Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (2955)
Turhaan tosiaan lässytätte yhteydenotoista. Kiinnostuneet miehet ottaa aina yhteyttä/yrittää livenä.
Itse olen mennyt jo vuosia taktiikalla, että katson ketkä lähestyy ja tähän mennessä ne lähestyjät on olleet sellaisia "ihan jees, mutta ei kipinää". Kunnes sitten tapasin ihmisen jonka kanssa oli heti kunnolla kipinää JA lähestyi. Lähestyi niin kauan kuin tarvitsi, sillä en myöskään ole heti että jee!
Uløsteista kiinnostunut on
> koprofiili.
Palstalla päivittäin wc-asioista
séksuaalisena fantasiana
kirjoittava mies
täyttää kriteerit. Minulla ei ole
mitään tekemistä tämän hlön
tai mieltymysten kanssa.
Olen normaali täysijärkinen
ihminen, en pérverssi.
...
Hän on jopa allekirjoittanut
näitä alatyylin.tekstejään
Eenä ja Äksänä esiintyen.
Harkitsen syytteen nostamista.
E
Vahingossa piste
> sanan 'alatyylin' jälkeen.
[EDIT].
x
Vierailija kirjoitti:
Oon piiloutunut.
Jos haluaa tulla kohti, tulee kohti. Jos ei halua, pysyy piilossa. Jos haluaa pysyä piilossa, ei halua muuta kuin oravien kisailua. Jos jännitystä kaipaa, sitä varten on dekkarit ja Särkänniemikin aukeaa keväällä. Benji-hyppyäkin voi kokeilla tai mennä tosi-tv-ohjelmaan esittämään oman elämänsä näytelmää.
Rakkaudessa ei yritetä mennä piiloon vaan ollaan auki omasta halustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoista ja mukavaa tiistaita kaipaamalleni. Neljä viikkoa ja..
Mitäs tapahtuu neljän viikon jälkeen?
Kaipaus (vedätys) jatkuu ja jatkuu. Kulaan ei ota yhteyttä eikä halua kaipaamaansa elämäänsä.
Tosikaipaaja ei tarkoituksella vedätä.
Järkevin ja viisain kaikista sinä
Nosta juttu ja kerää korvaukset pois.
Vierailija kirjoitti:
Harkitsen syytteen nostamista.
E
Minä harkitsen sinun asettamista syytteeseen kun et tolvana osaa olla käyttämättä rivinvaihtoa.
Vierailija kirjoitti:
Turhaan tosiaan lässytätte yhteydenotoista. Kiinnostuneet miehet ottaa aina yhteyttä/yrittää livenä.
Itse olen mennyt jo vuosia taktiikalla, että katson ketkä lähestyy ja tähän mennessä ne lähestyjät on olleet sellaisia "ihan jees, mutta ei kipinää". Kunnes sitten tapasin ihmisen jonka kanssa oli heti kunnolla kipinää JA lähestyi. Lähestyi niin kauan kuin tarvitsi, sillä en myöskään ole heti että jee!
Oman arvonsa tunteva mies ei todellakaan kerjää ja lähesty niin kauan kuin nainen suvaitsee näyttää vihreää valoa.
Eikä tainnut kummoinenkaan mies olla kun palstalla horiset.
Vierailija kirjoitti:
Hani. 💕
Hani on hunajaa, se parhaan tunteen saa.
Sivust
Tottakai > osaan
olla käyttämättä rivinvaihtoa.
Mutta koska olen fiksu -
olen brändännyt itseni.
Erotun kaikin tavoin.
KokonaispakEttiin kuuluu
useita tunnusomaisia
piirteitä, kuten ominainEn
kirjoitusasu - muutoin
EN olisi Elävä E_brändi. 🤷
🥳🤔🤨🧐💪🥸👋🥷💥
Hahah.
x
Täällä oli niin kauniita unia jollain, että mäkin voin kertoa omani. Tosin olin ihan hereillä tänään kun tämä tapahtui. Eläinten jäljet oli tänään outoja, ihan kuin eivät olisi saanet astua pihalleni. Sitten jouduin vähän hikoilemaan aamulla joidenkin tavallisten asioiden kanssa, random työukko joka ei puhunut suomea päätti kävellä luokseni sanomaan "Traktor for dat". Kun en tarvinnut totesi vaan " P*rkele! " 💪
Kun sitten istuin autossa huomasin että hiuksissani on jotain mikä näyttää mustalta helmeltä. Egyptiviittaukset seuraa nyt kyllä niin paljon ja se on aina jotenkin helmi sen scarabin kanssa, konkreettisesti tai ajatuksessa. Otin sen pois hiuksistani ja mietin mistä ihmeestä kuollut ötökkä löytää tiensä hiuksiini. Käänsin radion päälle ja sieltä tuli Ozzy Osbournen I don't wanna stop ja mietin että sehän vasta hyvä teemabiisi Thelmalle & Louiselle tai jotain. Pysähdyin liikennevaloihin ja edestäni kääntyi kuorma-auto, jossa oli Egyptiin ja tuttuun olentoon viittaavat teippaukset. Mainoslause auton kyljessä viittasi siihen, että yllättävät asiat ovat yllättävämpiä kuin osaat odottaakaan. Ja kello on vasta 13:33, nyt kun katoin. Ehtii viel uneksimaan vaikka mitä
Vierailija kirjoitti:
Minäkin oon lähestynyt miestä. Tuntuu hiukan pahalle, kun oon ite lähestynyt monta kertaa ja mies ei yhtään irl. En tiedä, mitä ajatella.
Rattoista iltapäivää torin kuppeeseen.
Kaivattu katsoo myös pilke silmissään. Ei tosin minua. Joskus katsoi, ja siitä kaikki alkoikin.