Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On mahdollista parantaa narsisti

Vierailija
31.01.2025 |

On mahdollista parantaa kaikki mielenongelmat. Näin: kaikki mieli on neurologiaa, hermostoja aivoissa. Kaikki hermot aivoissa saadaan irtikytkettyä, aiheuttamalla ihmiselle aivokuume. Ihan konkreettisesti, fyysisesti: riittävän pitkään kestävä aivokuume irrottaa hermojen päät aivojen eri osista. Se onkin siinä, sitten ihminen on täysin "aivoton", täysin "nollattu", ihmisellä ei enää ole mitään "mieltä" eikä "mielenongelmia" eikä "mielenterveyttä" eikä mitään muutakaan "mieleen liittyvää".

Sitten pitää vain antaa ihmiselle täyslepoa riittävän pitkään, jotta hänen aivojensa neurologia paranee. Siis aivojen hermot uudestaan kiinnikytkeytyvät aivojen eri osiin. Eivät ne hermot kiinnikytkeydy sairaalla huonolla persoonallisuushäiriöisellä tavalla. Vaan ne hermot kiinnikytkeytyvät terveellä tavalla, kuten vastasyntyneellä vauvalla. Ja se onkin siinä. Silloin se henkilö on "synnytetty uudestaan". Uudestisyntynyt ihminen! "Nollattu" ihminen! Ihminen joka alkaa elää vasta nyt!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa parannuskeino on lobotomia.

Vierailija
2/31 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ap toistan itseäni: kaikki vanha voidaan poistaa irtikytkemällä kaikki aivojen hermot aivokuumeella. Ja jotta jotain uutta sen jälkeen syntyisi niin pitää vain antaa täyslepoa ihmiselle, jotta hänen aivojensa hermot uudelleenkiinnittyisivät.

Aivokuumeen lisäksi ei ole mitään muuta keinoa irtikytkeä aivojen hermoja. Täyslevon lisäksi ei ole mitään muuta keinoa uudelleenkiinnittää aivojen hermoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Narsistit on kehityskelvottomia.

Vierailija
4/31 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lobotomia ei ole parannuskeino vaan murha. Eli senkus vaan menet ulos ja massamurhaat ihmisiä. Ryhdy kansanmurhaan. Vie kaikki epäkelvot keskitysleireille kaasukammioon. Sillä pääset heistä eroon. Eipä tarvitse heitä nähdä enää ikinä. Sinun ei enää ikinä tarvitse nähdä vihaamiasi ihmisiä jos tapat heidät kaikki. Mutta jos et vihaa muita ihmisiä, vaan tahdot heille hyvää, niin sinä et varmaan tapa heitä.

ap

Vierailija
5/31 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos pää on tehty titaanista eikä tuollaiset mene läpi. 

Vierailija
6/31 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Narsismi ei myöskään varsinaisesti ole mielenterveysongelma. Enemmänkin yksilön ominaisuus.

Vierailija
7/31 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi vain itse parantaaa itsensä menemällä syvälle sisimpäänsä.

Vierailija
8/31 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

elinikä loppuu yrittäessä eikä riitäkään.

Se on mahdotonta. Narsistia ei voi "parantaa" eikä "rakastaa ehjäksi".

Parhaimmillaan, jos narsisti tiedostaa narsisminsa, myöntää sen ja haluaa kehittyä, sen kanssa on mahdollista elää. Silloinkaan siitä ei voi "parantua". Mutta parhaimmillaan se on mahdollista, jos tällä ihmisellä on halua, niin elää ihan hyvää elämää. Sekin on kuitenkin opeteltua ja edellyttää sitä terapiaa ja itsereflektiota.

Vierailija
9/31 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuula päähän niin narskukin paranee.

Vierailija
10/31 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismi ei ole sairaus vaan persoonallisuus.

Vierailija
11/31 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa sekin, että narsisti on koko ajan vankina omassa kehossaan.

Vierailija
12/31 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsismi ei ole vika vaan luonteenpiirre

Vierailija
13/31 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi vaivautua, kun maailmassa on täysipäisiäkin ihmisiä, joten parempi vaan heivata narskut.

Heillä nyt ei muutenkaan ole sairauden tunnetta, joten paha on kenenkään sivusta mennä "parantamaan".

Vierailija
14/31 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsismi ei ole sairaus vaan persoonallisuus.

Miten tahansa, niin kyllä sen kanssa on silti vaikea elää.

Vierailija
15/31 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi jos pää on tehty titaanista eikä tuollaiset mene läpi. 

Googlaa vaikkapa meningokokki. Katso mitä meningokokki aiheuttaa ihmiselle. Vaikkei meningokokki taida olla "aivokuume" vaan vain "aivotulehdus" tms, en muista. Näin helposti kenelle vain voidaan aiheuttaa meningokokki: piikitetään selkäytimeen meningokokkimikrobeja. Ne mikrobit matkustavat potilaan aivoihin ja aiheuttavat aivoissa valtaisaa tuhoa. Kenenkään "titaanipää" ei pysty vastustamaan meningokokkimikrobien aiheuttamaa tuhoa.

Joten yhtälailla: joillain muilla mikrobeilla aiheutetaan ihmiselle aivokuume. Aivokuume joka irroittaa aivojen kaikki hermot aivojen kaikista eri osista. Kun kaikki hermot on irrotettu, niin ihmisellä ns "ei ole aivoja enää ollenkaan". Kun ihmisellä "ei ole aivoja enää ollenkaan" niin hänellä "ei ole mieltä enää ollenkaan". Kun ihmisellä "ei ole mieltä enää ollenkaan" niin... hän ei ole enää millään lailla "viallinen tai väärä tai paha tai sairas tai huono".

ap

Vierailija
16/31 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tehtiin lobotomia kun olin 10-vuotias. Minulle selvisi että minulle on tehty lobotomia, vasta kun olin 33-vuotias. Siinä välissä, kun olin vaikkapa 20-vuotias, minä olin koditon, työtön, vankilassa,...

Vierailija
17/31 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tehtiin lobotomia kun olin 10-vuotias. Minulle selvisi että minulle on tehty lobotomia, vasta kun olin 33-vuotias. Siinä välissä, kun olin vaikkapa 20-vuotias, minä olin koditon, työtön, vankilassa,...

syytät muita omista valinnoista?

Vierailija
18/31 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Narsismi ei myöskään varsinaisesti ole mielenterveysongelma. Enemmänkin yksilön ominaisuus.

Se on huonojen kasvuolosuhteiden tulos. Liuta traumoja joita ei monet muut traumatisoituneet ymmärrä, miksi jollain toisella on niin häikäilemättömiä selviytymiskeinoja elää tässä maailmassa.

Vierailija
19/31 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs ap sitte kun ihmiseltä ois tämän aivokuumeen jälkeen sitten kaikki oppi ja muistot kadonneet? Vaikkapa 30 vuotias vauva, jonka pitää opetella käymään vessassa, pitää oppia puhumaan, pitää oppia kieli. Opetella kävelemään. Ei tunnista sukulaisiaan eikä ystäviään. Haluaisitko pitää huolta tällaisesta tyhjäpäästä? Hän olisi kuin muistisairas juuri ennen kuolemaansa.

Vierailija
20/31 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on huonojen kasvuolosuhteiden tulos. Liuta traumoja joita ei monet muut traumatisoituneet ymmärrä, miksi jollain toisella on niin häikäilemättömiä selviytymiskeinoja elää tässä maailmassa.

Selviytymiskeinot elää tässä maailmassa? Hengissä selviytyäkseen tarvitsee katon pään päälle ja ruokaa. Hengissä selviytyäkseen ei tarvitse mitään muuta. Hengissä selviytyäkseen ei tarvitse piinata ja kiduttaa ja kontrolloida ja manipuloida ja vangita ja lytistää muita ihmisiä. Ruoalla selviytyy hengissä. Kieroilu ei ole hengissä selviytymistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme