Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (5780)
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta olen pohjalla.
Sieltä on vain yksi suunta: ylös😊
Sä pystyt siihen.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta huolimatta tiedän, että kaipaat mua. Oon ihan varma.
Mistä varmuus?
No en minä tiedä! 😢 En edes tiedä olitko koskaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mooom
Whats the matter? Momma been mighty busy all day. Now come to my lap, babe.
Ya!!🥰😊
Vierailija kirjoitti:
Chattasin eilen kaverin kanssa, jolla on miljoonaomaisuus. Silti vaimo tahtoi eron, vaikka heillä oli avioehto niin, ettei vaimo hyödy erosta mitään. Tuntuu hassulta, että itsellä on riittämättömyyden tunne ja sitten sitä tajuaa, että ei se takaisi mitään, vaikka olisi miljonäärikin. Ei sitä koskaan ole tarpeeksi, jos tunteet ovat yksipuoleiset.
Rahalla ei lopulta ole mitään väliä. Se on vaan energiaa joka tulee ja menee. Oon eronnut joskus siten, että koko omaisuuteni uhattiin polttaa. Silloin sai aivot hyvään mielentilaan, kun piti laskea irti kaikesta materiasta ja hyväksyä se todellisuus hetkellisesti, että autossa on kaikki mitä enää on. Teki henkisesti hyvää sanoa että anna mennä sitten ja polta, ja hyväksyä se sisäisesti. Oli hetken aika vapaa olo kaikesta maallisesta.
Ei riitä pelkät haaveet, vaikka sulle riittääkin. Eikä se ihme ole, kun sulla on rakkautesi. Minulla ei ole, ja sydän itkee joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos puhuit sovintoseksistä. Onnistui viimein.
Missä semmosest on puhuttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chattasin eilen kaverin kanssa, jolla on miljoonaomaisuus. Silti vaimo tahtoi eron, vaikka heillä oli avioehto niin, ettei vaimo hyödy erosta mitään. Tuntuu hassulta, että itsellä on riittämättömyyden tunne ja sitten sitä tajuaa, että ei se takaisi mitään, vaikka olisi miljonäärikin. Ei sitä koskaan ole tarpeeksi, jos tunteet ovat yksipuoleiset.
Rahalla ei lopulta ole mitään väliä. Se on vaan energiaa joka tulee ja menee. Oon eronnut joskus siten, että koko omaisuuteni uhattiin polttaa. Silloin sai aivot hyvään mielentilaan, kun piti laskea irti kaikesta materiasta ja hyväksyä se todellisuus hetkellisesti, että autossa on kaikki mitä enää on. Teki henkisesti hyvää sanoa että anna mennä sitten ja polta, ja hyväksyä se sisäisesti. Oli hetken aika vapaa olo kaikesta maallisesta.
Ei tietenkään, mutta usein kannattaa ottaa omansa pois. Eri
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä pelkät haaveet, vaikka sulle riittääkin. Eikä se ihme ole, kun sulla on rakkautesi. Minulla ei ole, ja sydän itkee joka päivä.
Tämä. Niin tämä. Näinhän se on. Nuo varatut pelaavat meillä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko uskaltanut näyttää oman ihanan itsesi, jota on helppo rakastaa? Vai ovatko suojamuurit peittäneet kovuudellaan kaiken sen kauneuden, joka sinussa elää vahvasti?
Valitset itsesi pois, mutta se on oma valintasi. Olen ikuinen kakkonen, vaikka mitä selittäisit.
Ei nyt varattuihin kannata haksahtaa. Comoon, älkää aliarvioiko itseänne.
Everyday I wake up feeling blessed
And even if I don't, I see it as a test 🤍💫
Täysikuu
Kun hänet löydät, jota kaipaan minä niin
Täysikuu
Sä hänet loisteellasi peitä suudelmiin
Ja kerro hälle kuinka paljon häntä rakastan
Täysikuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko uskaltanut näyttää oman ihanan itsesi, jota on helppo rakastaa? Vai ovatko suojamuurit peittäneet kovuudellaan kaiken sen kauneuden, joka sinussa elää vahvasti?
Ihan itse olet muurit rakentanut eikä purkuintoa ole. Minussa ei ole tippaakaan kovuutta, turhaan projisoit.
Nuku hyvin rakas. Mun elämäni valo.
Vierailija kirjoitti:
Tämä teksti puhuttelee vaikka on vuosia siitä kun näin kaivattuni.
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Melkein jo innostuin kun aattelin että kysyt kuulumisia.
Voit kysyä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Valitset itsesi pois, mutta se on oma valintasi. Olen ikuinen kakkonen, vaikka mitä selittäisit.
Kakkonen on ykkönen
Et sinä siitä päätä, hän päättää.