Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi potilastietoja urkitaan niin paljon, ja mikä mahdollistaa sen? Miten siihen tulisi puuttua?

Vierailija
17.05.2025 |

Niin häikälemättömän paljon näitä on uutisissa >:(

Kommentit (159)

Vierailija
1/159 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohan irtisanotaan mutta lisäksi pitäisi tulla myös ihan helvetinmoiset sakot. 

Vierailija
2/159 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhoidossa työskentelee kymmeniätuhansia ihmisiä. Tottakai joukkoon mahtuu muutama mätämuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/159 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi syyllistyt itse rikokseen, jos jaat että kuka tietojais on urkkinut? Miksi näitä urkkijoita suojellaan niin paljon..

Vierailija
4/159 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeärangaistuskin olisi aika toimiva, eli nimet julki, mutta eihän tämmöistä Suomessa voida tehdä kun rikollisten päitä vaan silitellään.

Vierailija
5/159 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmana kaikkia irtisanota

Vierailija
6/159 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pitäisi ehkäistä. Nimet näkyviin kuka on katsonut milloin ja miksi.

Vierailija
7/159 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni naapurin sisko on sairaalan labrassa töissä. Miehelläni on meneillään syöpähoidot, eikä hän haluaisi niistä tietoa kenellekään. Nyt kuitenkin koko naapurusto tietää ja mistähän tieto on levinnyt?

Vierailija
8/159 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urkinnan pelossa paljastankin itsestäni mahdollisimman vähän aina kuin mahdollista.

Vierailija
9/159 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites paljon pankeissa urkitaan, toisten tuloja, menoja ja velkoja?

Ne tietävät ihmisten palkat, muut tulot, velat, sijoitukset, ulosotot, perinnät suj muut.

Vierailija
10/159 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urkinnan pelossa paljastankin itsestäni mahdollisimman vähän aina kuin mahdollista.

ei tämäkään ole oikein

Vierailija
11/159 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa viedä oikeuteen. 

Vierailija
12/159 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi syyllistyt itse rikokseen, jos jaat että kuka tietojais on urkkinut? Miksi näitä urkkijoita suojellaan niin paljon..

Ai se on näin, voi hyvää päivää :D Se on kyllä varma että itse kostaisin mielikuvituksellisilla tavoilla, niin etten jäisi kiinni. Enkä niin välittäisi vaikka jäisinkin! Jotkut pikkusakot tulisi korkeintaan.

Vierailija
13/159 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustaa

Työstressi ollut kova ja pinna kireällä ..huoli toimeentulosta.

Sain vatsaviruksen ja toipumiseen meni yli kuukausi

Makasin työpäivän jälkeen sohvalla ja itkin, sain happosalpaajat.

Varasin ajan tutulle lääkärille, kun menin, aikaa ei löytynyt.

Otin ajan yleislääkärille

Aika oli 10 min päästä

Purskahdin hysteeriseen huutoitkuun joka ei loppunut, menin vessaan ja pyysin hoitajia hakemaan. Pääsin lääkärille nopeammin..itku ja läähätys jatkuu.  lLääkäri näytti kylmältä ja oli vqnha mies. Kysyi : miten voin auttaa.

Pyysin häntä lukemaan kaksi viimeisintä käyntiö kannasta, koska olin paniikissa. Lääkäri sanoi: EN LUE, miten voin auttaa?

Sanoin että tarvitsen rauhoittavia.

Lääkäri: EN TUNNE SINUA, MENE PSYKIATRILLE, en kirjoita.

Läähätin ja kouristelin tuolissa, olin juuri käynyt 2 viikkoa töissä sairaana ja kerran itkenyt töissä julkisesti

HEITTÄYDYIN LATTIALLE JA SULJIN SILMÄT

Lääkäri naurahti: temppusi eivät täällä tepsi : MENE TERAPIAAN

Nousin lattialta..kävelin kumarassa ulos MEHILÄISESTÄ ja tein oksennusääniä, en hallinnut kehoani.

Nyt olen töissä, aurinko paistaa. Mieheni sanoi: aikuinen ihminen hallitsee käytöstään. Häpeän tunne on kova.

Miksi näin kävi?

Vierailija
14/159 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taustaa

Työstressi ollut kova ja pinna kireällä ..huoli toimeentulosta.

Sain vatsaviruksen ja toipumiseen meni yli kuukausi

Makasin työpäivän jälkeen sohvalla ja itkin, sain happosalpaajat.

Varasin ajan tutulle lääkärille, kun menin, aikaa ei löytynyt.

Otin ajan yleislääkärille

Aika oli 10 min päästä

Purskahdin hysteeriseen huutoitkuun joka ei loppunut, menin vessaan ja pyysin hoitajia hakemaan. Pääsin lääkärille nopeammin..itku ja läähätys jatkuu.  lLääkäri näytti kylmältä ja oli vqnha mies. Kysyi : miten voin auttaa.

Pyysin häntä lukemaan kaksi viimeisintä käyntiö kannasta, koska olin paniikissa. Lääkäri sanoi: EN LUE, miten voin auttaa?

Sanoin että tarvitsen rauhoittavia.

Lääkäri: EN TUNNE SINUA, MENE PSYKIATRILLE, en kirjoita.

Läähätin ja kouristelin tuolissa, olin juuri käynyt 2 viikkoa töissä sairaana ja kerran itke

Vierailija
15/159 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai se on näin, voi hyvää päivää :D Se on kyllä varma että itse kostaisin mielikuvituksellisilla tavoilla, niin etten jäisi kiinni. Enkä niin välittäisi vaikka jäisinkin! Jotkut pikkusakot tulisi korkeintaan.

Juu. Näitä lokitietoja, joissa urkinta paljastuu ei saisi kenellekkään luovuttaa. Irvokasta.

Vierailija
16/159 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne tietävät ihmisten palkat, muut tulot, velat, sijoitukset, ulosotot, perinnät suj muut.

Tämä ei silti tunnu niin henkilökohtaiselta. Varsinkin jos on erehtynyt käymään höpöttelemässä psykiatrisen sairaanhoitajan kanssa, niin terveystietoihin kirjataan kokonaiset lauseet, joita olet sanonut (usein vielä väärin muistettuna).

Vierailija
17/159 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, mutta Kela tietää kaikkien eniten.   Se tietää ihmisten kaikki diagnoosit, lääkityksen.

Ja päälle päätteeksi se tietää köyhimpien ja vähävaraisimpien, sairaalaasa olot, kaikki tulot ja menot ja joko ikisen tuen, mitä heille maksetaan.

Vierailija
18/159 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni naapurin sisko on sairaalan labrassa töissä. Miehelläni on meneillään syöpähoidot, eikä hän haluaisi niistä tietoa kenellekään. Nyt kuitenkin koko naapurusto tietää ja mistähän tieto on levinnyt?

Pyydä lokitiedot niin saatte selville, onko joku luvatta miehen tietoja lukenut.

Vierailija
19/159 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään voi mennä levittämään väärää tietoa, jos henkilöä ei ole tuomittu mistään.

Vierailija
20/159 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se siitä vaitiolosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi