35v sinkku ja lapseton, rohkaisevia kokemuksia kaipaan
Suurin unelmani on aina ollut saada oma perhe, elämänkumppani sekä edes yksi lapsi. Koin syksyllä suuren kriisin, kun mieheni jätti minut toisen naisen takia. Tai ei toki kertonut tuota oikeaksi syyksi, asia selvisi vasta myöhemmin. Muutama viime kuukausi on mennyt lähinnä asian käsittelyssä, ei ole ollut halua eikä voimia katsoa deittimarkkinoille. Nyt olen siis 35v lapseton sinkku ja tuntuu, että tärkeimmät haaveet elämässä ovat lipumassa käsistä. Pelkään ihan hirveästi tulevaisuutta.
Onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa ja saanut vielä perheen? Itsellisesti äidiksi ryhtymistä en osaa ajatella vaihtoehdoksi, eli toivon ettei sitä nyt ehdoteta. Lapsettomuus ja sinkkuushan ovat sinänsä täysin ok ja monelle toivottava asia, mutta itselläni kyse on elämäni tärkeimpien haaveiden menettämisestä.
Kommentit (104)
Tulee hippasen myöhässä. Rohkaisen kuitenkin aloittajaa vilkaisemaan Itä-Euroopan miehiä. Valtaosa tuolta päin olevista haluaa oman perheen ja päästä vihille. Vinkkaan ettei kannata turhaan hikoilla treffeillä. Anna miehelle tilaa tehdä vaikutus. Ehdottomasti estät, mikäli deitti vaikuttaa nollaenergiseltä. Panosta treffiasuun kattomalla Youtubesta tyylitutoriaaleja tai hakeutumalla lähimpään Sokokseen mistä löytyy ammattimeikkajia,kampaajia sekä stailisti. Maat: Albania,Serbia (EU:seen 2025?), Romania,Kroatia + https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys +jäänmurtaja: https://www.amazon.com/Conversation-BestSelf-Co-Relationships-Interacti…
Täällä sinkku, lapseton, 33v, hiv+, nainen. En ole epätoivoinen. Asiat järjestyy. Saan kyllä vielä miehen ja terveet lapset. Jos jotain hyvää niin se, etten ole enää sinisilmäinen ja ymmärrän miten hullua porukkaa deittimarkkinoilla liikkuu. Tämä kannattaa pitää mielessä samoin kuin se, että epätoivoset naiset kerää magneetin lailla vajaamielisiä äijiä puoleensa.
Korkeasti koulutettuja sinkkuja lapsettomia miehiä (profiileita pääsee selaamaan): https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=c2a4db7ea5ce05552c18c74…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sen lapsen oltava biologisesti sinun? Mitä jos löydät mahtavan miehen mutta hän ei voikaan saada lapsia niin dumppaisitko? Vähän niinkuin että kumpi on "tärkeämpi", saada lapsi vai mies? On todennäköistä että voit yksin hankkia lapsen ja olla onnellinen, tai löydät miehen jonka kanssa saat lapsen ja joko olet tai et ole onnellinen mutta kyllä elämä jatkuu monella ihan hyvin vaikkei kaikki suunnitelmien mukaan mennytkään. Sinun pitää nyt ensimmäiseksi työstää suru erosta niin sitten saatat nähdä tulevaisuutesi erilailla ja positiivisena.
Ainahan mennään lapsen etu edellä eli pyritään saamaan lapselle terveellinen pohja kehittyä tasapainoiseksi yksilöksi ja siihen vaaditaan isä ja äiti.
Puhut aika epärealistisen kauniisti iseistä. Ihmisillä on kaikenlaisia käytöishäiriöitä vaimo
Erittäin realistinen kuvaus. Sen sijaan sinulla on ongelmia. suosittelen että menet juttelee ammattilaiselle isä suhteestasi.
Vierailija kirjoitti:
Ketjuun kirjoittelevat ikäsekoilijat voi laittaa sivuun saman tien. Vanhempaa naista vihataan synnyttäjänä tämän tietämyksen ja voiman vuoksi, lasta ja nuorta on helpompi manipuloida ja alistaa
Lääketiede vihaa riskisynnyttäjää?
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri sai vauvan 42v. Eli jos siihen vertaa niin sulla on 7v aikaa. Moni tekee lapsen hyvin lyhyen tuntemisen jälkeen niin miksei myös sun iässä, jos oikealta tuntuu.
Mun kaveri menehtyi synnytyksessä 30 vuotiaana. Eli jos siihen vertaa...
Vierailija kirjoitti:
Naiset poikivat lisää ja lisää vaikka valmiiksi ylikansoitetulle saastuneelle pallolle kuolemaan, ja miehet tekevät tarpeensa emättimeen ilman kortsua vaikkeivat lapsia halua.
Pelkkiä vaistojemme orjuuttamia elukoita me olemme kaikki tyynni.
kasva aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Lisääntyminen tässä maailmantilanteessa on erittäin itsekästä ja ajattelematonta.
Kasva aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon ettei täällä nyt kiistellä siitä tarvitseeko lapsi äidin ja isän. Minä olen aina halunnut lapsen yhdessä puolison kanssa, mutta itsellinen äitiys on hyvä ratkaisu monelle, ei kuitenkaan minulle. Ajatus yksin lapsen hankkimisesta tuntuu tosi vieraalta, en pysty juuri nyt ollenkaan pitämään sitä realistisena suunnitelmana. Ap
Siinä tapauksessa kannattaa pysyä realistina siinäkin, ettet ehkä tule saamaan haavettasi. Tai voit saada miehen, joka jättää sinut lapsen synnyttyä tai miehen, joka kuolee sairauteen nuorena.
Ehkä lapsi ei olekaan sinulle niin tärkeä kuin uskottelet.
Jos lapsi olisi hänelle tärkeä hän olisi tehnyt sen 20 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Itse tapasin mieheni 34-vuotiaana ja ensimmäinen lapsi syntyi luomuna, kun oli piirun verran vajaat 40-vuotias. Olisi tullut aikaisemminkin, mutta sairastuin aika vakavasti siinä välissä.
Toivoa on. Muista, että luovuttaminen ei edistä asiaa.
Miksi te trollit ette kerro miten se vaikuttaa lapsen kehitykseen kun äiti ei vaan yksinkertaisesti jaksa vastata lapsen tarpeisiin?
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole vielä käynyt hedelmällisyystutkimuksissa, niin kannattaa käydä. Jos löytyy esteitä raskaudelle, niin ne kannattaa mahdollisuuksien mukaan yrittää hoitaa pois asap, niin säästyy aikaa sopivan miehen löydyttyä ja tiedät, kannattaako edes yrittää luomusti vai suoraan hoitoihin.
Omasta kokemuksesta voin sanoa heti yhden esteen mikä löytyy papereista: ikä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuttavapiirissä muutamakin, jotka 35v jälkeen tapasivat puolisonsa ja saivat toivomansa lapsen tai useammankin. Ei ole nykyään yhtään niin harvinaista kuin kuvittelisi.
äärimmäisen yleistä. lasten tekoa siirretään myöhemmäksi minkä takia tehdään paljon seulontaa ja abortteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin suosittelen jotain kristillistä deittisovellusta ja/tai sen ensimmäisenä esiin tuomista, että haluat perheen. Joku mieskin voi nimittäin olla täysin samassa tilanteessa kuin sinä: parisuhde juuri kariutunut vaikka perhe oli tarkoitus perustaa.
Mikäli satut itse olemaan uskonnollinen niin nöyrän pyynnön korkeuksiin lähettäminen tuskin ainakaan haittaa asiaa.
Mitä jos ap ei ole kristitty?
Ei auta mitään. Hartaiden Kristittyjen piireissä parit muodostuu 13-17 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti suurin osa miehistä ei halua lapsia/perhettä muutoin kuin statussymboliksi. Lapset ja vaimo halutaan vain siitä syystä, että kunnon miehekkäällä miehellä pitää olla todiste siitä, että kelpaa naiselle ja että kelpaa isäksi. Pitää olla todistusaineistoa miehisyydestä eli siitä, että siemen on hyvää tavaraa. Vaimoa ja lapsia on kiva esitellä kavereille ja perheestä on kiva puhua töissä kun työkaverit arvostavat.
Ei miehiä ainakaan se lapsen hoitaminen kiinnosta. Niin paljon täälläkin saanut lukea kokemuksia missä mies lupaili kuuta taivaalta naiselle että kyllä minä osallistun ihan yhtä paljon, mutta sitten kun lapsi on tullut niin hanskat on lyöty tiskiin ja lupaukset unohdettu.
Ikävää että sinulla on sellainen omakohtainen kokemus. Oletko jutellut siitä kenellekään ammattilaiselle?
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ei ole mitään menetettävää siinä että alkaa perustaa perhettä naisen kanssa jonka on tuntenut kuukauden. Naiselle se on vaarallisempaa, kun ei tiedä mikä väkivaltainen narsisti miehestä paljastuu kun kulissit sulaa. Kaikki miehet on unelmien prinssejä kuukauden jälkeen.
Joo ainoastaan miehet on hulluja..
ala lesboksi ja hanki lapsi teille jotenkin
Iltaa haluaisin löytää rakkauden tositarkoituksella olen 36v perheja lapsiahaaveissa olen savuton luotettava työssäkäyvä 0 4 0 8 3 8 2 7 6 9
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että lapsia haluavia miehiä on paljonkin tarjolla. Olet aika harvinainen tapaus siinä mielessä, että olet nainen joka haluaa perheen ja lapsia. Treffisovelluksien kautta voi etsiä kumppania. Tuo heti alkuun jo esille, että lasten tekeminen on sinulle tärkeä asia. Kysele myös tutuilta olisiko heillä lähipiirissä vapaita hyviä miehiä. Onnea kumppanin etsintään, toivottavasti löydät itsellesi hyvän miehen, ja tuleville lapsille hyvän isän😊🌹🍀
On. Yleensä edellisen dumpannut juuri siitä syystä, ettei suostunut synnyttämään hänelle, jne. Se että mies haluaa lapsen, ei tee miehestä perhekelpoista. Yhtä tällaista vierestä seuranneena hylkäsi paksuksi laittamansa naisen raskauden aikana. Jos mies lähestyy suhdetta kohdun hyväksikäyttö edellä, hän ei ole edes vähän alusta perhekelpoinen
Ehhh... Mikä muu "edellä" suhteeseen ryhdyttäisiin kuin perheen perustaminen eli lasten teko? Siis jos aikuisista kyse.
20v on normaali ikä tulla vanhemmaksi ja 40v normaali ikä tulla isovanhemmaksi. Näin siis mentiin kymmeniä tuhansia vuosia ja vasta ihan parin viimeisen vuosikymmenen aikana on lapsia alettu tekemään luonnottomasti mumma/pappaikäisenä.
Tuskin on sattumaa että lasten kehityshäiriöt ja muut syndroomat, joita ei ennen edes oltu kuvailtu, räjähtivät käsiin samoihin aikoihin. Nykyään kouluissa alkaa olla enemmän erityislapsia ja ruokavammaisia kuin mitä ns. normaaleita ja terveitä, kun ennen taas ei sellaisia ollut kuin muutama, usean sadan oppilaan laitoksessa.
Kyllä siinä miehelläkin on aika hitosti menetettävää, jos tekee lapsen sellaisen naisen kanssa, jonka kera yhteistyö ei pidemmän päälle toimi.