Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö tietä rokotteiden ottajia pelota?

Vierailija
30.12.2024 |

Maailmalla porukkaa putoilee jatkuvalla syötöllä muutaman viikon sisällä syöpä diagnoosista. Itse pari piikkiä ottaneena pelottaa niin perkuleesti. En ole siis mikään anti-vaxxer

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö täällä öyhöttää jotkut typerät rokotevastustajat? Olen riskiryhmään kuuluva ja ottanut kaikki 6 koronarokotetta. Lisäksi joka syksy otan influenssarokotteen. En ole sairastanut yhtään koronaa tai influenssaa.

Huvittavaa kun joku hörhö alapeukuttaa näitä totuuksia. Rokotteet ovat suojanneet minua, joten turha tulla selittämään jotain muuta.

Vierailija
102/114 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi toimi kuten muukin Eurooppa, jopa löyhemmin säännöin.  Jälkikäteen on hyvä jankuttaa muka tietäjänä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutetaan vielä illan päätteeksi, että vain ne lapset kannattaa rokottaa, jotka haluaa pitää.

Vierailija
104/114 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuminen on lääkäri ja kiistää jotta virus olisi pystytty eristämään. Kas kun ei kiellä virusten olemassaoloa kuten hussin joku  sivouspomo videollaan, kukaan ei ole sitä nähnyt osastoilla jossa muka koronaa sairastavia hoidetaan.

Vierailija
105/114 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että pelottaako mielikuvitus-sairaudet joita mukamas pikeistä saa? Ei. 

Vierailija
106/114 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, mielenvikaisia nämä rokotepelkoiset.

Vierailija
107/114 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei, mielenvikaisia nämä rokotepelkoiset.

Monihan heistä on tarvinnut mt-hoitoa, ihan omien kertomustensa mukaan.  Omaiset huolestuneet ja nämä netissä sitten vouhottaa:  Niinistö käski mielipiteitteni vuoksi lanssimiesten hakea mut hoitoon.

Vierailija
108/114 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ota mitään kantaa koko asiaan!

-Kylmät kädet

ja mulla on kuumat varpaat

Vierailija
109/114 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki olen ottanut mitä on pitänyt.

Ei o tullut tauteja eikä vaivoja.

Pelkää sinä ihan rauhassa jos niin haluat.

Ap voisi olla enemmän huolissaan tiedosta,että stressi altistaa syövälle.

Vierailija
110/114 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paljon enemmän pelottaa tuleva kesä ja jäätelön syönti! Etkö ole huomannut, että kuinka paljon ihmisiä hukkuu kesällä ja samalla kuinka paljon kesällä syödään jäätelöä?? Eli siis voi helposti päätellä, että jäätelön syönti aiheuttaa hukkumisia!!!! 😮 Jätä siis jäätelö kauppaan tai hukut varmasti!!!

Niin.

Vai pitäisikö sinun ja kaltaistesi vähän yrittää ymmärtää syy-seuraussuhteita, korrelaatiota ja kausaliteettia paremmin. Tai ylipäänsä sivistää itseään muualla kuin MV-lehden sivuillta.

Vierailija
111/114 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota,ap. Isäni kuoli kaksikymmentä vuotta sitten syöpään,eikä koronasta kukaan ollut kuullutkaan. 

Vierailija
112/114 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelota,ap. Isäni kuoli kaksikymmentä vuotta sitten syöpään,eikä koronasta kukaan ollut kuullutkaan. 

Tuhansia vuosia kaikki on kuolleet.

Vierailija
113/114 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska rokotteesta huolimatta osaan edelleen kirjoittaa :)

Vierailija
114/114 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ylikuolleisuus johtuu?

On aika lopettaa ylikuolleisuuteen liittyvä hiljaisuus.

Suomessa, kuten muissakin kattavasti rokotetuissa maissa havaitaan rokotuskampanjan myötä jatkuvasti nousevat kuolleisuusluvut.

Sama valtamedia, joka levitti vuosina 2020 ja 2021 pelkopropagandaa ja vihapuhetta rokottamattomia kohtaan, on nyt vaiti.

Ajan tasalla olevat tilastot osoittavat, että rokottamattomat ovat tervein kansanosa ja suurin kuolleisuus havaitaan eniten rokotetuissa. Videohaastattelussa asia todistetaan perusteellisesti sekä THL:n että kansainvälisten tilastojen avulla...............

Tähän on helppo vastaus "asiantuntijoilla". Syy on korona. Ja piikitetyille tämäkin menee läpi.

Sehän oli se 0,1% vaaraksi, 99,9% ei .