Milloin viimeksi olet aloittanut jonkin uuden harrastuksen ja onko se jatkunut kehittyen eteenpäin?
En ole vuosiin aloittanut mitään ihmeellistä mutta nyt keksin että jos syksyllä menisi keramiikkakurssille. Tekisi mieli tehdä sellaisia omantyylisiä jopa ihan käyttöastioita vaan tuleekohan sitä oikeasti mentyä ja saatua aikaankin jotain.
Kommentit (17)
Pari vuotta sitten ostin (halvahkon) sähköviulun. Lapsesta asti halunnut soittaa, mutta koskaan ei tullut mahdollisuutta. Puoli vuotta jaksoin vinguttaa ennen kuin tajusin, että musiikki ei olekkaan se oma juttuni. Mutta tulipahan kokeiltua, ei kaduta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Tänä kesänä aloitin geokätköjen etsinnän.
Tätä taas olen harrastanut monta vuotta! Tervetuloa mukaan lajiin :D ap
Huonosti on mennyt, olen kahdesti ostanut kuntosalikorttiin vuoden käyttöaikaa, yhteensä siis 2 vuotta, mutta en ole käynyt kertaakaan vielä 😄 Hankalien sairauksien vuoksi motivaation puute syynä. Mutta kesäloman jälkeen ajattelin taas maksaa sen vuodeksi, ja mennäkin. Nyt en vielä, koska toivun jälleen leikkauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Huonosti on mennyt, olen kahdesti ostanut kuntosalikorttiin vuoden käyttöaikaa, yhteensä siis 2 vuotta, mutta en ole käynyt kertaakaan vielä 😄 Hankalien sairauksien vuoksi motivaation puute syynä. Mutta kesäloman jälkeen ajattelin taas maksaa sen vuodeksi, ja mennäkin. Nyt en vielä, koska toivun jälleen leikkauksesta.
Näin on käynyt itsellenikin! ap
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta sitten ostin (halvahkon) sähköviulun. Lapsesta asti halunnut soittaa, mutta koskaan ei tullut mahdollisuutta. Puoli vuotta jaksoin vinguttaa ennen kuin tajusin, että musiikki ei olekkaan se oma juttuni. Mutta tulipahan kokeiltua, ei kaduta myöhemmin.
Olen joskus mielenkiinnosta selannut jonkun saksalaisen musiikkikaupan valikoimaa mutta vielä ei ole sellaista mielenhäiriötä tullut että olisin jonkun vempeleen ostanutkin. Saitko myytyä omaasi eteenpäin? ap
Muutama vuosi sitten toteutin pitkään kypsyneen haaveen ja ostin käytetyn moottoripyörän. Aika vähän tulee ajeltua moneen muuhun harrastajaan verrattuna, mutta koen kyllä kehittyneeni. Ainakin nykyään mies vie pyörää, eikä päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten toteutin pitkään kypsyneen haaveen ja ostin käytetyn moottoripyörän. Aika vähän tulee ajeltua moneen muuhun harrastajaan verrattuna, mutta koen kyllä kehittyneeni. Ainakin nykyään mies vie pyörää, eikä päinvastoin.
Pistätkö seisontaan silloin kun et aja vai miten kustannusten kanssa? ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus mielenkiinnosta selannut jonkun saksalaisen musiikkikaupan valikoimaa mutta vielä ei ole sellaista mielenhäiriötä tullut että olisin jonkun vempeleen ostanutkin. Saitko myytyä omaasi eteenpäin? ap
Tuolla se kaapin päällä odottelee jos innostus vielä tulisi. Välillä on tehnyt mieli kaivaa esiin, mutta en vaan ole jaksanut.
Vierailija kirjoitti:
Viulu on sikäli hankalia että sen kanssa pitää ensin oppia, miten saa aikaan siedettävän kuuloisen ja sävelkorkeudeltaan oikean äänen. Vasta sen jälkeen voi alkaa opetella soittamaan musiikkia. Kitara ja kosketinsoittimet ovat tässä suhteessa paljon kelpompia.
Juoksemisen aloitin vuoden alussa. Luulin, että eipä se sen kummempaa kuin tossua toisen eteen, väärässä olin. Pikkuhiljaa alkaa tekniikka parantua eikä kaikki paikat koske enää jatkuvasti. Suunnaton kunnioitukseni kaikille, jotka pystyy juokemaan maratonin.
Vierailija kirjoitti:
Tyttäreni geokätköilee ja menen välillä mukaan, on ihan superhauskaa ja jotkut kätköt on uskomattoman kekseliäitä.
Vierailija kirjoitti:
Juoksemisen aloitin vuoden alussa. Luulin, että eipä se sen kummempaa kuin tossua toisen eteen, väärässä olin. Pikkuhiljaa alkaa tekniikka parantua eikä kaikki paikat koske enää jatkuvasti. Suunnaton kunnioitukseni kaikille, jotka pystyy juokemaan maratonin.
Miten juokseminen näyttääkin niin helpolta! Ja sitten kun itse kokeilee niin ehei... ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistätkö seisontaan silloin kun et aja vai miten kustannusten kanssa? ap
Talvet pyörä on tietenkin seisonnassa, vakuutusmaksut eivät ole mitenkään mahdottomat. Teen myös pikkuhuollot itse. Moottoripyörää onkin hauska ropata, kun kaikki on helposti käsillä. Pyörä on 20 vuotta vanha ja yleistä mallia, joten tekniikka on yksinkertaista ja osia löytyy hyvin.
Aloitin pelaamaan miniatyyristrategiapeliä reilu vuosi sitten. sen jälkeen olen pelaamisen lisäksi säännöllisesti hankkinut uusia miniatyyrejä peliin, koonnut ja maalannut niitä. Miniatyyrien maalaustaitoni on kehittyneet paljon tässä vuoden aikana. M48
Kolmisen vuotta sitten piti vaan opetella tasapainoa, eli seisomaan yhdellä jalalla. Se menikin joogan kautta käsillä seisonnaksi ja osaan kaikenlaisia temppuja ja kehon hallinta ja voima + notkeus on aika mahtavaa.
Eihän tällä taidolla mitään tee, mutta jotenkin itsetunto ja tyytyväisyys itseen on parantunut kun oon ollut hiton sitkeä. Muuhun liittyen oli pari aika pahaa loukkaantumista ja melkein vuoden pakkotauko joka kiukutti hitosti. Alusta uudestaan, seuraavaksi pitäis opetella kävelemään ja edelleen notkeutta ja kehon hallintaa lisää.
NS human flag ois mahtavaa, mutta siihen mennee pari vuotta jos nyt otan sen tavoitteeksi, pitäis muistaa välillä olla tyytyväinen itseen eikä aina vaan lisää ja lisää.
Ei harrastusta ole pakko jatkaa puusilmäisesti maailman tappiin. Voi olla muutakin elämää sen lisäksi tai tilalla.