Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (4066)
Herätät mustasukkaisuutta nn ketjulaisissa 🤭
Vierailija kirjoitti:
Välttelevä kontakti voi kertoa monesta.
Esim. siitä että on haipakkaa hiihtolomalaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sun kanssa kaikki tuntuis jotenkin luonnolliselta ja normaalilta
Sitä kohti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan pitää huomisesta alkaen kuukauden kirjottelutauon tähän ketjuun. Katsotaan miten sujuu.
Ei käy.
Mulle käy ei. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikein tekisin sun kanssa 😘😍
Pussailisit?
Kyllä aikamies tietää mitä naiselle tehdään. -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ehkä koskaan ollut ihastunut minuun, mutta kun tarkemmin ajattelee, käyttäytyi joskus saatanan vammaisesesti mun aikana. Että jotain siellä päässä oli silloin vinksallaan, aivan varmasti.
Onneks sulla ei ole...
Kaivattu ei ole vieläkään saapunut noutopisteeseen, vaikka tein tilauksen jo vuosia sitten. En tiedä, onko syy kuljetusfirman vai minkä.
Onko kiirettä pitänyt? Mahdunkohan koskaan elämääsi ja aikatauluihisi? Tää etenee tästä lähtien vain ja ainoastaan sillä tavalla että ite oot aktiivinen osapuoli. Mun yrittämiset on yritetty
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮
Onko teillä usein anaaliseksiä?
Vierailija kirjoitti:
Masentaa
Onko erityistä syytä siihen? Vai yleisesti vain? Just tänään itse mietin, miten vaikeaa on olla masentumatta tällaisena aikana, kun on tulevaisuudesta ei ole mitään varmuutta.
Vierailija kirjoitti:
Olikohan hänellä kiva päivä.
Paljon sitä ja tätä mutta hyvä päivä. Entä sulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ehkä koskaan ollut ihastunut minuun, mutta kun tarkemmin ajattelee, käyttäytyi joskus saatanan vammaisesesti mun aikana. Että jotain siellä päässä oli silloin vinksallaan, aivan varmasti.
Onneks sulla ei ole...
Mahtaa olla ongelmia, että jaksat kommentoida pääni sisältöä. Ei hänen päässä muuten mitään vikaa ole, jos et sitä tajunnut.
Olen ihastunut suhun, ei auta mikään. En olisi arvannut että siellä ihastun johonkuhun
Vierailija kirjoitti:
Olikohan hänellä kiva päivä.
Juu oli ja ilta myös🙂
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu ei ole vieläkään saapunut noutopisteeseen, vaikka tein tilauksen jo vuosia sitten. En tiedä, onko syy kuljetusfirman vai minkä.
Enkeleitä ei voi tilata
Kaunis ajatus, kaunis sielu, oletan.