Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö tietä rokotteiden ottajia pelota?

Vierailija
30.12.2024 |

Maailmalla porukkaa putoilee jatkuvalla syötöllä muutaman viikon sisällä syöpä diagnoosista. Itse pari piikkiä ottaneena pelottaa niin perkuleesti. En ole siis mikään anti-vaxxer

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta saatte sen viimeisen piikin, te kaikki lurjukset, te maanne myyneet heittiöt.

Mitä ihmettä 😂

Vierailija
22/114 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse pelätä. Ihmisiä on aina kuollut nopeasti syöpädiagnoosin jälkeen. Ennen koronaa kuoli naapurista täysin "terve" 18-vuotias viikossa oireiden alkamisesta syöpään. Syöpä todettiin siis vasta kuoleman jälkeen. 

Se mikä on muuttunut on uutisointi. Nykyään uutisoidaan kaikki mahdolliset kuolemat jotka toimittajan löytävät. Ei ole edes väliä onko kyseessä ollut julkkis. Jos ei vähään aikaan löydy uusia juttuja niin sitten julkaistaan vanhoja tarinoita uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota, päinvastoin. Nimenomaan antivaxxerien takia olen vapaaehtoiskohortissa uuden rokotteen tutkimuksessa. 

Sain rokotteen marraskuun alussa ja terveyttäni seurataan 6 kk. Saan joka käynnistä rokotetutkimusklinikalla 37 egeä kulukorvausta.

Vierailija
24/114 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaists elämää ovat eläneet he joiden piiristä ei kukaan ole kuollut ennen 2021.

Olen 80, niin monia nuorten äkkikuolemia tiedän, nopeita syöpiä. (Avattiin ja ommeltiin, ei voinut leikata), hitaita syöpiä, aivoverenvuotoja, nuorin sydäri yllättäen 14 v, tiedossa oleva sydänkuolrma 7 v,  nopea rintasyöäå 27 - vuotiaalla 60-luvulla, luusyöpä 23-vuotiaalla. Mieheni alle 70 kuoli äkkisydäriin 10 vuotta sitten.

Sitten varmasti selität yllättävän piikin kuolemissa, tilastoissa rokotteiden ottamisen jälkeen? Selitä yllättävät sydänperäiset kuolemat perusterveillä nuorilla?

Älä lue noita hörhöjä. Tietääkseni kerroin elävästä elämästä, voisin luetella monia äkkikuolemia n. 30-vuotiailla työurani ajalta.  Olin henkilöstöosastolla töissä joten nämä olivat tiedossani.

Moni noiden hörhöjen luettelemista kuolemists on ollut itsareita, huimeota, onnettomuuksia, syntyperäisiä sairauksia, niitä  lihaskasvatgajien mömmöjä, jopa yks raskauskomplikaatio on heillä piikkikuolemissa.

70-luvulla kuoli naapuriasunnon päälle kakskymppinen baaritiskille. Putosi vaan tuolilta alas. En niin hyvin heitä tuntenut etten tiedä ruumiinavauksen tulosta.

Sama noihin piikkikuolemista höpisijöillä, he eivät tiedä kenenkään avaustuloksia , omaisten ei ole pakko kenenkään sairauksia julkaista.

Vierailija
25/114 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syopään on monia syitä ja siihen voi kuolla, jos ei ajoissa havaita ja aleta hoitaa. Jotkut syövät ovat pahoja ja joidenkin kanssa voi elää. Rokotteilla ei sen kanssa ole mitään tekemistä. Syöpärokote on kyllä tekeillä. Menee vuosia vielä.

Vierailija
26/114 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsuuden kotini naapurissa  asui kaksi polioinvalidia, joiden luona kävimme usein ja minäkin olin sit koululaisena siellä apuna. Kyllä opetti olemaan kiitollinen rokotteesta.

Tiesithän, että kaikki modernit polioepidemiat on olleet rokoteperäisiä? Myös Ukrainassa. On uutisoitu täälläkin jossain vaiheessa.

Toinen olen, mutta poliorokotteet tulivat senjälkeen kun kotikylällänikin 2 lasta sai polion. Toisesta tuli kampurajalka, toisesta kampurakäsi, ei sentään kuolleet. 50-luku siis.

Miten oli mahdollista ennen rokotetta sitten, selitäpä salaliittolainen se?

Vierailija
27/114 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaists elämää ovat eläneet he joiden piiristä ei kukaan ole kuollut ennen 2021.

Olen 80, niin monia nuorten äkkikuolemia tiedän, nopeita syöpiä. (Avattiin ja ommeltiin, ei voinut leikata), hitaita syöpiä, aivoverenvuotoja, nuorin sydäri yllättäen 14 v, tiedossa oleva sydänkuolrma 7 v,  nopea rintasyöäå 27 - vuotiaalla 60-luvulla, luusyöpä 23-vuotiaalla. Mieheni alle 70 kuoli äkkisydäriin 10 vuotta sitten.

Sitten varmasti selität yllättävän piikin kuolemissa, tilastoissa rokotteiden ottamisen jälkeen? Selitä yllättävät sydänperäiset kuolemat perusterveillä nuorilla?

Älä lue noita hörhöjä. Tietääkseni kerroin elävästä elämästä, voisin luetella monia äkkikuolemia n. 30-vuotiailla ty

Teillä on niitä väärennettyjä tilastoja rokotekuolemista.  Ajattelisit itse etkä uskoisi tuota propagandaa jota jotkut syöttävät.  Ehkä saavat videoistaan vähän kolikoita jne.

Oot varmaan tyyppi joka et tiefä että videoitakin voi tehdä monin tavoin.  Vaikka yhdeksän hoitajaa piikit ojossa pientä lasta tuikkimassa.  Ja yksinkertainen väki huutaa, hui kamala sentään. ( joulun ajan kiertänyt propagandasivuillanne)

Vierailija
28/114 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä lue noita hörhöjä. Tietääkseni kerroin elävästä elämästä, voisin luetella monia äkkikuolemia n. 30-vuotiailla ty

Minä en puolusta rokotteita, olen otfanut, suku, tutut ym ottaneet ja kenellekään ei mitään.

Minä ihmettelen ihmisiä jotka unohtavat itse ajattelun ja antavat salaliittoväen, lääketieteen vastaisen, höynäyttää itseään höpöttämään tyhjää.

Vierailija
29/114 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän monta tyyppiä jotka kuoli siihen rokotteeseen. Pumppu vain petti. Saihan näitä kuolemia lehdistä lukea mutta ei niistä enää pahemmin huudella. 

Et tunne ainuttakaan.

Vierailija
30/114 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ottanut testaamatonta koronapaska rokotetta enkä ota. Rokotteet ovat vain lääkeyhtiöiden bisnestä ja kusetusta kuten koronakin.

Saat olla mitä mieltä tahansa mutta älä väitä että rokotteet ja lääkkeet ovat VAIN lääkeyhtiöiden bisnestä. Kyllä niillä ihmisiä pelastetaan ja parannetaan. Mutta hyvin on huuhaasivustot sinunkin otsalohkon alle iskostuneet, elä veitsenterällä jatkossakin. Ja tiedoksesi: Jos satut sairastumaan esim. syöpään tai sairauteen joka vie vastustuskykysi niin kyllä sun on otettava rokotukset jos mielit saada hoitoja.

Vierailija
31/114 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selitä itse, v a j a k k i.

Vierailija
32/114 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän on tavanomainen kuolinsyy, johonkin jokainen kuolee.  Mutta noita nuorten kuolemia he joutuvat tonkimaan pitkin ulkomaisten lääketieteen vastaisista sivustoista.   

Sitten myös tyyliin, jossain wisconsissa vanga äiti on saanut hoitokodissa rokotuksen ja saanut aivoinfarktin.

Tiedän suomessakin jo ennen vuotta 2020 kymmeniä aivoinfarktin saaneita vanhuksia, osa kotonaan, osa hoitolaitoksessa. Sukulaismies sai 2016 ensimmäisen, kolmannen jälkeen hoitokotiin ja 2021 kuoli viidenteen.

Nuoremmat 30 -50 vuotiaat ovat saaneet aivoverenvuotoja. Moni kuolettavan, osa toipunut.  Lasten serkku 43 v sai 2008, kuoli 2018, oli laitoksessa koska jäi vihannekseksi.   Esimieheni 35 v kuoli 1998 aivoverenvuotoon, kolme päivää eli sairaalassa.

Vierailija
33/114 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ihmisiä vielä elossa. Miksi silti näen Tampereella enemmän nuoria kuin vanhoja, ennen oli toisinpäin. Ja osa on siis ulkomaalaisia. Pelottaa ihmisten vanheneminen ja aikuiset lapset jäävät yksin.

Vierailija
34/114 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yks kaveri paasaa jatkuvasti rokote ( ja varsinkin yhden tietyn ) haitoista vieläkin vaan.    Toki hänellä on oikeus mielipiteeseensä, mutta tuntuu jopa vaikuttavan hivenen pettyneeltä, kun minulla tai muillakaan rokotteet ottaneilla ei olekkaan niitä kammottavia oireita, mihin uskoo järkähtämättömästi.     Hänen puheidensa mukaan esimerkiksi minun olisi pitänyt siirtyä manan majoille jo pari vuotta sitten, mutta uskoo kokoajan siihen että viimeistään ensi kuussa sitten.  Ja sitten kun se ei toteudu, niin laskukaavassa on kuulemma vain vikaa ja hän tarkoittikin seuraavaa kuuta.. ja sitä seuraavaa... ja sitä seuraavaa, josta sitten siirryttiinkin tyyliin jo seuraavan vuoden kesäkuuhun.   Ja tätä samaa mantraa olen nyt kuunnellut muutaman vuoden.

Vierailija
35/114 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl

Vierailija
36/114 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote ei ole piikki eikä sitä piikissä anneta.

Vierailija
37/114 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo hopeavettä tai parempana lyijyvettä. Se parantaa kaikki sairaudet.

Vierailija
38/114 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota. Enemmän pelottaa se että en saanut influenssarokotteen ottamista aikaiseksi ja nyt lähipiirissä influenssaa. Perusterve alle nelikymppinenkin joutui sairaalaan moneksi päiväksi sen takia.

Vierailija
39/114 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
40/114 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelota. Enemmän pelottaa se että en saanut influenssarokotteen ottamista aikaiseksi ja nyt lähipiirissä influenssaa. Perusterve alle nelikymppinenkin joutui sairaalaan moneksi päiväksi sen takia.

Vau. Osaat vahingossa varoa sitä. Jipii.