Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (20260)
Huomenta ihana, jolla on pinkki huppari ja huulipuna. Olet kaunis 🥰
En ole vaikea luonne vaikka en suostu tekemään kuten sinä haluat minun tekevän.
Olen oikeasti tosi helppo ihminen. Mutta ei se tarkoita että olen tyhmä ja vietävissä.
Kanssani on helppo tulla toimeen enkä vaadi tai oikeastaan edes pyydä koskaan keneltäkään mitään. Annan itseni ja muiden olla sellaisia kuin he ovat.
En ymmärrä miksi minua väitetään vaikeaksi luonteeksi, ilkeäksi tai pahaksi ihmiseksi. Käsittämätöntä ilkeyttä.
Vierailija kirjoitti:
Kanssani on helppo tulla toimeen enkä vaadi tai oikeastaan edes pyydä koskaan keneltäkään mitään. Annan itseni ja muiden olla sellaisia kuin he ovat.
En ymmärrä miksi minua väitetään vaikeaksi luonteeksi, ilkeäksi tai pahaksi ihmiseksi. Käsittämätöntä ilkeyttä.
Spämmäät joka palstalla yksinäsi koska ketään ei kiinnosta.
Anna siis itseni olla sellainen kuin olen ja muiden sellaisia kuin he ovat.
Puhekieli taitaa olla välillä haastava ymmärtää, korjasin nyt tuon selkeytykseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spämmäät joka palstalla yksinäsi koska ketään ei kiinnosta.
Ei se minua kiinnosta. Elämästähän ei kuitenkaan koskaan tiedä.
Teen paljon asioita itseni hyväksi, jos sinäkin hyödyt niistä niin voitto on tuplattu.
Ei voi ymmärtää koska ei halua.
Kivaa päivää kaikille. Huomenna aika siirtyy kesäajatuksiin. 🌞
Mikäs aamuoksennus täällä on meneillään 🤢
Nähdäänkö tänään kirjastossa 🥰
Vierailija kirjoitti:
Mikäs aamuoksennus täällä on meneillään 🤢
Ajatustulva pitkästä aikaa. On dynamiikkoja joita ei ymmärretä oikein.
Älkää ruikkuperseet enää kaivatko. Se on turhaa. Möhlitte jutun omalla paskamaisella käytöksellä. Se toinen ei enää ajattele teistä hyvää. Toinen jatkoi elämäänsä. Nyt joudutte tyytymään korvikkeeseen ja puolivillaisiin tunteisiin, jotka eivät tunnu miltään. Mitäs olitte paskoja!
Kova ikävä sinua. Ja samaan aika tajuan, että elät elämääsi juuri, kuten haluat. (Kuka takoisi järkeä mulle?)
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänkö tänään kirjastossa 🥰
Lähden nyt kauppaan!
Oli iloinen yllätys havaita lapsen käydessä luonani että ihan naapurissahan asuu yksi tuttu koulusta. 🍀
Huomenta naantalilainen. Kaipaan sun lempeää hymyä.
En ole vaikea luonne siksi että valehtelet minusta.