Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (4066)
Vierailija kirjoitti:
🧡🌹
Kiitos😁Ostinkin tänään uuden maljakon😍😅
Miksi et halua katsoa mua silmiin?
Vierailija kirjoitti:
Mä en lepakoista tai
vastaavista puhunut.
Jonkun muun puheita.
Kukin tyylillään.
Mä N+M. 🤍🙏💕🤍
x
Weird junkie ass bitch
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein käsitä mitä tapahtui, kun ei enää ahdista hänen piirteissä mikään? Aluksi olin ahdistunut ja kiinnitin huomion esim. tyyliseikkoihin ja nenän kokoon, mutta enää en enkä näe niitä asioita silleen.
Miten voi ahdistua toisen ihmisen piirteistä? Etenkään jos ei ole dshteessa hänen kanssaan. Kuullostat melekosen tyhmälle. Harkitse tarkoin mitä yleensä puhut kenellekkään, ettet möläyttele tollasia aivopieruja.
No näköjään voi? Eikö se tullut tuosta viestistä selväksi, että ahdisti aluksi.
Ei tarvitse neuvoa puheiden suhteen, ei tulisi mieleenkään livenä puhua kellekään näistä ;)
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon lepakoita liikkeellä 🤭
Niitä on nyt liikaa ja mulla keskeneräinen juttu menossa😓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
k💛🤤
Ei todellakaan multa.
Miksi vastailet näihin edes. Tuo on melko harhaista että luulet että joku ajattelisi sun viestiksi. Voit varmasti olla ihan rauhassa. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Oon oppinu että pehmeys ei kannata.
Väärä seura jos ei voi olla pehmeä
Kumpi on rohkeampi tekemään kunnollisen aloitteen?
You are a sweetheart. I love you baby 😘
Vierailija kirjoitti:
Miksi et halua katsoa mua silmiin?
Mä en katso sellaisia, jotka ovat ilkeitä mulle. He on mulle ilmaa. Jos on asiaa, voi nykäistä hihasta ja pyytää audienssia.
Ikävä sinua.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
k💛🤤
Ei todellakaan multa.
Miksi vastailet näihin edes. Tuo on melko harhaista että luulet että joku ajattelisi sun viestiksi. Voit varmasti olla ihan rauhassa. Sivusta
Se on vaan läppää Kallelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tätä enää kauaa jaksa. Meillä todellakin oli hetkemme. Ihan taatusti molemmat tykkäsi, arvosti ja ihaili toista. Ihan taatusti molempien läikähti, kun katseet kohtasivat. Mutta minä olen toisen ja kenties sinäkin, siitä minulla ei ole mitään tietoa. Aika parantaa syvätkin yhteydet ja niiden loppumiset. Oot ihana <3
Ei meillä mitään hetkiä edes ehtinyt olla.
Ei meilläkään. -sivusta
Välttelevä kontakti voi kertoa monesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en lepakoista tai
vastaavista puhunut.
Jonkun muun puheita.
Kukin tyylillään.
Mä N+M. 🤍🙏💕🤍
x
Weird junkie ass bitch
Mä oon se weird junkie ass bitch. Tuo on junkieweirdohöpönpöpönlöpön. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ehkä koskaan ollut ihastunut minuun, mutta kun tarkemmin ajattelee, käyttäytyi joskus saatanan vammaisesesti mun aikana. Että jotain siellä päässä oli silloin vinksallaan, aivan varmasti.
Tee nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ehkä koskaan ollut ihastunut minuun, mutta kun tarkemmin ajattelee, käyttäytyi joskus saatanan vammaisesesti mun aikana. Että jotain siellä päässä oli silloin vinksallaan, aivan varmasti.
Tee nainen?
n-m
Aaaaaaaaaa mä oon niiiin ihastunut🙊😆🥹💕😍
En tiiä minne kierisin tai mitä tekisin. Haluun vaan nähä sut niinkun nyt. Painautua kiinni suhun ja irrottautua siitä teevedenkeittoon aikaisintaan parin tunnin päästä tjtn. Oikeesti miten aikunen nainen on näin kukkuu ja kihertää kuin teinityttö. Miesparka 😚
Kyllä minä ymmärrän erittäin hyvin, mutta tarvitsen paljon enemmän. Ei ole väärin, etten halua enää särkyä lisää hiljaisesta ja välinpitämättömästä kohtelusta, ja antaa noille hetkille enempää arvoa mitä olen jo antanut.