Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21629)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan tosiaan lässytätte yhteydenotoista. Kiinnostuneet miehet ottaa aina yhteyttä/yrittää livenä.
Itse olen mennyt jo vuosia taktiikalla, että katson ketkä lähestyy ja tähän mennessä ne lähestyjät on olleet sellaisia "ihan jees, mutta ei kipinää". Kunnes sitten tapasin ihmisen jonka kanssa oli heti kunnolla kipinää JA lähestyi. Lähestyi niin kauan kuin tarvitsi, sillä en myöskään ole heti että jee!
Minäkin oon lähestynyt miestä. Tuntuu hiukan pahalle, kun oon ite lähestynyt monta kertaa ja mies ei yhtään irl. En tiedä, mitä ajatella.
No sitä ei kiinnosta. Miksi roikut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan tosiaan lässytätte yhteydenotoista. Kiinnostuneet miehet ottaa aina yhteyttä/yrittää livenä.
Itse olen mennyt jo vuosia taktiikalla, että katson ketkä lähestyy ja tähän mennessä ne lähestyjät on olleet sellaisia "ihan jees, mutta ei kipinää". Kunnes sitten tapasin ihmisen jonka kanssa oli heti kunnolla kipinää JA lähestyi. Lähestyi niin kauan kuin tarvitsi, sillä en myöskään ole heti että jee!
Minäkin oon lähestynyt miestä. Tuntuu hiukan pahalle, kun oon ite lähestynyt monta kertaa ja mies ei yhtään irl. En tiedä, mitä ajatella.
Ihmisen mieli on ihmeellinen. Vaikka olisi selvääkin selvemmin ilmaistu ettei kiinnosta, ei tunteet välttämättä häviä mihinkään. sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo tuollaiset äkkiväärät yleistykset ne ovat turhaa lässytystä. Joka kerta kun joku simpleton aloittaa väittämänsä sanoin: miehet aina sitä tai; naiset aina tätä, voi varmistimen vapauttaa saman tien. Yksioikoiset totuudet ovat vain oman rajallisen mielenne kuvajaisia, eivät monimuotoisen todellisuuden kuvauksia. Ihmisiä ja tilanteita on AINA niin monenlaisia.
No kyllä se aika hyvin pitää paikkansa. Ja jos kiinnostus on molemminpuolista, syntyy suhde. Jos ei, jää tänne palstalle vatvomaan asioita. Tosin täällä voi kaivata ihastustakin, jonka kanssa ei olla edetty sille asteelle tai ei ole välttämättä ole tarkoituskaan edetä, jos on jo varattu.
Vierailija kirjoitti:
Eka kevät oli niin ihana, olin niin rakastunut ja juku tuntu hyvältä. Kesä ja syksy myös, ei ollut vielä tapahtunut tapahtumattomuutta. Sigh.
2016?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka kevät oli niin ihana, olin niin rakastunut ja juku tuntu hyvältä. Kesä ja syksy myös, ei ollut vielä tapahtunut tapahtumattomuutta. Sigh.
2016?
Viis vuotta lisäät tuohon niin oikein
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2016?
Vuosi jota en oikeastaan koskaan muistele. Somessa oli nyt alkuvuodesta buumi muistella vuotta 2016, mutta minulle tuo vuosi edustaa lähinnä kaikkea p*skaa, jota en todellakaan muistele enkä haikaile. 2020-luku ollut tähän asti paljon parempi.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kipparille halaus.
Onko tää sun kippari joku purjehtija?
Joo. Opettaja, joka tekee töitä kipparina kesäisin Välimerellä. Palomiehen koulutus löytyy häneltä myös. Maailman mukavin ihminen.
A?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, en mäkään tykkää, jos mies ei saa sanaa suustaan. Olkoon sitten ilman, en ala ehdottelemaan itse mitään. Olen vanhanaikainen tarkoituksella. Hyvin toiminut tähän asti.
Kerran eräs mies kiukkuraivosi mulle ilmeisesti siitä, etten vaan saa sanottua tai pyydettyä häntä suhteeseen kanssani tai näin sen tulkitsin, koska hän ei itse osannut silloin sen kummemmin kommunikoida kuin näillä omituisilla puuskilla, joista lähti ovet paukkuen ulos. Oli liian epäselvää menoa mulle, jokaisella on kieli suussa, sitä sopii käyttää, jos jotain haluaa.
Mä en ole edes siinä mielessä "tarkoituksella vanhanaikainen", että minua ei vain aidosti kiihota ollenkaan, jos mies on passiivinen.
Enkä siis ajattele toisten asioista mitään - kukin tehkööt miten tykkää, mutta kyllähän se joidenkin naisten romanttista elämää voisi helpottaa
Tuo on munkin mielestä ainoa oikea taktiikka. Sillä varmistaa ensinnäkin jo sen, että miehellä on ylipäänsä tilaa elämässään ja näkee hyvin nopeasti minkä verran tilaa tarkalleen on ja voi siitä sitten päätellä asioita. Eri
Ihana vaaleaneuleinen mies, joka moikkasit heti hissin oven auettua. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen ihan umpirakastunut. Huokaus!
Kaivatun ihanuus on omaa luokkaansa. 😘
Haluaisin venyttää sua ihana nainen hitaalla edestakaisella liikkeellä.
Hyvää ja ihanaa iltapäivää rakkaalle naiselle ja pitkiä kaula ja normi suudelmia paljon.
Jos en saa kaivattua niin lähden sen mukaan joka pyytää (tietyillä ehdoilla), ei jaksa enää yrittää mitään.
Arvostan kursailemattomuutta💞
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin venyttää sua ihana nainen hitaalla edestakaisella liikkeellä.
Hui, eikös illemmalla mieluusti.
😘..