Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (3626)
Spontaani repeily tuosta kielikuvasta
Vierailija kirjoitti:
Läski nn, en sua kaipaa. Jos niin luulit. Tuntuu, että olet lukenut täällä viestejäni toiselle ja ominut ne. Mikään ei ole koskaan ollut sinulle minulta.
Tämä myös eri nn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en haluaisi, että lähdet. Mulle tulee kamala ikävä. Olet ollut mun näkymätön suojelijani ja olen saanut tuntea rakkautesi.
Ymmärrän. Mut se on tarkoitettu näin.
Miten niin mä muka teen sitten sen valinnan, kun ei mun anneta tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt, että uskotko intuitioon? Siihen, että joskus vain aistii asioita.
Yleensä joo, mutta en täällä. Liikaa hälyä ja epäpuhdasta energiaa.
En tarkoittanut ketjua ;)
Vierailija kirjoitti:
Sä oot aina mun mielessä, välillä hellänä ja rakastavana välillä intohimoisena ja vaativana, välillä leikkisänä ja välillä parhaana ystävänä ja toivottavasti tulevana elämänkumppanina, mut kuitenkin aina vain sinä.
Mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Sä vilkaisit mua, mutta kun näit, että katoin takaisin katse kääntyi äkkiä pois.
Eilenkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä vilkaisit mua, mutta kun näit, että katoin takaisin katse kääntyi äkkiä pois.
Eilenkö?
Tänään. Tikkari suussa.
Olitko hiihtämässä? En nähnyt kunnolla hämärässä. Sun hahmoinen mies lykki pertsaa.
Vierailija kirjoitti:
Olitko hiihtämässä? En nähnyt kunnolla hämärässä. Sun hahmoinen mies lykki pertsaa.
Lykin tällä hetkellä halpaa kultalonkeroa suuhuni, sori.
Vierailija kirjoitti:
En osaa enää viestiä sulle enkä oikeastaan kenellekään.
Aika paljon vaikutti tähän vastaamattomuus ja ignorointi.
R
Yritä vielä kerran uudestaan.
Täällä on jo niin monta nn-kaipaajaa, että puurot ja vellit on samassa padassa. Ja joku valiotapaus kruunaa keitoksen.
Mä olen mies joka kaipaa miestä ja haluan sanoa kaipaamalleni miehelle, että se helpottaa kun arki palautuu uomiinsa taas. Voimia
Aion rukoilla että parannut sairaudestasi jota polyamoriaksikin kutsutaan.
Tää on sulle. 💕
What starts with P ends in S, and no woman can get enough of?
Po-tay-toes! Oli ihan pakko. 🤣
Kun siirtyy äkkiä
päivänvalosta pimeään
Kestää tottua näkemiseen
..
Kaikki vois olla ihan päinvastoin, mutta ehkä tämä onkin se miten kaiken piti mennä. Ei riitä että katsoo kun pitäs pelata myös .
Kaikenlaisia vuosipäiviä tässä
Eri nn tuo.