Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (5023)
Kaipaan sinua. Kaipaan myös näköhavaintoa sinusta, vaikka se nostaakin aina sisäisen myrskyn.
Ulkoisesti tyyni, sisäisesti 🔥🔥💗🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Myrsky ja roihu ne yhteen soppii. 😃
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin iho vasten ihoa hänen kanssaan. Tuntea lämpö.
Minäkin. Ensin kävisi sekin, että päästäisiin samaan tilaan vain kahdestaan. Voi toki olla, että pian oltaisiin AP:n kuvailemassa tilassa.
Parasta on keski-ikäisten ihmisten rakkaustarinat: on jo kokemusta, viisautta ja tunnistaa omat arvonsa, on itseluottamusta sekä hyvä itsetunto. Itsevarmuus on seksikästä. Ruuhkavuodet alkaa olla takana päin, on enemmän aikaa kumppanille ja seurustelulle. Tietää mitä haluaa. Ei ole teinimäisiä tunnekuohuja vaan on rationaalinen, kypsä aikuinen. Osaa asettaa rajat ja kykenee ottamaan vastuuta ja pienet asiat ei enää stressaa kun on tullut suurempiakin nähtyä. Kykenee jakamaan tunteensa ja ajatuksensa eikä käperry kuoreensa. Tietää mitä tekee ja ajattelee eikä luule tai kuvittele asioita päässään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset ex-kaivatulleni, unnuta vaikka kaktuksella.
Sinusta tulee mieleen vanha ukkeli tai maalaistollo tai kumpikin!
Unnuta sinäkin
Eiks unnuttaminen meinaa lasten tekemää masturbaatiota? Ootko Rydman?
Kun kuolen, tulen osaksi sitä luontoa, jota ihailen. Yhdistyn mantereisiin, vesiin ja myrskytuuliin. Saan tulesta energiani. Minä puhallan. Värähtelen. Kuumenen. Minä tulen. Ja sinä vapiset.
Minusta voit kuulla sitten myös lehdistöstä. ;)
#4498 ei minulta.
Tottahan tuo oli.
Mä signeeraan läppäni.
Ei enEmpää tänään. 👋
🥸
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua. Kaipaan myös näköhavaintoa sinusta, vaikka se nostaakin aina sisäisen myrskyn.
Kaipausta, ja sitä myrskyäkin kohta luvassa.
Unnuttaminen,
kuolemapuheet. Ei minun.
x
Vierailija kirjoitti:
Mikä on keski-ikä?
Virallisesti: valkoisella länsimaalaisella naisella 53 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Unnuttaminen,
kuolemapuheet. Ei minun.
x
Parahin x, ei tartte ilmottaa mikä kaikki ei ole sulta.😀
Unnuttaminen
tarkoittaa pienten lasten (yleensä 35-vuotiaiden) luonnollista itsensä hyväilyä ja sukuelinten koskettelua, jolla haetaan lohtua, rauhoittumista tai mielihyvää. Se on normaali kehitysvaihe, ei aikuisten itsetyydytystä.
🤣🤣🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Joku kaipaa aika nuorta lihaa nyt!!!
Vierailija kirjoitti:
Unnuttaminen
tarkoittaa pienten lasten (yleensä 35-vuotiaiden) luonnollista itsensä hyväilyä ja sukuelinten koskettelua, jolla haetaan lohtua, rauhoittumista tai mielihyvää. Se on normaali kehitysvaihe, ei aikuisten itsetyydytystä.
🤣🤣🤦🏻🤦🏻🤦🏻Joku kaipaa aika nuorta lihaa nyt!!!
Ikä siis 3 VIIVA 5, palsta sensuroi kummallisia asioita
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu mun rapussa ois asunto vapaana, aika pieni tosin mut voisit silti tulla tänne.. 😊
Joo tulen sinne.
Vierailija kirjoitti:
Mita tama oikein tarkoittaa?
💕