Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (4956)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin iho vasten ihoa hänen kanssaan. Tuntea lämpö.
Minäkin. Ensin kävisi sekin, että päästäisiin samaan tilaan vain kahdestaan. Voi toki olla, että pian oltaisiin AP:n kuvailemassa tilassa.
Juuri näin. Sama tilakin olisi upeaa. Välillä vain vaivun unelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu mun rapussa ois asunto vapaana, aika pieni tosin mut voisit silti tulla tänne.. 😊
Joo tulen sinne.
Muutat vai tulet mun luo? Kumpikin käy kyllä
Vierailija kirjoitti:
Parasta on keski-ikäisten ihmisten rakkaustarinat: on jo kokemusta, viisautta ja tunnistaa omat arvonsa, on itseluottamusta sekä hyvä itsetunto. Itsevarmuus on seksikästä. Ruuhkavuodet alkaa olla takana päin, on enemmän aikaa kumppanille ja seurustelulle. Tietää mitä haluaa. Ei ole teinimäisiä tunnekuohuja vaan on rationaalinen, kypsä aikuinen. Osaa asettaa rajat ja kykenee ottamaan vastuuta ja pienet asiat ei enää stressaa kun on tullut suurempiakin nähtyä. Kykenee jakamaan tunteensa ja ajatuksensa eikä käperry kuoreensa. Tietää mitä tekee ja ajattelee eikä luule tai kuvittele asioita päässään.
Samalla kun kaikki viehättävyys on kadonnut. Itse tykkään nuorista miehistä, ne on vielä optimistisia ja positiivisia ja jänteviä ja komeita. Lisäksi nuorempi sukupolvi ottaa naisen ihan tavalla huomioon kuin oman ikäluokkani miehet.
Jee olen alle 30 ja unnutan!😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta on keski-ikäisten ihmisten rakkaustarinat: on jo kokemusta, viisautta ja tunnistaa omat arvonsa, on itseluottamusta sekä hyvä itsetunto. Itsevarmuus on seksikästä. Ruuhkavuodet alkaa olla takana päin, on enemmän aikaa kumppanille ja seurustelulle. Tietää mitä haluaa. Ei ole teinimäisiä tunnekuohuja vaan on rationaalinen, kypsä aikuinen. Osaa asettaa rajat ja kykenee ottamaan vastuuta ja pienet asiat ei enää stressaa kun on tullut suurempiakin nähtyä. Kykenee jakamaan tunteensa ja ajatuksensa eikä käperry kuoreensa. Tietää mitä tekee ja ajattelee eikä luule tai kuvittele asioita päässään.
Samalla kun kaikki viehättävyys on kadonnut. Itse tykkään nuorista miehistä, ne on vielä optimistisia ja positiivisia ja jänteviä ja komeita. Lisäksi nuorempi sukupolvi ottaa naisen ihan tavalla huomioon kuin oman ikäluokkani miehet.
Olen aina tykännyt vain 30-40 vuotiaista. Nuorenakin.
Nainen 50v
Rattoisaa iltapäivää kaivatulleni !
Olen aina tykännyt vain 30-40 vuotiaista. Nuorenakin.
Nainen 50v
Mulla 25-35, nuorenakin.
Nainen 45
En tiedä onko se naisena AINA niin kiva tehdä lumityöt yksin.
Olisinpa jo vanha. ): haluan pois
Minä en iästä puhunut, nuo muilta.
Minun kaivattuni ei ole vielä 35.. 😆😮
Kivittäkää torilla, olen kehdonryöstäjä! 🤭
x
Rakastan sua ja haluun sut elämääni. Voisitpa ymmärtää sen. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Minä en iästä puhunut, nuo muilta.
Minun kaivattuni ei ole vielä 35.. 😆😮
Kivittäkää torilla, olen kehdonryöstäjä! 🤭
x
Jos se on 32 niin et ole mikään kehdonryöstäjä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin iho vasten ihoa hänen kanssaan. Tuntea lämpö.
Minäkin. Ensin kävisi sekin, että päästäisiin samaan tilaan vain kahdestaan. Voi toki olla, että pian oltaisiin AP:n kuvailemassa tilassa.
Juuri näin. Sama tilakin olisi upeaa. Välillä vain vaivun unelmiin.
Oltaispa kahvilla jossain kaipaamani kanssa. Ehkä ne solmut alkais siitä pikkuhiljaa aukeamaan. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Elämä ei ole estetiikkaa ja erotiikkaa. Se on syvällisiä pohdintoja ja itsensä haastamista.
Eiväthän nuo ole toisiaan poissulkevia asioita. 😉
Pupsaus,
laitan illalla
(((***🐰***))) klipin.
🤭🤗 I wuuuv juu.
Ercci 💕
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan omaa asuntoa, ja erästä miestä.
Niin minäkin, mutta naista.
32! Ei kai niin wanhus jo! 🥳
x
Vierailija kirjoitti: