Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (4066)
Aika paljon lepakoita liikkeellä 🤭
Vierailija kirjoitti:
Oikeestaan vois kokeilla pitää kuukauden taukoa, miten onnistuu ja vaikuttaa
Mulla on riippuvuus ylipäätään keskusteluiden lukemiseen, eli jos estän vauva.fi-sivuston enkä käy täällä, niin kulutan saman ajan lukemalla vaikkapa Hesarin kommenttiosioita, chat-ryhmäkeskusteluita, threadsia ymv.
Ainoa mikä aidosti auttaa tuohon, on ihan vaan ihmisten kanssa oleminen livenä. Yksin menen herkästi lukemaan someen/nettiin mitä muut tekee, ajattelee ja mistä nyt puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Leivoin tänään leipää, tulisitko iltapalle? 🧡😘
Juu, vaikka vielä tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin ihastun vähän kaikkiin. Tapaan niin monia ihania. <3 Pusut heille kaikille!
🤔 Eli #notetoself älä ihastu ja ole lähemmin tekemisissä ihmisen kanssa, jonka elämään virtaa jatkuvasti paljon uusia ihmisiä
Mäkin ihastun, mutta tositarkoituksella vain harvoin -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tätä enää kauaa jaksa. Meillä todellakin oli hetkemme. Ihan taatusti molemmat tykkäsi, arvosti ja ihaili toista. Ihan taatusti molempien läikähti, kun katseet kohtasivat. Mutta minä olen toisen ja kenties sinäkin, siitä minulla ei ole mitään tietoa. Aika parantaa syvätkin yhteydet ja niiden loppumiset. Oot ihana <3
Ei meillä mitään hetkiä edes ehtinyt olla.
No sitten et ole hän.
Mäki oon nn, mutta ei niitä voinut laskea hetkiksi. Hipaisuksi max. Olen varmasti eri.
Juu, kaivattuni tajuaisi, että hetket voivat tarkoittaa monenlaisia hetkiä. Ihmisyyden jakamisen hetkiä, tilannetajun hetkiä, pysähtyneisyyttä silmiin katsoen jne. Ei teille kenellekkään, hyvin todennäköisesti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tussut ammollaan 🤭
jeba tuuha nuolee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä on edenneet?
Ainakin mä ja M-nainen
Ja mä ja A
En todellakaan halua olla kakkosvaihtoehto. hipaisu nn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tätä enää kauaa jaksa. Meillä todellakin oli hetkemme. Ihan taatusti molemmat tykkäsi, arvosti ja ihaili toista. Ihan taatusti molempien läikähti, kun katseet kohtasivat. Mutta minä olen toisen ja kenties sinäkin, siitä minulla ei ole mitään tietoa. Aika parantaa syvätkin yhteydet ja niiden loppumiset. Oot ihana <3
Ei meillä mitään hetkiä edes ehtinyt olla.
No sitten et ole hän.
Mäki oon nn, mutta ei niitä voinut laskea hetkiksi. Hipaisuksi max. Olen varmasti eri.
Juu, kaivattuni tajuaisi, että hetket voivat tarkoittaa monenlaisia hetkiä. Ihmisyyden jakamisen hetkiä, tilannetajun hetkiä, pysähtyneisyyttä silmiin
Tämä.
Paree mennä peiton alle. Hyvät yöt koko köörille.
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
k💛🤤
Ei todellakaan multa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkö pitäisi aloittaa?
Mä alotan nyt, muut voi tehdä mitä huvittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin aika luonnoton nykymaailman lieveilmiö tuo elämään sisään ja ulos laumoittain virtaavat tuntemattomat ihmiset. Ei ollenkaan ihmiselle sopiva optimaali...
Ainakaan meille onnettomille, joilla neula on juuttunu pyörittämään samaa levyä vuodesta toiseen.
Ei vaan pysty ajattelemaan muita.
Etsikäämme, löytäkäämme onni toisistamme! Turha tuhlata tunteita ja ajatuksia ihmisiin, jotka eivät meitä näe.
Miksi? En minä ainakaan halua etsiä laastaria.
Ei se välttii mikään laastari ole. Voi tulla uusi onni värjäämään sitä surun mustaa mikä meidän sielut on syöneet. Voi tulla niille uusi päivä, uusi aamu. Uutta rakkautta niiden tilalle, jotka ei halunneet olla meille ja meidän. Ehkä erilainen onni, mutta onni silti. Ja must tuntuu et oon ite just nyt sellasen mahdollisuuden äärellä.🧡😚 Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
k💛🤤
Ei todellakaan multa.
Ai, luulin todellakin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkö pitäisi aloittaa?Mä alotan nyt, muut voi tehdä mitä huvittaa
Kahtotaa taas huomena
Vierailija kirjoitti:
Mikset jaksa enää? Aina voi erota