksen kohteelle kuin hänen oikea puolisonsa. Jos mitään suhdekuvioita ei ole käynnissä, niin on helppo päätyä päiväunelmoimaan varatusta, kun ei muutakaan ole meneillään.
Rakastan siua nainen, tänään oli ihmepäivä. Unelle kolmelta, heräsin yheksältä, lääkitsin ittein, söin samalla aamuapetta, maksoin vuokran helmikuulta ja tarkistin pyråkratiat, tsekkasin tulevan kuntoutuksen tiiot ja kulkuyhteyvet, mitä maksaa ja mitä kautta mennä. Äkisti huomasin kellon olevan iltaseittemän ja päivän menneen. Nukuin 2 tuntia, söin iltapalan ja etin sitten ketjua, oli jotenkin kätketty. Nyt hyvää yötä lounaaseen, oot mielessä, hyvällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitset itsesi pois, mutta se on oma valintasi. Olen ikuinen kakkonen, vaikka mitä selittäisit.
Kakkonen on ykkönen
Jäikö anaalivaihe päälle?
Iltaa mammoille. Mammat on vauvoja.
Vierailija kirjoitti:
Missä olet, rakkaus, joka kaipaat, kuten minä sinua kaipaan, joka haluat yhteisen elämän, onnen ja ilot? Onko sinua olemassakaan?
Täällähän minä rakas.
Ei jukra venähti jotenki selän ja nyt on vaikeeta vähän kaikki
Ehkä jokin päivä tulee hän, joka haluaa ja jonka minä haluan. Annan sille mahdollisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Hyväksikäytetty olo
Annoit käyttää niin syytät vain itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitset itsesi pois, mutta se on oma valintasi. Olen ikuinen kakkonen, vaikka mitä selittäisit.
Kakkonen on ykkönen
Jäikö anaalivaihe päälle?
Sivusta, muutoin tollasta käytöstä ei voi selittää.
Tositarkoituksella, hyvää yötä!
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Olisi ihana tulla kotiin jossa sinä olisit odottamassa. 🥰 Tehtäisiin päivällistä yhdessä ja levättäisiin yhdessä. 😍
-M.K.K
Kun sielu palaa alkulähteilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksikäytetty olo
Juu älä kaikille jaa, keskity olemaan arvokas. Kyl se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Hyväksikäytetty olo
Toiv. ei mun kaivattu. Olen ihastellut ja ihaillut aivan sydämestäni. Enkä litään antanut ymmärtää irlinä silloin kuin nähtiin. Mutta ymmärrän toisaalta, jos hän näin ajatteli. Ikävöin sua yhä. 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksikäytetty olo
Aina löytyy suuria viisauksia täältä. Jos auto ajaa päällesi, annoitko sinä sen ajan päällesi?
Itsestään.
-mies