Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka olet elänyt pitempään sekä parisuhteessa että sinkkuna, kummassa tilassa olit onnellisempi?

Vierailija
29.12.2024 |

Kokemuksia?

Kommentit (128)

Vierailija
21/128 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuna saa tehä mitä vaan millon vaan

Paitsi harrastaa seksiä rakastamansa kumppanin kanssa.

Mikäs sen estää?

Vierailija
22/128 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naimisissa olen ylivoimaisesti onnellisin. Ei mikään voita rakastavaa kumppania, jonka tukeen voi aina luottaa ja jonka kanssa on yhdessä kasvatettu myös lapsi. 30 yhteistä vuotta on takana. 

Vain yksi lapsi???! Miksi mennä naimisiin jos ei tahdo isoa perhettä? Moni jaksaa itsekin kasvattaa 3-4 lasta. Kaikkea sitä kuulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/128 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna. Vapaus olla oma itsensä on parasta 

Vierailija
24/128 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa. Jos en olisi tässä onnellisempi, olisin mieluummin sinkku

Vierailija
25/128 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa. Sitä onkin siunaantunut about viidennes tai alle aikuisvuosistani. En olisi sinkku, jos olisi muita vaihtoehtoja.  

Vierailija
26/128 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna paljooooon parempi.

Vierailija
27/128 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikka sen seksikaupan kumisen lihakimpaleen kanssa joka tuossa aikaisemmin mainittiin.

Vierailija
28/128 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa. Ei minulla mitään sinkkuutta vastaankaan ollut ja sitä kesti noin 15 vuotta. Nyt kohta 5 vuotta parisuhteessa ja olen onnellisempi nyt.

Monet tuntuvat sanovan, että saavat sinkkuina tehdä mitä haluavat. En itse koe, että parisuhde rajoittaisi tätä mitenkään. Teen asioita joita haluan, nyt vain rakastamani ihmisen kanssa. Parisuhde on tietenkin kompromissi ajan käytön suhteen mutta ne epämieluisammatkin asiat teen rakkaan ihmisen kanssa.

Monet valittavat puolison perheestä. Ei minulla ole mitään pahaa sanottavaa heistä. Todella mukavia ihmisiä.

Olen miettinyt, että se ei voi aina olla vika toisessa kun parisuhde ahdistaa. Eiköhän se syy omaan ahdistukseen löydy ihan siitä kun peiliin katsoo. Joko on väärän ihmisen kanssa yhdessä tai on aivan liian itsekäs omaan napaan tuijottaja ilman kykyä kompromisseihin.

Vierailija
29/128 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti parisuhteessa. Mutta olin sinkkuna ainakin tuonna 26v saakka koska olen kai sitten tosi nirso ja halusin löytää sen oikean ihmisen. 

Vierailija
30/128 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuna. Vapaus olla oma itsensä on parasta 

Ainakin normaalissa parisuhteessa saa ihan vapaasti olla oma itsensä

Vierailija
31/128 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku, ehdottomasti

Vierailija
32/128 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään rakkauksia.

Vierailija
33/128 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs sen estää?

No vaikka se, ettei ole sopivaa fwb-kaveria.

Vierailija
34/128 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti sinkkuna. Parisuhdeaikoina onnellisuus tuli lähinnä alkoholista, jota ilman miesten kanssa toimiminen oli nihkeää ja vastenmielistä

Nykyään minulla ei ole yhtäkään miespuolista kontaktia poislukien pakolliset työasiat ja olen hyvin onnellinen, tasapainoinen. Enkä käytä alkoa

Vierailija
35/128 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa oli parempi. Sinkkuna oli koko ajan päällä stressi, melkein paniikki siitä, saanko ikinä lapsia. Nyt, kun lapsiluku on täynnä, en ole ollut sinkkuna, joten en osaa sanoa, miltä se nyt tuntuisi.

Vierailija
36/128 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs sen estää?

No vaikka se, ettei ole sopivaa fwb-kaveria.

Miehet ovat kovin kiinnostuneita tästä. Oleko koittanut etsiä fwb-kaveria miehistä? Lapsia ei ole kuitenkaan tarkoitus tehdä, niin et tarvitse hedelmällistä naista

Vierailija
37/128 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna.

Pidän omasta rauhasta ja siisteydestä. Omanlainen sisustus ja omat rutiinit ovat tärkeitä. En halua suorittaa elämääni, vaan elämässä tulee olla aikaa myös oleiluun, pohdiskeluun ja kiireettömiin kävelyretkiin luonnonhelmassa sekä käsitöiden tekemiseen. Joka kerta miesten mukana elämään on tullut levottomuutta, hälinää, meteliä, suorittamista ja liikaa aikatauluja vapaa-aikaan. Viimeisimmän eron jälkeen päätin pysyä sinkkuna ja osoittautui elämäni parhaaksi päätökseksi. 

Vierailija
38/128 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhde

olin yksinäinen nuori, ei ole ollut koskaan suuria tukiverkostoja yms. Yksin kotona istuin koko teini-iän ja nuoruuden. Oikeastaan halusin jo tuossa päälle 20v löytää suhteen ja yritin epätoivoisesti netistä mutta kaikki halusi vain seksiä. En ole koskaan halunnut harrataa irtopanoja eikä ne kiinnosta. Sitten tuossa vähän päälle 25v tapasin kivan miehn netissä, sitä kautta tutustuttiin ja oltu yhdessä nyt 8v- Olen tosi onnellinen ja tehdään kaikki asiat yhdessä melkein kun ollaan molemmat sellaisia kaverittomia kotihiiriä.

Vierailija
39/128 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuus parikymppisenä oli elämäni onnellisinta aikaa. Kaikki tuntui olevan mahdollista, elämä auki. Nyt 14 vuotta parisuhteessa ja naimisissa. 

Vierailija
40/128 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi-ikäisestä olen ollut paristi pari vuotta sinkku ja muutoin aina suhteessa. Jos suhteessa on kunnioitusta, luottamusta, intohimoa ja ystävyyttä peittoaa se sinkkuelämän mennen tullen. Kaikki on huomattavasti helpompaa ja mukavampaa.