Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (4948)

Vierailija
4581/4948 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen niin ruma ettei kukaan kaipaa.

Ei se ulkonäkö korvaa luonnetta ja persoonaa pitkässä juoksussa. 

Eikä hyvä ulkonäkö ulossulje hyvää luonnetta tai persoonaa.. eri

Vierailija
4582/4948 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla kun kaikki viehättävyys on kadonnut. Itse tykkään nuorista miehistä, ne on vielä optimistisia ja positiivisia ja jänteviä ja komeita. Lisäksi nuorempi sukupolvi ottaa naisen ihan tavalla huomioon kuin oman ikäluokkani miehet.

Noinhan se menee molemmilla sukupuolilla. Keskimäärin parikymppiset naiset ja miehet on selvästi useammin näitä asioita: optimistinen, positiivinen, jäntevä/hoikka/solakka, komea/kaunis/söpö. 

Mutta toki sitten oikeaan ihmiseen tutustuessa painaa paljon muukin kuin nuoruuden vitaalisuus, energisyys ja virrassa eläminen, kropan hoikkuus/jäntevyys tai kauneus/komeus..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4583/4948 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teitä siis kielletty soittamasta, vai miksi odotatte lupaa? Hän vain soitteli, ei kysellyt lupaa soitella. Toki numeron oli kysynyt ennen kuin alkoi soittelemaan.

Miksi muuten luulet että joku noin kirjoittaisi? 

Eri

No siinä tapauksessa lienee turhaa jäädä odottelemaan jotain muutosta tilanteeseen, ja tuhlata elämäänsä siihen, että tulisi joskus se lupa sittenkin soitella.

No ei niitä tunteita äly hoi tuostanoin vaan pois käännetä päältä. Tilanteita on monenlaisia. Sivusta

Vierailija
4584/4948 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannetta tuskin parantaa se, että vastailee netin anonyymipalstoilla leikkien ikään kuin se oma pakkomielle olisi toisella puolella, ja vastailee tälle. Tuossa oikein syventää omaa kuoppaansa ja totuttaa aivoja pakkomielteeseen.

Vierailija
4585/4948 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolielämää

Vierailija
4586/4948 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöin tuoksuasi, vahvoja käsiäsi, kun sanoit että kaikki järjestyy. Toisinaan jollain on samaa partavettä. Se sattuu syvälle sieluun ja tuo kaiken pintaan. Kaiken mitä oli, mitä jäi olematta, mitä olisi voinut olla. Hetken aikaa olimme samalla kiertoradalla ja kaikki oli selvää. Mitä kauemmaksi menen, sitä sekavammaksi kaikki muuttuu. 

Vierailija
4587/4948 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus..😘

Vierailija
4588/4948 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä draamailin kuolemisesta liikaa, ainakin toistaiseksi.

Vierailija
4589/4948 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen niin taitava 😂🤣

Pyydystin näytöltä nilviäisen paperiin, jota raotin varovasti katsoakseni mikä lude se on. Se sätki vielä jalkojaan, joten runttasin sitä paperia vasten niin että varmasti heittää veivinsä. Tarkasteltuani lopputulosta totesin villavaatteesta ironneeksi nöydäksi.

Miksi kaivattua ei saa yhtä viekkaasti kukistettua satimeen? Pitäisikö vaihtaa pyydystä?

Vierailija
4590/4948 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä draamailin kuolemisesta liikaa, ainakin toistaiseksi.

Älä selitä.

Vierailija
4591/4948 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuin Punch apinalle se pehmolelu. 

Vierailija
4592/4948 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulisinpa sun äänen. 

Tuntuisit silloin ainakin olevan lähempänä.

Vierailija
4593/4948 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

m92 😘

Vierailija
4594/4948 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei taas jaksa kuin itkeä ja toivoa, et pääsissi jo pois.

-A

Vierailija
4595/4948 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla kun kaikki viehättävyys on kadonnut. Itse tykkään nuorista miehistä, ne on vielä optimistisia ja positiivisia ja jänteviä ja komeita. Lisäksi nuorempi sukupolvi ottaa naisen ihan tavalla huomioon kuin oman ikäluokkani miehet.

Noinhan se menee molemmilla sukupuolilla. Keskimäärin parikymppiset naiset ja miehet on selvästi useammin näitä asioita: optimistinen, positiivinen, jäntevä/hoikka/solakka, komea/kaunis/söpö. 

Mutta toki sitten oikeaan ihmiseen tutustuessa painaa paljon muukin kuin nuoruuden vitaalisuus, energisyys ja virrassa eläminen, kropan hoikkuus/jäntevyys tai kauneus/komeus..

Tietysti, mutta ei kukaan jaksa katkeraa kyynistynyttä ja laiskistunutta. Lue lisäksi viimeinen virke lainauksestasi - sukupolvien välillä tosiaan on suuria eroja naiseen ja parisuhteeseen suhtautumisessa. 

Vierailija
4596/4948 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

😍😳

Vierailija
4597/4948 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on 

Vierailija
4598/4948 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin kuultu ääni ei tarkoita harvoin ajateltu.

Ei toki! Itse kyllä kuulisin mieluiten joka päivä hänen ääntään. Musiikkia korvilleni.

Vierailija
4599/4948 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sua, mutta väliimme on tullut viina. Se on sun ykkösasia ja mä olen nro kakkonen.  Siksi en voi olla enää sun kanssa. Viinapäissään susta tulee tosi vit......nen. En jaksa enää tätä sirkusta.  Aikaisemmin rakastin sua, mutta en voi enää. Hyvästi. 

Vierailija
4600/4948 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kanssa muodostunut joidenkin ihmisten äänet tuollaiseksi lohdulliseksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä