Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (2980)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, en mäkään tykkää, jos mies ei saa sanaa suustaan. Olkoon sitten ilman, en ala ehdottelemaan itse mitään. Olen vanhanaikainen tarkoituksella. Hyvin toiminut tähän asti.
Kerran eräs mies kiukkuraivosi mulle ilmeisesti siitä, etten vaan saa sanottua tai pyydettyä häntä suhteeseen kanssani tai näin sen tulkitsin, koska hän ei itse osannut silloin sen kummemmin kommunikoida kuin näillä omituisilla puuskilla, joista lähti ovet paukkuen ulos. Oli liian epäselvää menoa mulle, jokaisella on kieli suussa, sitä sopii käyttää, jos jotain haluaa.
Mä en ole edes siinä mielessä "tarkoituksella vanhanaikainen", että minua ei vain aidosti kiihota ollenkaan, jos mies on passiivinen.
Enkä siis ajattele toisten asioista mitään - kukin tehkööt miten tykkää, mutta kyllähän se joidenkin naisten romanttista elämää voisi helpottaa
Juurikin tämä. Tiedän paljon miehiä, jotka kyllä käyttävät innokasta naista omiin tarpeisiinsa, mutta eivät sellaista oikeasti halua rinnalleen. Mies valitsee naisensa ja ne joilla valinnanvaraa eivät todellakaan halua sitä tyrkkyä.
Mulla tämä ei ole mikään "taktiikka" eikä siinä mielessä "tarkoituksellista" kuten jo kirjoitin. Mä vaan en kiihotu ollenkaan, jos mies on passiivinen.
Ei tämä vaadi minulta mitään, minulla aidosti on 0% mielihaluja alkaa jahtaamaan mitään miestä tai kysellä kenenkään miehen perään. Voin olla ihastunut ja miettiä jotain miestä jatkuvasti, mutta ei minulla tule siitä halua alkaa itse toimimaan mitenkään. Kyllä se mies lähestyy ja tekee jotain, jos kiinnostus on molemminpuolista.
Täällä on parhaat viisastelijat ja ajattelijat.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei pysy sopusuhtaisena, ei kannata lähestyä. Ei ikinä. Samoin, jos ei paikka nyrkin ja hellan välissä sovi, miehen ei kannata lähestyä.
Menikö lapamadolla tunteisiin? Keskity omaan elämääsi, äläkä tunteile random nettinaisten asioita. Emme ole sulle mitään, tuskin edes tunnet meitä.
Minua kiinnostaa, kun täällä aina milloin mitäkin ominaisuutta hyljeksitään tai jopa pilkataan, että kuka saa päättää, mitkä näihin kuuluvat? Ilmeisesti korkea aloitekynnys menee läpi, kai huono hygienia ja yksittäiset rumat piirteet? Lihavuus taas sitten kai ei, vaikka se kertoo elämänhallinnan ongelmista, vaikka toisaalta taas samasta syystä on ok lytätä kaljan juominen? Ota näistä nyt selvää. Olisiko kuitenkin niin, että omat heikkoudet pitää kaikkien hyväksyä, mutta itse saa vapaasti hylkiä muiden heikkouksia? Ja niitä muiden heikkouksia on sosiaalisesti suotavaa palstalla puida sen sijaan, että keskittyisi hyviin ja positiivisiin asioihin?
Vierailija kirjoitti:
Mulla tämä ei ole mikään "taktiikka" eikä siinä mielessä "tarkoituksellista" kuten jo kirjoitin. Mä vaan en kiihotu ollenkaan, jos mies on passiivinen.
Ei tämä vaadi minulta mitään, minulla aidosti on 0% mielihaluja alkaa jahtaamaan mitään miestä tai kysellä kenenkään miehen perään. Voin olla ihastunut ja miettiä jotain miestä jatkuvasti, mutta ei minulla tule siitä halua alkaa itse toimimaan mitenkään. Kyllä se mies lähestyy ja tekee jotain, jos kiinnostus on molemminpuolista.
Lähestyy jos lähestyy. Jos ei lähesty, ei kiinnostuneisuus tule ilmi.
Oletteko jotenkin poikkeuksellisen vajaata porukkaa, kun käytätte päivänne toistuvasti kaikenlaisten mustavalkoisuuksien selittämiseen? Kenellä kiinnostaa ylipäätään palstarandomin henkilökohtaiset mieltymykset?
Vierailija kirjoitti:
Älykkäät naiset ymmärtävät, että vaikka eletäänkin vuotta 26, ei ikiaikaiset totuudet ole muuttuneet miksikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei pysy sopusuhtaisena, ei kannata lähestyä. Ei ikinä. Samoin, jos ei paikka nyrkin ja hellan välissä sovi, miehen ei kannata lähestyä.
Menikö lapamadolla tunteisiin? Keskity omaan elämääsi, äläkä tunteile random nettinaisten asioita. Emme ole sulle mitään, tuskin edes tunnet meitä.
Ei mennyt. Sinulla selvästi meni, kun et keskittynyt omaan elämääsi, vaan palstarandomin tekstiin. Vai eikö täällä saa muut kuin sinä ilmaista mieltymyksiään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkäät naiset ymmärtävät, että vaikka eletäänkin vuotta 26, ei ikiaikaiset totuudet ole muuttuneet miksikään.
Ikiaikaiset mummut muistelee ikiaikaa.
Moni nainen on sillä tavalla vanhanaikainen, että ei ole seksuaalisesti kiinnostunut kehittymättömistä miehistä. Tai sellaisista, jotka eivät keskity naisen elättämiseen.
Kaivatun ihanuus on omaa luokkaansa. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikiaikaiset mummut muistelee ikiaikaa.
Minä muistelen keskiaikaa. Ai että. Silloin oli ritareillakin haarniskat. Nykyään tarvii olla teflonpinta jota pitkin voi antaa kaiken sonnan valua tarttumatta. Mutta ai että ne ihanan pimeet ajat... <3 eri mummo
Haluaisin venyttää sua ihana nainen hitaalla edestakaisella liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun totuus voi olla erilainen kuin sinun totuus.
Hyvää ja ihanaa iltapäivää rakkaalle naiselle ja pitkiä kaula ja normi suudelmia paljon.
Pohdin vain mitä
vauvanpaiskaajaräppärin
päässä liikkui. Mutta
nyt ei tarvitse enään
asialla päätä vaivata.
Jätkä otti ja poistui.
Hiphei.
E