Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.
Kommentit (5780)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jokin päivä tulee hän, joka haluaa ja jonka minä haluan. Annan sille mahdollisuuden.
Oikein, täällä ei luovuteta. Kaikkea hyvää sulle ystävä.
Menen kertomaan heille, että elämä oli ihan turha show eikä kannata poistua lähteeltä
Vierailija kirjoitti:
Menen kertomaan heille, että elämä oli ihan turha show eikä kannata poistua lähteeltä
Nirvana
Tulee mieleen vaan että ottakaa vastuu, itsestänne ja omasta elämästänne vähintään. Mielummin myös muista. Olkaa vastuunkantajia.
Halein suukoin hyvää yötä naiselle kuntarajain ja 30km paremmalle puolelle. Huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen vaan että ottakaa vastuu, itsestänne ja omasta elämästänne vähintään. Mielummin myös muista. Olkaa vastuunkantajia.
Harteillani on kymmenissä ihmisiä jatkuvasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olet, rakkaus, joka kaipaat, kuten minä sinua kaipaan, joka haluat yhteisen elämän, onnen ja ilot? Onko sinua olemassakaan?
Täällähän minä rakas.
Hän ei minua halua. Aikaa on ollut haluta ja ilmaista se.
Tuli vähän kiire, kun oli toisenlaisia kirjoitushommia, mutta tässä terveiset ja hyvää yötä.nn
Vierailija kirjoitti:
Aina olen ottanut, mutta itsestä ehkä vähiten!
Meidän ystävyyden sijaan valitsit kuunnella sen loputtomia valheita, selityksiä ja manipulaatiota. Valitsit.
Aina löytyy suuria viisauksia täältä. Jos auto ajaa päällesi, annoitko sinä sen ajan päällesi?