Eikö tietä rokotteiden ottajia pelota?
Maailmalla porukkaa putoilee jatkuvalla syötöllä muutaman viikon sisällä syöpä diagnoosista. Itse pari piikkiä ottaneena pelottaa niin perkuleesti. En ole siis mikään anti-vaxxer
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minut on rokotettu influenssaa ja koronavirusta vastaan.
Minulla oli teini-ikäisenä kaksinkertainen keuhkokuume, olin pitkään sairaana ja jouduin uusimaan vuoden sen takia, mikä ei ollut mukavaa.
Perheessäni ja ystäväpiirissäni on myös iäkkäitä ja kroonisesti sairaita ihmisiä, joita en halua vaarantaa.En pelkää rokotuksia
Kuolen johonkin jossain vaiheessa, se on tosiasia. Ja kun se aika tulee, haluan sen tapahtuvan nopeasti, en halua kiduttaa itseäni...
Mutta en halua elää pelossa.
Rokotuksia pelkäävät elävät itsepetoksessa, he ovat vakuuttuneita etteivät koskaan sairastu eivätkä kuole. Aivan säälittävää heidän hokemansa esim miten rokotetut koko ajan sairastavat.
jossa sanon, että rokotetut ihmiset sairastuvat koko ajan????.
Sanon vain, että rokotutan itseni, koska en halua sairastua (kuten ennen sairastin keuhkokuumetta), ja että rokottamalla suojaan myös muita.
Tosiasia on, että olimme rokotettuja tai rokottamattomia, me kaikki kuolemme jossain vaiheessa.
Tilastot osoittavat, että useimmat ihmiset kuolevat sydän- ja verisuonitauteihin tai syöpään.
Olipa rokotettu tai rokottamaton.
Rokottaminen suojaa tartuntataudeilta, ei syövältä tai sydänkohtauksilta.
Eikä valitettavasti myöskään dementialta (sairaus, jota todella pelkään).
Vierailija kirjoitti:
Laittaakaa listaa 2020 tietämistenne sydäntapahtumista ja kasvamista.
pitkä lista.eikö sytytä..
Tyttäreni ja lankoni sairastuivat syöpään 2020. Silloin ei vielä ollut rokotuksia.
Sisareni sai tahdistimen 2014, kuoli seitsemän rokotusta saaneena 93 vuoden iässä lokakuussa 2024.
Liikuttavaa kun rokottamaton sai rintasyövän, hän syyttelee siitä rokotettuja, rokote on karissut häneen ja siksi sairastui.
Olen lapsuudesta asti ottanut ja saanut kaikki rokotusohjelmaan kuuluvat rokotteet, viimeksi tetanus-kurkkumätä-hinkuyskärokotteen 2024. Koronarokotetta en ole ottanut, koska en ole kokenut sitä tarpeelliseksi. En siis pelkää rokotteita millään tavalla ja kannustan kaikkia pitämään rokotussuojansa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Viime vuosi oli jo synkkää luettavaa miten julkkiksia lähti 'nopeasti edenneisiin sairauksiin' ja kuinka paljon sitten niitä taviksia on kuollut joista ei mitään uutisoida.
Hesarissa ainakin, mulle tullut syyskuun alusta, ei näytä olevan kuin vanhusten, poistumisiässä olevien kuolinilmoituksia.
Aina on kuollut nuoria julkkiksia, olavi virta, laila kinnunen, hiihtäjä-nousiaisen hiihtäjäpuoliso, juice, taisto tammi. Kos olisit vanhempi tietäisit.
Alkoholi, huumeet, itsarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuosi oli jo synkkää luettavaa miten julkkiksia lähti 'nopeasti edenneisiin sairauksiin' ja kuinka paljon sitten niitä taviksia on kuollut joista ei mitään uutisoida.
Hesarissa ainakin, mulle tullut syyskuun alusta, ei näytä olevan kuin vanhusten, poistumisiässä olevien kuolinilmoituksia.
Aina on kuollut nuoria julkkiksia, olavi virta, laila kinnunen, hiihtäjä-nousiaisen hiihtäjäpuoliso, juice, taisto tammi. Kos olisit vanhempi tietäisit.
Alkoholi, huumeet, itsarit.
Ei ollut irwinkään vanha. Silloun vain ei kukaan hokenut tuttu ja turvallinen.
Vierailija kirjoitti:
Covid-myrkkypiikkien ottajat elävät vahvassa itsepetoksessa ja massapsykoosissa. Heidät on aivopesty pelottelemalla ja nyt elävät hysteerissä tilassa päivittäin, kun menivät tekemään pahan virheen. Rokotteen ottajia kuolee nyt joka päivä.
Kuolen kohta nauruun
Joihinkin syöpiin on aina kuoltu nopeasti toteamisen jälkeen. Vatsasyöpä, aivosyöpä (serkkuni 3 kk vuonna 2002), haimasyöpä vie myös nopeasti.
Kun ikää tulee ei ole enää ihan aivopestävissä. Niin monta äkkikuolemaa alle viiskymppisillä on tiedossa ennen koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei riskiryhmäläiset saakaan rokotteita ottaa, kuten vaikkapa (jotkut) syöpäsairaat tai muuten heikot ja monisairaat. Mutta perusterveet saavat ottaa ihan vapaasti. Itsellä on kaikki perusterveelle annettavat rokotteet. Olen saanut vauvasta asti rokotuksia ja myös hoitoalan koulutuksen. Kaikissa lääkeaineissa on myös riskinsä, niin itsehoitolääkkeillä kuin rokotteillakin. Mutta en niitä rokotteita kammoksu. Vain koronarokotusta pelkäsin aluksi vouhottajien ja salaliittoteoreetikkojen takia. Turhaan. Tiedän liki 90-vuotiaan, jolla on vuosien aikana kertynyt jo viisi tai kuusi koronarokotetta ja kaikki on ok.
Kuulun riskiryhmään ja saan kaikki rokotteet. Terveenä olen pysynyt, luojan kiitos.
(Immunosuppressio elinsiirron jälkeen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaakaa listaa 2020 tietämistenne sydäntapahtumista ja kasvamista.
pitkä lista.eikö sytytä..
Tyttäreni ja lankoni sairastuivat syöpään 2020. Silloin ei vielä ollut rokotuksia.
Sisareni sai tahdistimen 2014, kuoli seitsemän rokotusta saaneena 93 vuoden iässä lokakuussa 2024.
Liikuttavaa kun rokottamaton sai rintasyövän, hän syyttelee siitä rokotettuja, rokote on karissut häneen ja siksi sairastui.
Valehtelet, sisaresi 93, sinä varmaan 101.
Olen 15 vuotta nuorempi, neljästi rokotettu. Ens viikolla viides.
Kyllä pelottaa, ei ne rokotteet, vaan ihmisten tyhmyys.
Aika monet hesarin kuolinilmoituksissajin esiintyvät, syntyneet 20, 30, 40-luvuilla, ani harva nuorempi, ovat usea rokotettu.
Jos 80 % väestöstä on rokotettu.
Rokotukset eivät estä kuolemaa, myös rokottamattomat kuolevat vaikkeivat toki sitä usko.
Mua pelottaisi vain, jos ottaisin vielä influenssarokotuksen. Kahdella edellisellä kerralla nimittäin sain allergisen reaktion, jälkimmäisellä kerralla kurkku turposi. Enää en tuota rokotusta ota, muita rokotuksia kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronapiikki tapattaa ihmisiä ennenaikaisesti kolmella tavalla
1. Jatkuvat elimistöä ja kuntoa huonontavat flunssat ym päällä
2. syöpä
3. jos selvisit edellisistä, niin 10 vuoden sisällä iskee kertalaaki. Se, joka vie heti.
Tämä on salaista tietoa, miten täällä?
Ja 2021 lupasitte, että kaikki koronarokotuksen ottajat kuolevat puolen vuoden sisällä. Sitten vuoden. Sitten kahden vuoden. Nyt puhutte 10 vuodesta. Onko se ensi vuonna sitten 20 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
The European Medicines Agency (EMA) reported that 11 448 people have died in the EU following COVID-19 vaccines[1],
8 368 following Pfizer BioNTech vaccinations (which is 1 345 more deaths in 2022).
1 579 following AstraZeneca vaccinations.
1 161 following Moderna vaccinations.
339 following Janssen vaccinations.
1 following Nuvaxovid vaccinations.
0 following (inactivated, adjuvanted) Valneva vaccinations.
As of 10 April 2023, a total of 50 648 deaths caused by COVID vaccines had been reported in EudraVigilance broken down by disease (heart conditions, central nervous system disorders, etc.). Why then, in the EMAs latest report of 8 December 2022, is it stated that only 11 448 deaths were flagged and recorded in the EudraVigilance database?
Submitted: 13.4.2023
https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/E-9-2023-001201_EN.html
Mene ja tiedä, aika näyttä
Eikö sinua ja tuota rokote-erä tyyppiä hävetä olla noin aivipesun, lääketieteen vastaisen, pelottelemia?
Tottakai kaikki lääkkeet ovat myrkkyjä, ihmisillä on allergioita , siksi ollaan se 15 min tarkkailutuolilla.
Et kai sytostaattejakaan huolisi, ne casta kipeäksi tekee. Ja tuhoaa elimistöä.
Aspiriiniinkin voi kuolla ja panadoliin.
Vierailija kirjoitti:
Normaalia on että joka kolmas saa syövän 50-80vuotiaana, mutta ei, kuten nyt, ettå puolet piikkiväestå saa syövän 20-45 vuotiaana. Piikkihän vanhentaa kovin. Harmaata kasvaa pikin ottaneilla, vaikka ikää vasta 30-40 jopa alle.
Liikutko yhtään missään tietokonepöytäsi ulkopuolella? Tuota näytätte hokevan noilla sivuilla joilla vahvistatte toistenne rokotuspelkoa ja luotte uskoa ikuiseen nuoruuteen, terveyteen ja kuolemattomuuteen. Olette niin liikuttavan rajoittuneita.
Rokotukset ylipäätään ovat mahdollistaneet eliniän nousemisen.
Vierailija kirjoitti:
Esim. Aivosyövät ovat yleensä 45-70 vuotiailla, keski-ikä noin 57. Nyt nuoremmilla kuuluu olevan. Rintasyöpä yleensä 50 iän jälkeen , nyt sitäkin jo 25-45vuotiailla kuuluu olevan. Olen sh.
Työtoverini 60-luvun lopulla kuoli agressiiviseen rintasyöpään 27-vuotiaana. Oket kai hyvin nuori sh. Sukulaistytöt kuolivat , toinen 23 v luusyöpään, toinen 26 v aneyrysmaan 70-luvun alussa, työpaikkani työntekijö 70-luvulla aivosyöpään alle 40, serkku 2002 aivosyöpään 43 v , kolme kuukautta toteamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Esim. Aivosyövät ovat yleensä 45-70 vuotiailla, keski-ikä noin 57. Nyt nuoremmilla kuuluu olevan. Rintasyöpä yleensä 50 iän jälkeen , nyt sitäkin jo 25-45vuotiailla kuuluu olevan. Olen sh.
Jo ennen Coronaa monet nuoret naiset kärsivät rintasyövästä.
Pillerit (hormonit), lihavuus, epäterveelliset elämäntavat, kuten nikotiini ja alkoholi.
Emmekä tiedä, mikä rooli jatkuvalla älypuhelimen käytöllä on aivosyövän kehittymisessä.
Mikä parasta, jotkut ihmiset ovat pelänneet mennä lääkäriin koronaviruspandemian aikana. Ajalla on ratkaiseva rooli syövässä
Höpsö. Enemmänhän se puudutuspiikki sattuu kuin poraaminen.