Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (5419)
Kaipaan kaivattuni huonojakin puolia
Enkä muutenkaan KOSKAAN valittaisi täällä kenenkään perään ja itkisi jotain.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pettymyksen tunteita häntä kohtaan, eikä mikään sureta. Mielestäni se on se toivottu tilanne.
Niinpä. Pääasia, että sulla on kaikki balanssissa, siitä toisesta viis.
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Sylissäni kun oisit niin silittelisin päätäsi ja suukottelisin sinua. 🥰 Voin vaan kuvitella kuinka ihanaa olisi olla kainalossasi pötköttelemässä. 😍
Mun ahdistus on poissa. Mähän en käynyt metsässä yli puoleen vuoteen. Nyt saa taas joka päivä käydä. 😊 Mun astma on helpottanut täällä. Ei ole hengenahdistusta kokoaikaa. 😁 Tolla Alysa Liulla on aivan ihanat hiukset. Haluun. Saanko. 😍 Mulla oli joskus hiuksissa pesukarhu raitoja kun oli scene tyylissä.
-M.K.K
Ikävä. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei varmaan ole kaipaajia, koska ei ole ollut sitä ongelmaa, että olisi pyrkinyt koskettelemaan jatkuvasti. Pikemminkin itse olen se, joka haluaisi koskettaa.
Itse asiassa, musta tuntuu paremmalta se, et pääsen itse koskettamaan toista, kuin että mua kosketaan. Toki tykkään itsekin kosketuksesta, erityisesti tietyissä tilanteissa ja koskemisesta tiettyihin kohtiin vartaloa.
Ei missään nimessä pidä mennä koskemaan ketään.
Multa vain NM. Maton nuolenta ei ole
mun intressini. Se on jo kaiketi selvä.
Mulle naiset on: hyviä platonisia ystäviä.
Ei sen enempää.
Miestä katson seksuaalisesti.
Jos ja mikäli hän kuumottaa
ja stimuloi mua kokonaispakettina.
Hyvää yötä Rakas. Sinä. Sun ihosi.
x
Hyvää olematonta merkkipäivää!
Vierailija kirjoitti:
Hyvää olematonta merkkipäivää!
Millä muotoa olematon?
Ovatko torjuvat eleet tahattomia vai suunniteltuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ehkä kuvittelee tietävänsä minut, mutta ei tiedä tai tunne. Puhelias ja avoin ihminen voi luoda sellaisen illuusion toisessa, että toinen muka tuntisi.
Tuttua minullekin. Eksäni jopa naureskeli minulle että olen kuin avoin kirja jota voi lukea noin vain kauttaaltaan mutta todellisuudessa hän ei kuitenkaan kuulemma ymmärtänyt minua ihmisenä. Eikös olekin kummallisen ristiriitaista? Kyllä ylimieliset ja ilkeät ihmiset tekevät pahaa itselleen.
On paljon mitä en sano tai kerro ja mitä en edes pysty sanoittamaan, koska se näkyy enemmän kun on läsnä kanssani. Mutta koska puhun auki monia asioita, toiselle syntyy tämä illuusio
Ok. Minä taas vain olen ollut avoin ja puhun aika paljon ulos mutta kaikkea en voinut koska eksäni ei halunnut kuunnella häneen liittyviä asioita. Hän ei kestänyt kuunnella virheitään eikä ollut kiinnostunut keskustelemaan "meistä" alun jälkeen. Asioista puhuin kyllä avoimesti ja rehellisesti.
Tiedän kyllä sen miksi hän sanoi ettei ymmärtänyt minua ihmisenä koska hän kertoi sen, se vain johtui siitä että hän oli niin hämmentynyt useasti iloisuudestani ja aktiivisuudestani. Hänellä itsellään taas oli paljon omia pään sisäisiä haasteita aina ajoittain. Narsismi sitä tekee ja ilkeys sekä arvostamattomuus.
Hyvin kaksijakoinen ihminen, harmillista sinänsä koska tämä jakoisuus pilasi suhteemme. Hän oli myös läsnäoleva ja keskustelutaitoinen sekä oli kiinnostunut monista asioista ja hänessä oli onnellisuutta mutta se toinen puoli sai hänestä yliotteen.
Surukin yhdisti meitä. Vaikea elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit lähtenyt sinne missä pippuri kasvaa.
Sekin päivä vielä tulee
Saamieni tietojen mukaan ei näytä olevan tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söpö se synttäripätkä. Love you.
Kaivatulla onkin kohta synttärit 🥰
Omittu.
Joo ei ollu M sulle.
Ainoa toivoni on, että kaiken jälkeen maailma puhdistuu ja uusiutuu. Sitten ei ole enää... Tätä.
En lähde mihinkään missä pippuri kasvaa. Ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa toivoni on, että kaiken jälkeen maailma puhdistuu ja uusiutuu. Sitten ei ole enää... Tätä.
Jumalan tahto toteutuu, se on ainut varma.
Hallinnan tunneko tässä on se pointti?
Äläpä ulise. En tiedä susta enää yhtää mitään. Ja varmana hyvä niin. Toinen nn