Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (4066)
Millaista olisi silittää kasvojesi valoja ja varjoja, sitä mietin tänään kun puhuimme raporteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee niin pasmat sekasin kun mietin sua, mutta tätä et saa enää tietää.
Miksi se on nyt myöhäistä?
Koska asiat ovat edenneet peruuttamattoman pisteen yli. -sivusta
Eiks kuolema vain ole sellainen piste
No joo mutta samastuin nyt ap;n ajatuksiin tässä. -sivuilija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit minä niin mitä tekisit?
Kokeilisin, miten pitkälle voi mennä. Keksisin säännöllisen tavan viettää aikaa kahdestaan yksityisessä paikassa, keinolla millä hyvänsä.
Tätä mäkin haluaisin kaipaamani kanssa. Mut mietin, mikä ois sellanen paikka? Sivu
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin aika luonnoton nykymaailman lieveilmiö tuo elämään sisään ja ulos laumoittain virtaavat tuntemattomat ihmiset. Ei ollenkaan ihmiselle sopiva optimaali...
Ainakaan meille onnettomille, joilla neula on juuttunu pyörittämään samaa levyä vuodesta toiseen.
Ei vaan pysty ajattelemaan muita.
Ei tätä enää kauaa jaksa. Meillä todellakin oli hetkemme. Ihan taatusti molemmat tykkäsi, arvosti ja ihaili toista. Ihan taatusti molempien läikähti, kun katseet kohtasivat. Mutta minä olen toisen ja kenties sinäkin, siitä minulla ei ole mitään tietoa. Aika parantaa syvätkin yhteydet ja niiden loppumiset. Oot ihana <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin aika luonnoton nykymaailman lieveilmiö tuo elämään sisään ja ulos laumoittain virtaavat tuntemattomat ihmiset. Ei ollenkaan ihmiselle sopiva optimaali...
Ainakaan meille onnettomille, joilla neula on juuttunu pyörittämään samaa levyä vuodesta toiseen.
Etsikäämme, löytäkäämme onni toisistamme! Turha tuhlata tunteita ja ajatuksia ihmisiin, jotka eivät meitä näe.
Vierailija kirjoitti:
Ei tätä enää kauaa jaksa. Meillä todellakin oli hetkemme. Ihan taatusti molemmat tykkäsi, arvosti ja ihaili toista. Ihan taatusti molempien läikähti, kun katseet kohtasivat. Mutta minä olen toisen ja kenties sinäkin, siitä minulla ei ole mitään tietoa. Aika parantaa syvätkin yhteydet ja niiden loppumiset. Oot ihana <3
En suostu muihin. Yksin on hyvä kakkos vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun et ole kaivattuni. Nn meni että helähti
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä mitään hetkiä edes ehtinyt olla.
Vierailija kirjoitti:
Oon oppinu että pehmeys ei kannata.
Pehmeys tulee luonnostaan, ei feikkaamalla. - sivulta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä mitään hetkiä edes ehtinyt olla.
No sitten et ole hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsikäämme, löytäkäämme onni toisistamme! Turha tuhlata tunteita ja ajatuksia ihmisiin, jotka eivät meitä näe.
Miksi? En minä ainakaan halua etsiä laastaria.
Yön lempeää syliä x x Kaivatulle miehelle sinne etäälle mailien taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun et ole kaivattuni. Nn meni että helähti
Niin minunkin kommentti oli nn. Tuskin kuitenkaan oot kaivattu.
Melko epäammattimaisin ajatuksin hyvä yöt kollegalle.
Sokeana hetkenä
Siinä paikassa mistä kerroin myöhemmin, miten hassun nimityksen pieni ihminen oli sille keksinyt
Se oli melkein kuin sokeana hetkenä
Haluan viettää sun kanssa vielä aikaa. Haluan varastaa edes sen muutaman tunnin. En mä muuta halua. Kun hetken vaan.