Eikö tietä rokotteiden ottajia pelota?
Maailmalla porukkaa putoilee jatkuvalla syötöllä muutaman viikon sisällä syöpä diagnoosista. Itse pari piikkiä ottaneena pelottaa niin perkuleesti. En ole siis mikään anti-vaxxer
Kommentit (114)
Kyllä minä olen aina ennen ulkomaanmatkaa ottanut tarvittavat rokotteet. Kotimaassa pidän jäykkäkouristusrokotteen ajan tasalla. Ehkä jonkinlaisesta pelosta.
Vierailija kirjoitti:
Johan sen lääkäritkin ovat myöntäneet ympäri maailman että syöpää aiheuttavat mutta heidät tietenkin hiljennetään heti
Lähdettä tälle ja vähän äkkiä ettei tästä tule poliisitapaus.
Vierailija kirjoitti:
Johan sen lääkäritkin ovat myöntäneet ympäri maailman että syöpää aiheuttavat mutta heidät tietenkin hiljennetään heti
Hörhöytyneet lääkärit, esim lääkärinoikeutensa menettäneet. Ja älykkyys ei estä mt-ongelmia.
Vieläkö täällä öyhöttää jotkut typerät rokotevastustajat? Olen riskiryhmään kuuluva ja ottanut kaikki 6 koronarokotetta. Lisäksi joka syksy otan influenssarokotteen. En ole sairastanut yhtään koronaa tai influenssaa.
Minusta ihmeellisintä on kun jopa hoitajissa on näitä rokote- ja tiedevastaisia. Niin kun ammattihenkilöt eivät usko omaan työhön ja alaan.
Sukulaiseni kuoli influenssan jälkitautiin. Olen ottanut aina kaikki rokotuksetn, joita on tarjottu ilmaisksi.
Olen 14 vuotta ottanut influenssapiikin, kaikki ikäisilleni tarjotut k-rokotukset, viimeksi yskäinen flunssa 2016. Voin tietysti kuolla mikä päivä tahansa (79) mutta oletan lasteni olevan niin fiksuja etteivät siitä rokotuksia syytä.
Odotan koska joku noista kuolintilastojen pitäjistä postaa noiden olympiavoittajien (103 ja oliko 99) kuoleman ja huokailee "tuttu ja turvallinen." En hämmästyisi yhtään.
Pelottaa nuo typerykset, jotka tartuttavat tappavia tauteja ja kuormittavat sairaanhoitoa, niin että oikeasti sairaille ei riitä hoitoa.
Mutta viattomiahan he ovat , tuo vastaisuus on mielisairaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pelottaa kun tämän lukee
https://x.com/SenseReceptor/status/1873792420820713647?t=qpesA6eCY5ZSk-…
Eikös tuossa ainakin ole tutkijoita, tiedemiehiä ym. sitä mieltä
Tiedemies tyyliin seniori- rakennusmestari?
Eikös tämänkin ketjun aloittaja sanonut, että on ottanut itse rokotteet. Miksi hänet siis leimataan öyhöttäjäksi?
Tetanus tarttis uusia, jos vaan jaksais.
Minut on rokotettu influenssaa ja koronavirusta vastaan.
Minulla oli teini-ikäisenä kaksinkertainen keuhkokuume, olin pitkään sairaana ja jouduin uusimaan vuoden sen takia, mikä ei ollut mukavaa.
Perheessäni ja ystäväpiirissäni on myös iäkkäitä ja kroonisesti sairaita ihmisiä, joita en halua vaarantaa.
En pelkää rokotuksia
Kuolen johonkin jossain vaiheessa, se on tosiasia. Ja kun se aika tulee, haluan sen tapahtuvan nopeasti, en halua kiduttaa itseäni...
Mutta en halua elää pelossa.
Pudonneet on teillä vaan Putinin arvostelijoita. Ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olen aina ennen ulkomaanmatkaa ottanut tarvittavat rokotteet. Kotimaassa pidän jäykkäkouristusrokotteen ajan tasalla. Ehkä jonkinlaisesta pelosta.
Näitä rokotteita on testattu 'hieman' enemmän kuin k-piikkejä
Sars oli koronavirus kymmenkunta vuotta ennen tätä pandemiaa. Sarsiin kuoli suomalainenkin Aasiassa. Rokotteen kehittäminen alkoi sars-epidemian aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ihmeellisintä on kun jopa hoitajissa on näitä rokote- ja tiedevastaisia. Niin kun ammattihenkilöt eivät usko omaan työhön ja alaan.
Tai nimenomaan uskoo.
Ei pelota. Sain isorokkorokotteenkin jo 1960-luvulla. Olen kyllä sairastanut monet nk lastentaudit, koska mun lapsuudessani niihin ei ollut vielä rokotteita. Sairastuin 1990-luvun alussa vyöruusuun ja kun menin terveyskeskukseen lääkärille, lääkäri kijlaisi riemusta. Hetken ihmettelin, että wtf. Mutta siihen aikana ei ollut vielä synteettistä vesirokkorokotetta ja ainoa tapa valmistaa vesirokkorokote oli jonkun vyöruusua sairastavan veriplasma. Vyöruusu oli kuitenkin tyypillisesti iäkkäiden sairaus eli sellaisten, jotka eivät ikänsä tai muiden sairauksiensa vuoksi kelvanneet enää luovuttajiksi. Niinpä mä sitten kävin neljä kertaa kahden viikon välein SPR:llä luovuttamassa veriplasmaani ja siitä mun veriplasmasta tehtiin syöpälapsille - erityisesti leukemialapsille - vesirokkorokotteita.
Vierailija kirjoitti:
Minut on rokotettu influenssaa ja koronavirusta vastaan.
Minulla oli teini-ikäisenä kaksinkertainen keuhkokuume, olin pitkään sairaana ja jouduin uusimaan vuoden sen takia, mikä ei ollut mukavaa.
Perheessäni ja ystäväpiirissäni on myös iäkkäitä ja kroonisesti sairaita ihmisiä, joita en halua vaarantaa.En pelkää rokotuksia
Kuolen johonkin jossain vaiheessa, se on tosiasia. Ja kun se aika tulee, haluan sen tapahtuvan nopeasti, en halua kiduttaa itseäni...
Mutta en halua elää pelossa.
Rokotuksia pelkäävät elävät itsepetoksessa, he ovat vakuuttuneita etteivät koskaan sairastu eivätkä kuole. Aivan säälittävää heidän hokemansa esim miten rokotetut koko ajan sairastavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai nimenomaan uskoo.
Lähihoitajissa näkyy näitä olevan paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pelottaa kun tämän lukee
https://x.com/SenseReceptor/status/1873792420820713647?t=qpesA6eCY5ZSk-…
Eikös tuossa ainakin ole tutkijoita, tiedemiehiä ym. sitä mieltä
Muutama kanon pelle. On olemassa tutkijoita ja "tutkijoita".
turpakiiqanonpelle