Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (4948)

Vierailija
4561/4948 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeinta on kun en tiedä mikä on ja mikä oli totta ja mikä ei. Kaiken on päätyttävä tähän paksuun sumuun. Kunpa olisin saanut edes jonkinlaisen oikean vastauksen.

No kysyitkö?

Vierailija
4562/4948 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveiset ex-kaivatulleni, unnuta vaikka kaktuksella.

Hän väisti selkeästi luodin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4563/4948 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auta mua keskittymään. 

Kun ihminen keskittyy, hän toimii loogisesti. Kun ihminen lakkaa keskittymästä, hän toimii luovasti.

No ei helvetti sentään. Mun lapsuuden kaverit ei osanneet keskittyä mutta ei heistä tullut luoviakaan, v ittumaisia, ilkeitä ja lapsellisia tuli kuitenkin.

Ihmisiä on ainakin kolmenlaisia: nörttejä, suupaltteja ja pahiksia. Nörtit tietää paljon asioita ja ovat kömpelöitä monesti. Suupaltit ovat kielellisesti lahjakkaita ja pärjäävät puhumalla. Pahikset tarttuvat tikkuun lyhimpään ja riskeeraavat elämänsä seikkailuille. Se että pelkää on harkittua rohkeutta. Luovuuteen liittyy hullunrohkeus jossa virheet ovat inhimillisiä ja siten onnistumisia. Virheet viestivät meidän aitoudesta ihmisinä ja siitä kuinka haavoittuvaisia perimmältään olemme. Onnistuminen on harkitun päämäärätietoisen toiminnan tulos. Suurimmat keksinnöt maailmassa ovat syntyneet vahingossa onnenkantamoisina. Mikäli me taistelemme luovuutta vastaan loogisuudella, me turvaudumme siihen, mutta jos testaamme uutta toimintamallia, voimme löytää uuden tavan toimia mikä on parempi kuin edellinen vaihtoehto.

Vierailija
4564/4948 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaivatun kanssa yhteisiä unelmia, koska hänellä on unelmia toisen kanssa.

Vierailija
4565/4948 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestä puheen ollen, sun ääni on mulle vähän niinku turvapaikka.Ja mulla on sitä ikävä.

Vierailija
4566/4948 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestä puheen ollen, sun ääni on mulle vähän niinku turvapaikka.Ja mulla on sitä ikävä.

Sitten olet aika harvoin turvassa.

Vierailija
4567/4948 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti joku lumoutuu naisen ihanasta lauluäänestä. Itsestäni oma ääneni tuntuu aika kauhealta, jos sitä satun jossain videolla kuulemaan. Aika monotonista, eipä sitä minuuttikaupalla varmaan kukaan kuuntele kuin välttämättömyyden pakosta.

Vierailija
4568/4948 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teitä siis kielletty soittamasta, vai miksi odotatte lupaa? Hän vain soitteli, ei kysellyt lupaa soitella. Toki numeron oli kysynyt ennen kuin alkoi soittelemaan.

Miksi muuten luulet että joku noin kirjoittaisi? 

Eri

Vierailija
4569/4948 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivatulle kivaa iltaa.

Vierailija
4570/4948 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen on syytä hallita naista. En sano että se on helppoa, mutta kuitenkin välttämätöntä.

Vierailija
4571/4948 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta on keski-ikäisten ihmisten rakkaustarinat: on jo kokemusta, viisautta ja tunnistaa omat arvonsa, on itseluottamusta sekä hyvä itsetunto. Itsevarmuus on seksikästä. Ruuhkavuodet alkaa olla takana päin, on enemmän aikaa kumppanille ja seurustelulle. Tietää mitä haluaa. Ei ole teinimäisiä tunnekuohuja vaan on rationaalinen, kypsä aikuinen. Osaa asettaa rajat ja kykenee ottamaan vastuuta ja pienet asiat ei enää stressaa kun on tullut suurempiakin nähtyä. Kykenee jakamaan tunteensa ja ajatuksensa eikä käperry kuoreensa. Tietää mitä tekee ja ajattelee eikä luule tai kuvittele asioita päässään.

Tämä.

Vierailija
4572/4948 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin kuultu ääni ei tarkoita harvoin ajateltu.

Vierailija
4573/4948 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukana jo ollaan nuoruuden idealistisista ajoista. 

Vierailija
4574/4948 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen niin ruma ettei kukaan kaipaa.

Vierailija
4575/4948 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teitä siis kielletty soittamasta, vai miksi odotatte lupaa? Hän vain soitteli, ei kysellyt lupaa soitella. Toki numeron oli kysynyt ennen kuin alkoi soittelemaan.

Miksi muuten luulet että joku noin kirjoittaisi? 

Eri

No siinä tapauksessa lienee turhaa jäädä odottelemaan jotain muutosta tilanteeseen, ja tuhlata elämäänsä siihen, että tulisi joskus se lupa sittenkin soitella.

Vierailija
4576/4948 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille itsestään selvät asiat ovat asioita joita emme osaa arvostaa vaikka ne olisi kuinka kauniita. Kaikkeen turtuu. Kun elää karua mutta käytännöllistä elämää oppii näkemään kauneutta siellä missä sitä ei ennen ole oppinut havaitsemaan.

Vierailija
4577/4948 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen on syytä hallita naista. En sano että se on helppoa, mutta kuitenkin välttämätöntä.

Takaisin sinne Afganistaniin ja mars! Sinua ei kaivata täällä talibani.

Vierailija
4578/4948 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuriin mukavalle miehelle mukavalta naiselta. 🤍

Vierailija
4579/4948 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ulkonäkö korvaa luonnetta ja persoonaa pitkässä juoksussa. 

Vierailija
4580/4948 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta on keski-ikäisten ihmisten rakkaustarinat: on jo kokemusta, viisautta ja tunnistaa omat arvonsa, on itseluottamusta sekä hyvä itsetunto. Itsevarmuus on seksikästä. Ruuhkavuodet alkaa olla takana päin, on enemmän aikaa kumppanille ja seurustelulle. Tietää mitä haluaa. Ei ole teinimäisiä tunnekuohuja vaan on rationaalinen, kypsä aikuinen. Osaa asettaa rajat ja kykenee ottamaan vastuuta ja pienet asiat ei enää stressaa kun on tullut suurempiakin nähtyä. Kykenee jakamaan tunteensa ja ajatuksensa eikä käperry kuoreensa. Tietää mitä tekee ja ajattelee eikä luule tai kuvittele asioita päässään.

Samalla kun kaikki viehättävyys on kadonnut. Itse tykkään nuorista miehistä, ne on vielä optimistisia ja positiivisia ja jänteviä ja komeita. Lisäksi nuorempi sukupolvi ottaa naisen ihan tavalla huomioon kuin oman ikäluokkani miehet.

Tämä!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan