Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (20260)

Vierailija
20141/20260 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kova ikävä sinua. Ja samaan aika tajuan, että elät elämääsi juuri, kuten haluat. (Kuka takoisi järkeä mulle?)

Kerro irl ei ole vaikeaa!

Vierailija
20142/20260 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ruikkuperseet enää kaivatko. Se on turhaa. Möhlitte jutun omalla paskamaisella käytöksellä. Se toinen ei enää ajattele teistä hyvää. Toinen jatkoi elämäänsä. Nyt joudutte tyytymään korvikkeeseen ja puolivillaisiin tunteisiin, jotka eivät tunnu miltään. Mitäs olitte paskoja! 

Ja sinä täällä seuraat meitä päivästä toiseen. On sulla asiat hienosti. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20143/20260 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun saat epäilevän ihmisen luottamuksen, se on iso ja hyvä työ. 

Eipä se mihinkään johda.

Vierailija
20144/20260 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ruikkuperseet enää kaivatko. Se on turhaa. Möhlitte jutun omalla paskamaisella käytöksellä. Se toinen ei enää ajattele teistä hyvää. Toinen jatkoi elämäänsä. Nyt joudutte tyytymään korvikkeeseen ja puolivillaisiin tunteisiin, jotka eivät tunnu miltään. Mitäs olitte paskoja! 

Hyvin sanottu👏, sikailija ei saa toista takaisin. Röh röh.

Vierailija
20145/20260 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun saat epäilevän ihmisen luottamuksen, se on iso ja hyvä työ. 

Eipä se mihinkään johda.

Meillä johti aika pitkään suhteeseen. 

Vierailija
20146/20260 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kova ikävä sinua. Ja samaan aika tajuan, että elät elämääsi juuri, kuten haluat. (Kuka takoisi järkeä mulle?)

Kerro irl ei ole vaikeaa!

Kerro sinä, kun on helppoa. Mulle ei ole.

Vierailija
20147/20260 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

suukkkonen päivääsi

Vierailija
20148/20260 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa nuo paskanaamat, jotka tekee toiselle ilkeitä asioita ja luulevat saavansa toisen takaisin. Ovat sokeita omalle käytökselle. Ihan oikein että saavat jatkossa vain laimeita ja teeskenneltyjä tunteita. Huonoja suhteita.  Karma kostaa kun tekivät pahuuksia.

Vierailija
20149/20260 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaile hankala luonne? Onko kaivattusi hankala vai oletko itse?  

Vierailija
20150/20260 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa nuo paskanaamat, jotka tekee toiselle ilkeitä asioita ja luulevat saavansa toisen takaisin. Ovat sokeita omalle käytökselle. Ihan oikein että saavat jatkossa vain laimeita ja teeskenneltyjä tunteita. Huonoja suhteita.  Karma kostaa kun tekivät pahuuksia.

Täällä useimmat ovat möhlineet ihan ilman ilkeyttä, joten suotta haukut. Sivu

Vierailija
20151/20260 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempeyttä, ymmärrystä ja arvostusta varmasti jokainen kaipaa sekä tarvitsee💛

Vierailija
20152/20260 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile hankala luonne? Onko kaivattusi hankala vai oletko itse?  

En tiedä, onko ok sanoa ketään hankalaksi, mutta käytöksen voi kokea hankalaksi, kun asioita ei saa ratkaistua, pienestä tulee suuri, hyvä ja vilpitön kääntyy pahaksi, "tiedetään" toisen ajatukset ja motiivit, ei pysty joustamaan, odottaa toisen tietävän, mitä itse haluaa. Esimerkiksi. Minustakin voi varmasti ajatella, että käyttäydyn hankalasti, mutta tällöin asioille on syynsä. Aikoinaan syyllistyin tuohon viimeiseen, joka lienee naisten perisynti.

Vierailija
20153/20260 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman ilkeyttä? Psykopaatit ovat sadistisia ja kiusaavat tarkoituksella. Mutta häviävät lopulta itse. Karma. 

Vierailija
20154/20260 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

T, hv. -R

Vierailija
20155/20260 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman ilkeyttä? Psykopaatit ovat sadistisia ja kiusaavat tarkoituksella. Mutta häviävät lopulta itse. Karma. 

Puhuin möhlimisestä. Moni on ottanut yhteyttä, mutta homma ei ole mennyt ihan putkeen. Tuskin on ilkeydestä kyse, jos haluaa rakastamansa ihmisen kanssa kontaktin. Sori siitä.

Vierailija
20156/20260 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

😚🔮🌌

Vierailija
20157/20260 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet suuri mysteeri. Kerro omin sanoin, mikä on arvoituksesi.

Vierailija
20158/20260 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
20159/20260 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Niin, et sinä mulle kerro.