Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (5442)
Se oli elokuu, kun tapasin sinut ensimmäisen kerran. Et pitänyt minusta. Se oli toukokuu, kun tapasin sinut ehkä elämäni viimeisen kerran. Silloin pidit minusta jo paljon. Et sinä koskaan niin sanonut, mutta tiesin. Nykyisin mietin sinua harvemmin, mutta yhä mietin. En enää tiedä, mitä mietin, kun alkaa unohdus vaivata. Siitä huolimatta halit ja pusut, hyvät yöt! -outo nainen, tai ei ehkä niin outo lopulta
Hyvää yötä ja kauniita unia. Minä rakastan sinua.
Olen tyhjentänyt hyvin lähelle kaiken elämässäni. Oikein mikään ei enää sovi.
Tulehan nainen syliin nauttimaan. Sulla on niin suudeltava kaula että haluaisin hellästi ja hitaasti suudella sitä pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko lähettää mulle energiaa. Oon ihan naatti.
💡💡💡💡
💪🏽💪🏽💪🏽💪🏽
🤗🤗🤗🤗
Jos sä oisit uupunut, niin hieroisin sun hartioita ja tekisin sulle jotain pientä syötävää ja sitten mentäisi sänkyyn pötköttelemään. Saisit niin paljon hellyyttä kuin haluaisit. Nukahdettais aikaisin toistemme syliin. 😊
So, so, oliko liipaisinsormi herkässä 🏻
Vierailija kirjoitti:
Söpö se synttäripätkä. Love you.
Kaivatulla onkin kohta synttärit 🥰
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Tulehan nainen syliin nauttimaan. Sulla on niin suudeltava kaula että haluaisin hellästi ja hitaasti suudella sitä pitkään.
Naisen etunimen alkukirjain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Aivan kaikki on silmissäni täysin järjetöntä nykyisellään. En kykene enää hyväksymään tätä aikaa ja tilaa. Olen täysin epäsopiva tänne enkä suostu sopeutumaan. Kaadun tähän taisteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S
Vierailija kirjoitti:
Se oli elokuu, kun tapasin sinut ensimmäisen kerran. Et pitänyt minusta. Se oli toukokuu, kun tapasin sinut ehkä elämäni viimeisen kerran. Silloin pidit minusta jo paljon. Et sinä koskaan niin sanonut, mutta tiesin. Nykyisin mietin sinua harvemmin, mutta yhä mietin. En enää tiedä, mitä mietin, kun alkaa unohdus vaivata. Siitä huolimatta halit ja pusut, hyvät yöt! -outo nainen, tai ei ehkä niin outo lopulta
Olen hitaasti lämpenevä, mutta kehnosti sammuva. Olet ihana <3
Hyvää yötä!
Hyvää yötä miehelle, jonka kanssa minulla on vahva sielujen yhteys 🤍🤍. Ja paljon muutakin yhteistä. Hyvää tulevaa työviikkoa 🤍🤗
🤍🤍🤍🤍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S
Saaraa joku kaipaa? H, M vai S?
Jos oisit tavallisen tylsän näköinen mies niin varmaan ois helpompi olla sun seurassa ja sun kanssa
"Sivusta, mutta miten oot lusinut tollasessa liemessä yli 20-vuotta? Eikö kannata yrittää unohtaa tuollaiset narsistit ja muuttaa elämänsä muualle?"
Kaikkea on jo kokeiltu, paitsi väkivaltaa ja poliisia.