Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (4956)
Sanoin muutaman kerran Erkki täällä ja muut alkoi käyttää sitä :D näin ne tunnisteet sekoittuu
Mä en enää sano Ercci.
I quit it.
Epateus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkoisesti tyyni, sisäisesti 🔥🔥💗🔥🔥
Mita tama oikein tarkoittaa?
Esimerkiksi adhd/add tunnehelvettiä
Olit kaikkeni, unelmani, haaveeni, ikuinen viikonloppuni. En kaivannut muuta kun sain vain katsoa silmiisi ja jutella loputtomiin jostain joutavasta. Aika katosi, ikä katosi, ei ollut kuin me omassa kuplassamme. Sitten tuli maailma ja uskoit sitä. Uskoit että emme ole sopivia, valvoit öitä murehtien, sait päähäsi että ero on kaikille parasta. Kaikille muille paitsi meille.
Vierailija kirjoitti:
Auta mua keskittymään.
Mihin haluat keskittyä?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko se naisena AINA niin kiva tehdä lumityöt yksin.
Kun asuu kerrostalossa niin ei tarvi tehdä lumitöitä koskaan. Valintakysymys.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua ja haluun sut elämääni. Voisitpa ymmärtää sen. 🧡
En voi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Auta mua keskittymään.
Kun ihminen keskittyy, hän toimii loogisesti. Kun ihminen lakkaa keskittymästä, hän toimii luovasti.
Vierailija kirjoitti:
Joka tapauksessa en kaipaa enää.
Samaten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin iho vasten ihoa hänen kanssaan. Tuntea lämpö.
Minäkin. Ensin kävisi sekin, että päästäisiin samaan tilaan vain kahdestaan. Voi toki olla, että pian oltaisiin AP:n kuvailemassa tilassa.
Juuri näin. Sama tilakin olisi upeaa. Välillä vain vaivun unelmiin.
Oltaispa kahvilla jossain kaipaamani kanssa. Ehkä ne solmut alkais siitä pikkuhiljaa aukeamaan. Sivu
Ehkä se toteutuukin vielä.
Hyvää ja ihanaa iltapäivää rakkaalle naiselle. Vain sinä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulisinpa sun äänen.
Soittaisin jos saisin luvan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auta mua keskittymään.
Kun ihminen keskittyy, hän toimii loogisesti. Kun ihminen lakkaa keskittymästä, hän toimii luovasti.
No ei helvetti sentään. Mun lapsuuden kaverit ei osanneet keskittyä mutta ei heistä tullut luoviakaan, v ittumaisia, ilkeitä ja lapsellisia tuli kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihana ketju, voi vaan kuvitella jonkun kirjoituksen tarkoitetuksi itselleen.
Mutta asiaan, sinä mies joka luulet että välttelen sinua tai en edes tervehdi sinua niin johtuu siitä, että olet aivan liikaa kaikkea minulle. Liian pelimies, liian hyvännäköinen, liian upea kaikella tavallaan. En vaan pysty sinun kanssa juttelemaan, olenhan erittäin ujo ja epävarma, vaikkei ehkä siltä näytä.
Olis outoa, jos kaivattu pitäisi mua pelimiehenä, vaikka ei 98% varmasti ole ikinä nähnyt mua naisen kanssa.
Turha toivoa mitään ennen kuin on mustaa valkoisella tai ainakin lausuttuja sanoja. Ilmeet tai eleet eivät todista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulisinpa sun äänen.
Soittaisin jos saisin luvan
Tuskin olet hän, mut vaikka soittaisit, niin tuskin saisin sanaa suustani.
Onko teitä siis kielletty soittamasta, vai miksi odotatte lupaa? Hän vain soitteli, ei kysellyt lupaa soitella. Toki numeron oli kysynyt ennen kuin alkoi soittelemaan.
Auta mua keskittymään.