Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

35v sinkku ja lapseton, rohkaisevia kokemuksia kaipaan

Vierailija
29.12.2024 |

Suurin unelmani on aina ollut saada oma perhe, elämänkumppani sekä edes yksi lapsi. Koin syksyllä suuren kriisin, kun mieheni jätti minut toisen naisen takia. Tai ei toki kertonut tuota oikeaksi syyksi, asia selvisi vasta myöhemmin. Muutama viime kuukausi on mennyt lähinnä asian käsittelyssä, ei ole ollut halua eikä voimia katsoa deittimarkkinoille. Nyt olen siis 35v lapseton sinkku ja tuntuu, että tärkeimmät haaveet elämässä ovat lipumassa käsistä. Pelkään ihan hirveästi tulevaisuutta.

Onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa ja saanut vielä perheen? Itsellisesti äidiksi ryhtymistä en osaa ajatella vaihtoehdoksi, eli toivon ettei sitä nyt ehdoteta. Lapsettomuus ja sinkkuushan ovat sinänsä täysin ok ja monelle toivottava asia, mutta itselläni kyse on elämäni tärkeimpien haaveiden menettämisestä.

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti suurin osa miehistä ei halua lapsia/perhettä muutoin kuin statussymboliksi. Lapset ja vaimo halutaan vain siitä syystä, että kunnon miehekkäällä miehellä pitää olla todiste siitä, että kelpaa naiselle ja että kelpaa isäksi. Pitää olla todistusaineistoa miehisyydestä eli siitä, että siemen on hyvää tavaraa. Vaimoa ja lapsia on kiva esitellä kavereille ja perheestä on kiva puhua töissä kun työkaverit arvostavat.

En ole eläissänikään tavannut yhtäkään tällaista miestä. Täytyy ihan laittaa harraste piireissä ja töissä sana kirimään miten sekaisin täällä palstalla ollaan.

M37

Älähän nut ihmisiä on erilaisia😚

Vierailija
42/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri sai vauvan 42v. Eli jos siihen vertaa niin sulla on 7v aikaa. Moni tekee lapsen hyvin lyhyen tuntemisen jälkeen niin miksei myös sun iässä, jos oikealta tuntuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on niin paha paikka, että on palvelus olla lisääntymättä.

Vierailija
44/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään itseäsi kiinnostaa, niin Tinderissä ns. Passitila käyttöön ja laajenna miehenhakua esim Tukholmaan. Siellä aika hyvin perhekeskeisiä bisnesmiehiä. Toki Tinderissä pitää ymmärtää että on tutustuttava moniin, ennen kuin kolahtaa. Kannattaa soitella vaikka potentiaalisten kanssa videopuhelut, niin ei tule mentyä ns turhaan treffeille. 

Ja munasoluja pakkaseen, niin mielesi rauhoittuu.

Vierailija
45/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin kristillinen deittisovellus.

Ei.

Vierailija
46/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri sai vauvan 42v. Eli jos siihen vertaa niin sulla on 7v aikaa. Moni tekee lapsen hyvin lyhyen tuntemisen jälkeen niin miksei myös sun iässä, jos oikealta tuntuu. 

Mun kaveri sai ainokaisensa 40-vuotiaana. Mies, jonka kanssa oli ollut melkein kymmenen vuotta, petti vauvavuoden aikana. Kaksi muutakin tapausta tiedän, joissa mies pettänyt ennen kuin lapsi oli vuotta täyttänyt. Eipä näistä mitään takeita ole, ehkä ap:n tosiaan kannattaa miettiä, haluaako kaiken vai ei mitään vaiko sittenkin edes sen lapsen.

Vierailija
47/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma on niin paha paikka, että on palvelus olla lisääntymättä.

Samaa mieltä!

Vierailija
48/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuttu, joka on sinun ikäluokkaa, ja aina on sanonut, että haluaisi oman perheen. Eihän se ole onnistunut, kun on päästään sekaisin ja väkivaltainen hullu. Mutta jos sellainen ei sinua haittaa, niin kyllä täältä löytyy mies, jolla olisi samat tavoitteet kuin sinulla.

Vierailija
49/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se munasolujen pakastaminen auttaa, kun ap on joka tapauksessa pian jo ikäloppu.

Vierailija
50/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa vähän krantulta, jota ei kiinnosta asian ratkaiseminen vaan vain jokin vaaleanpunaisten hattarapilvien unelmahöttö.

Vierailija
51/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on varaa muutama tonni, niin munasolujen pakastaminen ilman muuta auttaa. Tosin hedelmöitysklinikat eivät yleensä suosittele pakastamaan kuin alle 35-v soluja. En tiedä pakastavatko silti, jos vaatimalla vaatii. Itse luovuin siitä ajatuksesta keskusteltuani klinikalla. Alkiot kestävä pakastamista paljon paremmin eli se itsellinen äitiys johtaisi todennäköisemmin vanhemmuuteen kuin pelkkien solujen säästäminen. 

Vierailija
52/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yhden lapsen ehdit kyllä vielä, kunhan olet päämäärätietoinen haaveissasi etkä tuhlaa aikaasi sellaisiin miehiin, jotka eivät halua suhteelta samoja asioita. Munasoluja ehtisit myös pakastaa, jos vain on varaa. Se maksaa n. 3500-4000e ja soluja voi käyttää myös sen tulevan kumppanin kanssa, jos ei enää muutaman vuoden päästä luonnollisesti onnistukaan. Tsemppiä deittimarkkinoille!

Vierailija
53/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35v lapseton ja lapsia haluava nainen on Tinderissä ja vastaavissa todella kysytty.

Tosin...siinä on muutama "caveat".

Suuri osa Tinderissä olevista miehistä haluaa vain seksiä. Ja koska seksin saaminen on miehille vaikeampaa, osa näistä turvautuu oveluuteen. Eli annetaan ymmärtää mahdollisuuden perheeseen olevan olemassa.

Ne jotka haluavat perheen 35v naisen kanssa, ovat usein vanhempia miehiä joilla on kiire saada vaimo, ja epätoivoisia jotka eivät kiinnosta naisia.

Vierailija
54/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä raskaassa tilanteessa, olen itsekin tullut jätetyksi noin! Aika auttaa. Olin muutaman vuoden yksin. Olen jo vuosia ollut naimisissa ja äiti.

Tärkein neuvoni: katsele avoimesti ympärillesi, kun etsit sopivaa miestä. Ja ole avoin siitä, mitä haluat. Jos joku mies ns. pelaa pelejä, ei osaa sanoa varmaksi lapsihaaveesta tms, niin skippaa mies, vaikka olisi kuinka mukava. Niitä kunnollisia, puolison ja lapsen haluavia miehiä kyllä on. :)

Vierailija
55/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon ettei täällä nyt kiistellä siitä tarvitseeko lapsi äidin ja isän. Minä olen aina halunnut lapsen yhdessä puolison kanssa, mutta itsellinen äitiys on hyvä ratkaisu monelle, ei kuitenkaan minulle. Ajatus yksin lapsen hankkimisesta tuntuu tosi vieraalta, en pysty juuri nyt ollenkaan pitämään sitä realistisena suunnitelmana. Ap

Miten määrittelet oman lapsen? Sinulla alkaa olla ikää joten kannattaa harkita munien säilömistä ja sijais synnyttäjää.

Sinulla on ollut 20 vuotta aikaa järjestää asia. Mikä meni kaiken edelle?

En tarvitse muistutuksia iästäni, olen hyvin tietoinen siitä. Kaipasin rohkaisevia kokemuksia. En tarvitse myöskään ihmettelyjä siitä miksi en ole "hankkinut" lasta aiemmin. Lasta ei niin vain hankita, kuten aiemmin kerroin. Asiat eivät elämässä ole aina omissa kä

Pitää kuitenkin olla realisti. Jos sulla kerran jo aiemmin on ollut hankaluuksia raskautta, ei se todellakaan muutu helpommaksi. Ongelmat kertovat siitä että hedelmällisyys on jo heikkoa, eikä aikaa ole ollenkaan tuhlattavaksi. 

Jos mietitään että löytäisit huomenna uuden miehen, menee tutustumiseen vähintään vuosi ennenkuin kannattaa muuttaa yhteen. Sitten vähintään vuosi yhdessä asumista ennen kuin raskautta voi edes harkita (ja tämäkin on tosi pikainen aikataulu, ei kahdessa vuodessa toista vielä oikeasti tunne). Siinä vaiheessa olet 37. Yritystä vuosi, ei onnistu, hoitojonoon. Olet 38. Jonossa vähintään vuosi, 39... Yhtään mikään jos kestää pidempään, et enää edes saa hoitoja koska ikäraja on julkisella 40. Ja kun hedelmällisyys on jo valmiiksi heikko, on se 3-4 vuoden päästä mahdollisesti jo olematon.

Kannattaa etsiä muutakin sisältöä elämään kuin lisääntyminen, sen todennäköisyys alkaa olla jo aika pieni. 

Vierailija
56/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla sitten otat pois työntövarren suojakumin.

Vierailija
57/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymä on kuolemantuomio :(

Vierailija
58/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

35v lapseton ja lapsia haluava nainen on Tinderissä ja vastaavissa todella kysytty.

On, ihan niinkuin irtopilluakin jakeleva nainen. Se ei tarkoita sitä, että yksikään näistä miehistä sopisi puolisoksi tai isäksi. Päin vastoin. Perhe perustetaan sitoutumalla naiseen ja vapauttamalla nainen maallisista vastuistaan. Se että mies haluaa käyttää kohtua ja sen jälkeen omistaa lasta tekee hänestä äärimmäisen huonon isän ja puolison. Se että arvottaa naisen sen perusteella, jatkaako nainen tämän perimää, on paholaisesta. Vain hullu ryhtyy mihinkään yhteistyöhön tällaisen miehen kanssa

Nykyään miehet saavat lasten omistajuuden välittömästi niiden synytmän jälkeen, eli lapsilla ei ole edes mitään "äitisuoja-aikaa", vaan joutuvat siittäjän armoille välittömästi, kun heidät revitään kohdusta. Riski siihen, kun lähtee tehtailemaan vauvoja tuntemattomien kanssa

Ai luoja että sinä olet sekaisin! Psykoosi tuloillaan?

Vierailija
59/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset poikivat lisää ja lisää vaikka valmiiksi ylikansoitetulle saastuneelle pallolle kuolemaan, ja miehet tekevät tarpeensa emättimeen ilman kortsua vaikkeivat lapsia halua.

Pelkkiä vaistojemme orjuuttamia elukoita me olemme kaikki tyynni.

Vierailija
60/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miltä toi tuntuu. Nyt äkkiä avoimin mielin deittailemaan. Tinderistä voi löytyä hyviäkin, mutta työtä se vaatii, ja rohkeutta heittäytyä. Tapasin miehen 36v ja lapset tuli 38v ja 40v. Toivoa on!