Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (3626)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot aina mun mielessä, välillä hellänä ja rakastavana välillä intohimoisena ja vaativana, välillä leikkisänä ja välillä parhaana ystävänä ja toivottavasti tulevana elämänkumppanina, mut kuitenkin aina vain sinä.
Kuka hän on?
Mun tuleva mies 🧡😘
Kunpa tuntisit miten mun sydän värisee sulle. Tai ehkä tunnetkin. Vaikkei mitään voisikaan tapahtua, niin eipä se asia siitä ole muuksi muuttunut. 💕
Mulla ois paljon hellyyttä annettavana vain sulle, kaipaamani!
Vierailija kirjoitti:
Jos sä rakastat mua, niin kertoisitko jo!
Rakastan erästä miestä
Gallup: Oletko ollut ulkomailla hänen kanssaan? Tai kotimaan matkalla junalla, bussilla tai autolla?
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Oletko ollut ulkomailla hänen kanssaan? Tai kotimaan matkalla junalla, bussilla tai autolla?
En.
Asiat olisi helpompi käsitellä ja sen jälkeen unohtaa, jos voisi ymmärtää niitä. Sama ongelma kuin terapiassa, ei dataa eikä analyysia. Mutta eipä voi mitään. Ei kannata riskeerata omaa elämäänsä puuttuvien palasten vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
joo ,kierrettiin melkein kaikki ABC:t 😁😁
Vierailija kirjoitti:
Kunpa tuntisit miten mun sydän värisee sulle. Tai ehkä tunnetkin. Vaikkei mitään voisikaan tapahtua, niin eipä se asia siitä ole muuksi muuttunut. 💕
Tunnen. Ja voi. Ei siinä mitään mahdotonta tai laitonta ole.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ois paljon hellyyttä annettavana vain sulle, kaipaamani!
Ottaisin sen vastaan ja vastaisin samalla mitalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos sä rakastat mua, niin kertoisitko jo!
Kerron sen vielä.
Missään nukkunut niin makeasti kuin kipparin purjeveneen kannella 🤗.
Vierailija kirjoitti:
Autossa on istuttu paljon, joo. Kerran oltu yötäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mika M kyselee?
Saunakaverille lempeät löylyt.