Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.
Kommentit (20108)
Ajattelen sinua, keski-ikäinen ruotsinkielinen erityisopettaja Helsingistä. Ja katson kuvia sinusta 😍.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllähän tästä käy hyvin nopeasti ilmi ettei täällä täällä oo joillain ihan kaikki himbes ja niikust näin.
You think?
Ei voi kuin toivoa sitä maagista asetta joka peilaa muihin oman perspektiivin ja siitä käsinhän kaikki on helpompaa.
Niin ajattele, että olen nyt täällä vihdoin, toisen kainalossa. Ja muistin yhtäkkiä sut. Melkoisen roolit sait pääkopassani. Mutta olkoon niin. Elä hyvä elämä, oot niin rakas <3
Vierailija kirjoitti:
Muistan ensikohtaamisen. Hän oli naama norsunvtulla. Taisi elää silloin aika hankalia aikoja. Toivottavasti nykyisin hymyileekin joskus 🥰
Joittenki tosi pällejen ihmisten keskuudessa on joskus hymy sellainen kireähkö. Kaivattusi ei varmaan kohteliaisuussyistä avaa asiaa, mutta varmaan se on sulle jollain tasolla selvää muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Reagoit aina 🤣
Sun piti olla jo nukkumassa!
Vierailija kirjoitti:
Reagoit aina 🤣
No tietty. Säkin voisit reagoida irl koska kuitenkin olet täällä
Vierailija kirjoitti:
Joko sulla meni hermo
En menetä hermojani helpolla. Olen zen.
Tuli kiirus toivottaa sulle hyvää yötä. Ollut aika rankka viikko. Laitan toisaalle vielä viestin.
Se on vähän poikkeuksellista, et joku on viehättävä ja hurmaava, mutta silti tuntuu, että seurassaan voi olla ihan oma itsensä. Tykkään hänessä ihan kaikesta.
Hyvää yötä, kanssatollot
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Voisin olla sun sylikisu. Kiehnäisin sylissäsi, puskisin sinua, ehkä vähän näykkisin. 🥰
Mä tykkään oikein pitkään kypsyneistä juustoista niinku miehestäkin. Mitä vanhempaa niin sen parempi. 🤤
-M.K.K