Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (2955)

Vierailija
2921/2955 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unet ei minulta.

None of ur biz, fckers!

👽

Vierailija
2922/2955 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli niin kauniita unia jollain, että mäkin voin kertoa omani. Tosin olin ihan hereillä tänään kun tämä tapahtui. Eläinten jäljet oli tänään outoja, ihan kuin eivät olisi saanet astua pihalleni. Sitten jouduin vähän hikoilemaan aamulla joidenkin tavallisten asioiden kanssa, random työukko joka ei puhunut suomea päätti kävellä luokseni sanomaan "Traktor for dat". Kun en tarvinnut totesi vaan " P*rkele! " 💪

Kun sitten istuin autossa huomasin että hiuksissani on jotain mikä näyttää mustalta helmeltä. Egyptiviittaukset seuraa nyt kyllä niin paljon ja se on aina jotenkin helmi sen scarabin kanssa, konkreettisesti tai ajatuksessa. Otin sen pois hiuksistani ja mietin mistä ihmeestä kuollut ötökkä löytää tiensä hiuksiini. Käänsin radion päälle ja sieltä tuli Ozzy Osbournen I don't wanna stop ja mietin että sehän vasta hyvä teemabiisi Thelmalle & Louiselle tai jotain. Pysähdyin liikennevaloihin ja edestäni kääntyi kuorma-

Pillerinpyörittäjä eli scarab syö ulostetta ja käyttää pyörittelemiään kikkareita muniensa haudontakammioina. Kun uros on valmis parittelemaan, se pyörittelee lantapallon, ja naaras avustaa tai seuraa sitä. Kun pariskunta on löytänyt sopivan pehmeää maata, ne hautaavat pallon ja kaivautuvat maan alle parittelemaan. 

Etsitkö parittelukumppania tai matskua sille parittelukumppanille palstalta? Sopiva paikka siihen, paljon ulostejuttuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2923/2955 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

😘..

Vierailija
2924/2955 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaan tosiaan lässytätte yhteydenotoista. Kiinnostuneet miehet ottaa aina yhteyttä/yrittää livenä.

Itse olen mennyt jo vuosia taktiikalla, että katson ketkä lähestyy ja tähän mennessä ne lähestyjät on olleet sellaisia "ihan jees, mutta ei kipinää". Kunnes sitten tapasin ihmisen jonka kanssa oli heti kunnolla kipinää JA lähestyi. Lähestyi niin kauan kuin tarvitsi, sillä en myöskään ole heti että jee!

Oman arvonsa tunteva mies ei todellakaan kerjää ja lähesty niin kauan kuin nainen suvaitsee näyttää vihreää valoa.

Eikä tainnut kummoinenkaan mies olla kun palstalla horiset. 

Olen käynyt tällä palstalla kauan, joten se siitä "palstalla horisemisesta" :) En käy päivittäin tai edes viikottain välttämättä, mutta aina välillä! Tottumuksesta siis, en kaipaa ketään.

Ja vihreää valoa täytyy tietysti näyttää, eihän kukaan sellaisesta puhunutkaan etteikö täytyisi. Eikä myöskään mistään "kerjäämisestä", ihan omia tulkintojasi jälleen.

Mutta mitään sellaista miestä en ikinä haluaisi, joka ei normaaliin lähestymiseen ja halunsa näyttämiseen kykene. Täysin epäsopiva minulle. Jokaiselle kuitenkin jotakin, ja tiedän, että toiset naiset tykkää sellaisistakin. Itsevarma, arvonsa tunteva mies nimenomaan lähestyy ja voi tehdä sitä sinnikkäästikin (tietysti vain, kun nainen näyttää sitä vihreää valoa, ei muuten). Epävarma mies selittelee jotain eikä toimi. 

Vierailija
2925/2955 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaan tosiaan lässytätte yhteydenotoista. Kiinnostuneet miehet ottaa aina yhteyttä/yrittää livenä.

Itse olen mennyt jo vuosia taktiikalla, että katson ketkä lähestyy ja tähän mennessä ne lähestyjät on olleet sellaisia "ihan jees, mutta ei kipinää". Kunnes sitten tapasin ihmisen jonka kanssa oli heti kunnolla kipinää JA lähestyi. Lähestyi niin kauan kuin tarvitsi, sillä en myöskään ole heti että jee!

Minäkin oon lähestynyt miestä. Tuntuu hiukan pahalle, kun oon ite lähestynyt monta kertaa ja mies ei yhtään irl. En tiedä, mitä ajatella.

No sitä ei kiinnosta. Miksi roikut? 

Vierailija
2926/2955 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en mäkään tykkää, jos mies ei saa sanaa suustaan. Olkoon sitten ilman, en ala ehdottelemaan itse mitään. Olen vanhanaikainen tarkoituksella. Hyvin toiminut tähän asti.

Kerran eräs mies kiukkuraivosi mulle ilmeisesti siitä, etten vaan saa sanottua tai pyydettyä häntä suhteeseen kanssani tai näin sen tulkitsin, koska hän ei itse osannut silloin sen kummemmin kommunikoida kuin näillä omituisilla puuskilla, joista lähti ovet paukkuen ulos. Oli liian epäselvää menoa mulle, jokaisella on kieli suussa, sitä sopii käyttää, jos jotain haluaa.

Vierailija
2927/2955 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin oon lähestynyt miestä. Tuntuu hiukan pahalle, kun oon ite lähestynyt monta kertaa ja mies ei yhtään irl. En tiedä, mitä ajatella.

Ihmisen mieli on ihmeellinen. Vaikka olisi selvääkin selvemmin ilmaistu ettei kiinnosta, ei tunteet välttämättä häviä mihinkään. sivu

Vierailija
2928/2955 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo tuollaiset äkkiväärät yleistykset ne ovat turhaa lässytystä. Joka kerta kun joku simpleton aloittaa väittämänsä sanoin: miehet aina sitä tai; naiset aina tätä, voi varmistimen vapauttaa saman tien. Yksioikoiset totuudet ovat vain oman rajallisen mielenne kuvajaisia, eivät monimuotoisen todellisuuden kuvauksia. Ihmisiä ja tilanteita on AINA niin monenlaisia.

Vierailija
2929/2955 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo tuollaiset äkkiväärät yleistykset ne ovat turhaa lässytystä. Joka kerta kun joku simpleton aloittaa väittämänsä sanoin: miehet aina sitä tai; naiset aina tätä, voi varmistimen vapauttaa saman tien. Yksioikoiset totuudet ovat vain oman rajallisen mielenne kuvajaisia, eivät monimuotoisen todellisuuden kuvauksia. Ihmisiä ja tilanteita on AINA niin monenlaisia.

No kyllä se aika hyvin pitää paikkansa. Ja jos kiinnostus on molemminpuolista, syntyy suhde. Jos ei, jää tänne palstalle vatvomaan asioita. Tosin täällä voi kaivata ihastustakin, jonka kanssa ei olla edetty sille asteelle tai ei ole välttämättä ole tarkoituskaan edetä, jos on jo varattu.

Vierailija
2930/2955 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka kevät oli niin ihana, olin niin rakastunut ja juku tuntu hyvältä. Kesä ja syksy myös, ei ollut vielä tapahtunut tapahtumattomuutta. Sigh.

2016?

Vierailija
2931/2955 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, en mäkään tykkää, jos mies ei saa sanaa suustaan. Olkoon sitten ilman, en ala ehdottelemaan itse mitään. Olen vanhanaikainen tarkoituksella. Hyvin toiminut tähän asti.

Kerran eräs mies kiukkuraivosi mulle ilmeisesti siitä, etten vaan saa sanottua tai pyydettyä häntä suhteeseen kanssani tai näin sen tulkitsin, koska hän ei itse osannut silloin sen kummemmin kommunikoida kuin näillä omituisilla puuskilla, joista lähti ovet paukkuen ulos. Oli liian epäselvää menoa mulle, jokaisella on kieli suussa, sitä sopii käyttää, jos jotain haluaa.

Mä en ole edes siinä mielessä "tarkoituksella vanhanaikainen", että minua ei vain aidosti kiihota ollenkaan, jos mies on passiivinen. 

Enkä siis ajattele toisten asioista mitään - kukin tehkööt miten tykkää, mutta kyllähän se joidenkin naisten romanttista elämää voisi helpottaa, jos eivät olisi niin aktiivisia ja huomionhakuisia miesten suuntaan.

Vierailija
2932/2955 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eka kevät oli niin ihana, olin niin rakastunut ja juku tuntu hyvältä. Kesä ja syksy myös, ei ollut vielä tapahtunut tapahtumattomuutta. Sigh.

2016?

Viis vuotta lisäät tuohon niin oikein

Vierailija
2933/2955 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pillerinpyörittäjä eli scarab syö ulostetta ja käyttää pyörittelemiään kikkareita muniensa haudontakammioina. Kun uros on valmis parittelemaan, se pyörittelee lantapallon, ja naaras avustaa tai seuraa sitä. Kun pariskunta on löytänyt sopivan pehmeää maata, ne hautaavat pallon ja kaivautuvat maan alle parittelemaan. 

Etsitkö parittelukumppania tai matskua sille parittelukumppanille palstalta? Sopiva paikka siihen, paljon ulostejuttuja. "

Vai sillälailla, luulin että se pyörittää auringon idästä länteen. Vähän niin kuin nostaa uuden päivän, auringonvalossa kaikki kasvaa ja uudistuu. P*rkelekin on henkiolennon nimi muuten. Jota käytettiin do or die-tilanteessa loitsimaan kaikkien muiden aikajanojen romahdutus siihen hetkeen ja vaatimaan täysi valokeila itseen ilmaisemalla että vaadin voiton tai kuoleman, all in. Itsehän en sitä kyllä päästänyt siis suustani mutta lausunta nyt sitten tuli luokseni.

Aurinkohan se täällä palstalla kiinnostaa, polttaa ja loistaa. Ei voi olla tuntematta. 

Vierailija
2934/2955 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2016?

Vuosi jota en oikeastaan koskaan muistele. Somessa oli nyt alkuvuodesta buumi muistella vuotta 2016, mutta minulle tuo vuosi edustaa lähinnä kaikkea p*skaa, jota en todellakaan muistele enkä haikaile. 2020-luku ollut tähän asti paljon parempi.

eri

Vierailija
2935/2955 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kipparille halaus.

Onko tää sun kippari joku purjehtija?

Joo. Opettaja, joka tekee töitä kipparina kesäisin Välimerellä. Palomiehen koulutus löytyy häneltä myös. Maailman mukavin ihminen.

A?

Vierailija
2936/2955 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole edes siinä mielessä "tarkoituksella vanhanaikainen", että minua ei vain aidosti kiihota ollenkaan, jos mies on passiivinen. 

Enkä siis ajattele toisten asioista mitään - kukin tehkööt miten tykkää, mutta kyllähän se joidenkin naisten romanttista elämää voisi helpottaa

Tuo on munkin mielestä ainoa oikea taktiikka. Sillä varmistaa ensinnäkin jo sen, että miehellä on ylipäänsä tilaa elämässään ja näkee hyvin nopeasti minkä verran tilaa tarkalleen on ja voi siitä sitten päätellä asioita. Eri

Vierailija
2937/2955 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana vaaleaneuleinen mies, joka moikkasit heti hissin oven auettua. 😘

Vierailija
2938/2955 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kaikki ihmiset ei toimisi samoin, ei se tarkoita etteikö kannattaisi toimia jollain tietyllä tavalla. Ja se kannattava tapa naiselle on olla passiivisempi osapuoli. Aina. 

Vierailija
2939/2955 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olen ihan umpirakastunut. Huokaus! 

Vierailija
2940/2955 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies on sillä tavalla vanhanaikainen, että ei ole seksuaalisesti kiinnostunut lihavista naisista. Tai sellaisista, jotka eivät keskity kodin ylläpitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan