Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (5419)
Vierailija kirjoitti:
Oot jo ainaki tietoinen mun huonoista puolista.
😀😅
Vierailija kirjoitti:
Juoppo, juoruilija, wt, yksinkertainen, tylsä? Kyllä, hyvin jo tunnen.
Vierailija kirjoitti:
I know nothin'.
-Johnny Tightlips
Olisit lähtenyt sinne missä pippuri kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoppo, juoruilija, wt, yksinkertainen, tylsä? Kyllä, hyvin jo tunnen.
Nn oli
Vierailija kirjoitti:
Mun haaveet.. Mä haluaisin asua jo tänä vuonna sun kanssa. Ainakin osan viikkoa tai silleen, miten se ois vaan mahdollista. Ois ihana nukahtaa sun viereen.
Haluaako joku muuttaa mun kartanoon hyvinvointialueelle?
Mä toivoisin, et kaipaamani ois aktiivisempi ja näyttäisi enemmän tunteitansa. Sekä negatiivisia että positiivisia. Välillä mä mietin, et mahtaako mun hellyydenkipeys olla hänelle liikaa, kun haluaisin koskettaa häntä tosi usein.
Vierailija kirjoitti:
Maksa matkat ja pesämuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi halunnut koskaan tavatakaan sinua, niin olisin välttänyt tältä surulta.
Jaksuja. Aika auttaa.
Ei auta. Pahentaa.
Kyllä se lopulta auttaa. Laastaroi pahimmasta yli
Vierailija kirjoitti:
Hän ehkä kuvittelee tietävänsä minut, mutta ei tiedä tai tunne. Puhelias ja avoin ihminen voi luoda sellaisen illuusion toisessa, että toinen muka tuntisi.
Tuttua minullekin. Eksäni jopa naureskeli minulle että olen kuin avoin kirja jota voi lukea noin vain kauttaaltaan mutta todellisuudessa hän ei kuitenkaan kuulemma ymmärtänyt minua ihmisenä. Eikös olekin kummallisen ristiriitaista? Kyllä ylimieliset ja ilkeät ihmiset tekevät pahaa itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Sekin päivä vielä tulee
Ei hän ole tietoinen mistään. Luulee ehkä. Nn
Mulla ei varmaan ole kaipaajia, koska ei ole ollut sitä ongelmaa, että olisi pyrkinyt koskettelemaan jatkuvasti. Pikemminkin itse olen se, joka haluaisi koskettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoppo, juoruilija, wt, yksinkertainen, tylsä? Kyllä, hyvin jo tunnen.Nn oli
suhtauduin niihin lähinnä huvittuneesti. Sivu nn
Vierailija kirjoitti:
Moni mies lähtee sinne missä tippuri kasvaa.
Ei ole pettymyksen tunteita häntä kohtaan, eikä mikään sureta. Mielestäni se on se toivottu tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söpö se synttäripätkä. Love you.
Kaivatulla onkin kohta synttärit 🥰
Omittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ehkä kuvittelee tietävänsä minut, mutta ei tiedä tai tunne. Puhelias ja avoin ihminen voi luoda sellaisen illuusion toisessa, että toinen muka tuntisi.
Tuttua minullekin. Eksäni jopa naureskeli minulle että olen kuin avoin kirja jota voi lukea noin vain kauttaaltaan mutta todellisuudessa hän ei kuitenkaan kuulemma ymmärtänyt minua ihmisenä. Eikös olekin kummallisen ristiriitaista? Kyllä ylimieliset ja ilkeät ihmiset tekevät pahaa itselleen.
On paljon mitä en sano tai kerro ja mitä en edes pysty sanoittamaan, koska se näkyy enemmän kun on läsnä kanssani. Mutta koska puhun auki monia asioita, toiselle syntyy tämä illuusio
Miksi?