Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (5780)
Monelle ulkopuoliselle nämä puolisoiden väliset siteet ovat ikuinen arvoitus. Vaikka joku näyttäisi kasalta paskaa, se ei välttämättä ole sitä siellä kasassa makaaville. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Täältä on pakko jotenkin punnertaa pois. Enkä tarkoita ketjua. 😞
You can do it 🐣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä on pakko jotenkin punnertaa pois. Enkä tarkoita ketjua. 😞
Kaipaus loppuu, kun ei halua enää jatkaa.
Ei auta. Elämäni on romuna ja mielenkiinto kadonnut niin monin eri tavoin. Elän tyhjiössä.
Vierailija kirjoitti:
Monelle ulkopuoliselle nämä puolisoiden väliset siteet ovat ikuinen arvoitus. Vaikka joku näyttäisi kasalta paskaa, se ei välttämättä ole sitä siellä kasassa makaaville. Sivu
Tuskin ne ilman syytä yhdessä olisivat. Ovat yhdessä omasta halustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytää luottamuksen ihmisiin, jos luottamus on moneen kertaan rikottu?
Meinaatko tosissaan että löytyy täältä pettäjiltä hyviä vinkkejä? Sama ku kysyt ahvenelta että millanen koukku on paras.
K
Ootteko kuulleet koskaan avoimesta suhteesta? Sivusta.
Avoin suhde on sellainen jonka tietää myös puoliso senkin tollo.🤣🤣🤣
Kenen puoliso?
Nainen, älä kumarru edessäni vaikkapa nojaamaan pöydän ylle. En välttämättä pysty pitämään näppejäni erossa. On sellainen harvinainen got to touch bending over woman's back -syndrooma.
Ilmankos puhuit sovintoseksistä. Onnistui viimein.
Miten samaan aikaan voi olla niin vaikeeta katsoo toista silmiin ja samaan aikaan jäädä niihin kiinni?
Hyvää yötä 💌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ne ilman syytä yhdessä olisivat. Ovat yhdessä omasta halustaan.
Kyllä, juuri niin, vaikka ulkopuolisia saattaa ihmetyttää mikä siinä on, mutta tottumus, talous, lapset, historia ovat vahvoja siteitä ja täytyy olla pahasti pielessä ennen kuin monikaan jaksaa tehdä mitään.
Sinussa roikkuminen on itsensä kiusaamista.
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta huolimatta tiedän, että kaipaat mua. Oon ihan varma.
Mistä varmuus?
Mä en ole varma, enkä itsekään mikään varma.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen kaipauksesi 💞
En kaipaa aina kun tänne kirjoitan. Sivu
Jos en tähtää korkeelle en voi elää. Mun on pakko.
Missä olet, rakkaus, joka kaipaat, kuten minä sinua kaipaan, joka haluat yhteisen elämän, onnen ja ilot? Onko sinua olemassakaan?
Vierailija kirjoitti:
Missä olet, rakkaus, joka kaipaat, kuten minä sinua kaipaan, joka haluat yhteisen elämän, onnen ja ilot? Onko sinua olemassakaan?
Haaveissa vain, haaveissa vain.
Vierailija kirjoitti:
Mooom
Whats the matter? Momma been mighty busy all day. Now come to my lap, babe.
No ei ainakaan ole hölmö peikko kuitenkaan. Jotain se on sekin. :D