Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (20214)
Ei minun silloin kannata olla kiinnostunut tietämäänkään.
Hyväksykää että olitte paskoja, menetitte ja ette näe kaipaamaanne enää koskaan. Hän välttelee teitä hyvästä syystä!
Vierailija kirjoitti:
Olet suuri mysteeri. Kerro omin sanoin, mikä on arvoituksesi.
Kuka?
En koskaan ajattelen niin, että joku olisi hankala. Pikemminkin pyrin ymmättämään mikä taustalla vaikuttaa, jos vuorovaikutus tms. hmisen kanssa hiertää. Syy voi löytyä joskus myös omasta itsestään, omista asenteista. Ihmissuhteissa on hyvä olla joustava.
Rajansa toki kaikella. Narsistimaisen yms. on hyvä sivuuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kova ikävä sinua. Ja samaan aika tajuan, että elät elämääsi juuri, kuten haluat. (Kuka takoisi järkeä mulle?)
Samaa kärsin ja huokailen ja yritän vain selvitä, kunpa näkisimme.
Vierailija kirjoitti:
Harhaiset tollot pois 👋
Sithän palsta olisi tyhjä.
En ole vaikea luonne, liiankin leppeä ja lempeä läheisilleni. Mutta kilttiä ja lojaalia ihmistä ei kannata tyrkkiä sen rajan yli, jonka ylittämisen jälkeen hän lopettaa välittämisen.
Joidenkin kanssa siihen on päästy jatkuvilla valheilla ja kieroiluilla, mistään sovusta tai yhtään mistään muustakaan ei tule ikinä mitään, kun sekin on pelkkää valetta tai sumuverhoa pahoille teoille aivan kuten kaikki muukin, mikä heihin liittyy. Pysyisivät vaan poissa.
Bruno Mars näyttää ihan eräältä exältäni, joka oli 17v vanhempi.
Upeaa lauantaita ja halaus kaipaamalleni.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile hankala luonne? Onko kaivattusi hankala vai oletko itse?
Olen itse.
Vierailija kirjoitti:
En ole vaikea luonne, liiankin leppeä ja lempeä läheisilleni. Mutta kilttiä ja lojaalia ihmistä ei kannata tyrkkiä sen rajan yli, jonka ylittämisen jälkeen hän lopettaa välittämisen.
Joidenkin kanssa siihen on päästy jatkuvilla valheilla ja kieroiluilla, mistään sovusta tai yhtään mistään muustakaan ei tule ikinä mitään, kun sekin on pelkkää valetta tai sumuverhoa pahoille teoille aivan kuten kaikki muukin, mikä heihin liittyy. Pysyisivät vaan poissa.
On kokemusta ja tulimme siihen lopulliseen eroon läheisteni kanssa. Niitä draamankaaria kaikkinensa löytyi hyvin paljon. Monet vain lupaavat muuttuvansa siksi että pääsisivät tilanteesta ja tätäkin alkaa ajan saatossa näkemään kyllä, sitten uskoo itsekin siihen että satuja sepittävät. Lopulta ei enää satu tämä valehtelutoiminta.
Käykääpä ostamassa herkkuja ja pieniä palkintoja kaupasta, sillä huomenna on pikku virpojia ovella.
Vierailija kirjoitti:
En ole vaikea luonne vaikka en suostu tekemään kuten sinä haluat minun tekevän.
Itsepäinen, itsevarma, sinnikäs.
Vierailija kirjoitti:
Hyväksykää että olitte paskoja, menetitte ja ette näe kaipaamaanne enää koskaan. Hän välttelee teitä hyvästä syystä!
Kovasti yrität latistaa tunnelmaa,ei onnistu. Rakkaus häneen on ja pysyy. Tapaan häntä aina silloin tällöin.😊😁
Sinunlaisesi taas tulevat aina kieriskelemään omissa negoissa yksinään.
Vierailija kirjoitti:
suukkkonen päivääsi
Kyllä, Emilian ryppyreijälle! 😚
Muutama perheenjäsen ja käsitys maailmankaikkeudesta ei anna helppoa poistumismahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Käykääpä ostamassa herkkuja ja pieniä palkintoja kaupasta, sillä huomenna on pikku virpojia ovella.
Kiitos Kelan jätänkin välistä. Kun ei saa pärjätä eikä huolehtia omistaan niin ei tule almuja vieraillekaan. Pitkälle on menty. Muuten suosittelen ehdottomasti myös samaa kaikille.