Eikö tietä rokotteiden ottajia pelota?
Maailmalla porukkaa putoilee jatkuvalla syötöllä muutaman viikon sisällä syöpä diagnoosista. Itse pari piikkiä ottaneena pelottaa niin perkuleesti. En ole siis mikään anti-vaxxer
Kommentit (114)
Suomi toimi kuten muukin Eurooppa, jopa löyhemmin säännöin. Jälkikäteen on hyvä jankuttaa muka tietäjänä.
Muistutetaan vielä illan päätteeksi, että vain ne lapset kannattaa rokottaa, jotka haluaa pitää.
Tuuminen on lääkäri ja kiistää jotta virus olisi pystytty eristämään. Kas kun ei kiellä virusten olemassaoloa kuten hussin joku sivouspomo videollaan, kukaan ei ole sitä nähnyt osastoilla jossa muka koronaa sairastavia hoidetaan.
Siis että pelottaako mielikuvitus-sairaudet joita mukamas pikeistä saa? Ei.
No ei, mielenvikaisia nämä rokotepelkoiset.
Vierailija kirjoitti:
No ei, mielenvikaisia nämä rokotepelkoiset.
Monihan heistä on tarvinnut mt-hoitoa, ihan omien kertomustensa mukaan. Omaiset huolestuneet ja nämä netissä sitten vouhottaa: Niinistö käski mielipiteitteni vuoksi lanssimiesten hakea mut hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ota mitään kantaa koko asiaan!
-Kylmät kädet
ja mulla on kuumat varpaat
Vierailija kirjoitti:
Kaikki olen ottanut mitä on pitänyt.
Ei o tullut tauteja eikä vaivoja.
Pelkää sinä ihan rauhassa jos niin haluat.
Ap voisi olla enemmän huolissaan tiedosta,että stressi altistaa syövälle.
No paljon enemmän pelottaa tuleva kesä ja jäätelön syönti! Etkö ole huomannut, että kuinka paljon ihmisiä hukkuu kesällä ja samalla kuinka paljon kesällä syödään jäätelöä?? Eli siis voi helposti päätellä, että jäätelön syönti aiheuttaa hukkumisia!!!! 😮 Jätä siis jäätelö kauppaan tai hukut varmasti!!!
Niin.
Vai pitäisikö sinun ja kaltaistesi vähän yrittää ymmärtää syy-seuraussuhteita, korrelaatiota ja kausaliteettia paremmin. Tai ylipäänsä sivistää itseään muualla kuin MV-lehden sivuillta.
Ei pelota,ap. Isäni kuoli kaksikymmentä vuotta sitten syöpään,eikä koronasta kukaan ollut kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei pelota,ap. Isäni kuoli kaksikymmentä vuotta sitten syöpään,eikä koronasta kukaan ollut kuullutkaan.
Tuhansia vuosia kaikki on kuolleet.
Ei, koska rokotteesta huolimatta osaan edelleen kirjoittaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ylikuolleisuus johtuu?
On aika lopettaa ylikuolleisuuteen liittyvä hiljaisuus.Suomessa, kuten muissakin kattavasti rokotetuissa maissa havaitaan rokotuskampanjan myötä jatkuvasti nousevat kuolleisuusluvut.
Sama valtamedia, joka levitti vuosina 2020 ja 2021 pelkopropagandaa ja vihapuhetta rokottamattomia kohtaan, on nyt vaiti.
Ajan tasalla olevat tilastot osoittavat, että rokottamattomat ovat tervein kansanosa ja suurin kuolleisuus havaitaan eniten rokotetuissa. Videohaastattelussa asia todistetaan perusteellisesti sekä THL:n että kansainvälisten tilastojen avulla...............
Tähän on helppo vastaus "asiantuntijoilla". Syy on korona. Ja piikitetyille tämäkin menee läpi.
Sehän oli se 0,1% vaaraksi, 99,9% ei .
Huvittavaa kun joku hörhö alapeukuttaa näitä totuuksia. Rokotteet ovat suojanneet minua, joten turha tulla selittämään jotain muuta.