Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

35v sinkku ja lapseton, rohkaisevia kokemuksia kaipaan

Vierailija
29.12.2024 |

Suurin unelmani on aina ollut saada oma perhe, elämänkumppani sekä edes yksi lapsi. Koin syksyllä suuren kriisin, kun mieheni jätti minut toisen naisen takia. Tai ei toki kertonut tuota oikeaksi syyksi, asia selvisi vasta myöhemmin. Muutama viime kuukausi on mennyt lähinnä asian käsittelyssä, ei ole ollut halua eikä voimia katsoa deittimarkkinoille. Nyt olen siis 35v lapseton sinkku ja tuntuu, että tärkeimmät haaveet elämässä ovat lipumassa käsistä. Pelkään ihan hirveästi tulevaisuutta.

Onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa ja saanut vielä perheen? Itsellisesti äidiksi ryhtymistä en osaa ajatella vaihtoehdoksi, eli toivon ettei sitä nyt ehdoteta. Lapsettomuus ja sinkkuushan ovat sinänsä täysin ok ja monelle toivottava asia, mutta itselläni kyse on elämäni tärkeimpien haaveiden menettämisestä.

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että lapsia haluavia miehiä on paljonkin tarjolla. Olet aika harvinainen tapaus siinä mielessä, että olet nainen joka haluaa perheen ja lapsia. Treffisovelluksien kautta voi etsiä kumppania. Tuo heti alkuun jo esille, että lasten tekeminen on sinulle tärkeä asia. Kysele myös tutuilta olisiko heillä lähipiirissä vapaita hyviä miehiä. Onnea kumppanin etsintään, toivottavasti löydät itsellesi hyvän miehen, ja tuleville lapsille hyvän isän😊🌹🍀

Vierailija
2/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kasvattanut miehen aikuiseksi, uuteen kotiin. Olisit varmasti erinomainen äiti. Huomaathan, että se on sinun rakkautesi, mikä sai tuon toisenkin naisen haluamaan miestäsi. Kaikki tämä on siis sinun itsesi sisällä, etkä tarvitse miestä tai lasta ilmentääksesi, kokeaksesi tai elääksesi sitä todeksi

Jos tarkoitat deittimarkkinoilla applikaatioita, niin varaudu kauhomaan paskaa. Noita yli 10v käyttäneenä tinderistä leagueen ja kaikkia siltä väliltä siellä ei ole perhekelpoisia miehiä. En ole ihan varma, onko miehissä muutenkaan

Halusit tai et, itsellinen äitiys on naiselle paras vaihtoehto perheellistyä. Miehet eivät ole luotettavia ja tekevät varsinkin nykyisissä yhteishuoltajuusjärjestelyissä naisen ja lasten elämistä helvettiä. Lapsi on naiselle erittäin luonnollinen asia ja mies lähinnä haittaa tässä prosessissa. Jos asut oman äitisi lähettyvillä tai sinulla on hyviä naisystäviä, voit hyvinkin siis harkita itsellistä äitiyttä, jos lapsi on sinulle elinehto

Kuitenkin, uskoisin että vuodessa parissa pystyt sisäistämään myös sen, että et tarvitse miestä tai lasta kokeaksesi täyttymystä ja rakkautta. Nämä asiat ovat lähtöisin naisista, kohde on vapaavalintainen ja -ehtoinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

35v lapseton ja lapsia haluava nainen on Tinderissä ja vastaavissa todella kysytty.

Vierailija
4/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että lapsia haluavia miehiä on paljonkin tarjolla. Olet aika harvinainen tapaus siinä mielessä, että olet nainen joka haluaa perheen ja lapsia. Treffisovelluksien kautta voi etsiä kumppania. Tuo heti alkuun jo esille, että lasten tekeminen on sinulle tärkeä asia. Kysele myös tutuilta olisiko heillä lähipiirissä vapaita hyviä miehiä. Onnea kumppanin etsintään, toivottavasti löydät itsellesi hyvän miehen, ja tuleville lapsille hyvän isän😊🌹🍀

On. Yleensä edellisen dumpannut juuri siitä syystä, ettei suostunut synnyttämään hänelle, jne. Se että mies haluaa lapsen, ei tee miehestä perhekelpoista. Yhtä tällaista vierestä seuranneena hylkäsi paksuksi laittamansa naisen raskauden aikana. Jos mies lähestyy suhdetta kohdun hyväksikäyttö edellä, hän ei ole edes vähän alusta perhekelpoinen

Vierailija
5/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä potentiaalisia perhekelpoisia miehiä löytyy? Valitettavasti deittiapplikaatiot ovat potentiaalisin vaihtoehto, olen työssä naisvaltaisella alalla, yöelämässä pyöriminen ei kiinnosta ja en usko tuttavienkaan kautta olevan kovin kummoiset mahdollisuudet löytää ketään. Ap

Vierailija
6/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin kristillinen deittisovellus.

Vierailija
7/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin munasoluja pakkaseen tai tekisin lapsen yksin heti. Mies löytyy jos löytyy.

Vierailija
8/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37 vuotias mies. Haluan myös suurperheen ja luonnollisesti avioliiton ja perhe arjen. En kuitenkaan näe mitään järkeä alkaa sellaiseen yli 24 vuotiaan kanssa.

Vierailija
9/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin munasoluja pakkaseen tai tekisin lapsen yksin heti. Mies löytyy jos löytyy.

Eli paskat lapsen hyvinvoinnista.

Vierailija
10/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät sinkkuna loppuelämäsi koska suomalaiset luuserimiehet kiertää sinut kaukaa. Niitä pelottaa jos joutuu ajattelemaan jotain muuta ensin kuin itseään.

Vierailija
11/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli paskat lapsen hyvinvoinnista.

??

Vierailija
12/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elät sinkkuna loppuelämäsi koska suomalaiset luuserimiehet kiertää sinut kaukaa. Niitä pelottaa jos joutuu ajattelemaan jotain muuta ensin kuin itseään.

Tai omia lapsia.

Vierailija
13/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sen lapsen oltava biologisesti sinun? Mitä jos löydät mahtavan miehen mutta hän ei voikaan saada lapsia niin dumppaisitko? Vähän niinkuin että kumpi on "tärkeämpi", saada lapsi vai mies? On todennäköistä että voit yksin hankkia lapsen ja olla onnellinen, tai löydät miehen jonka kanssa saat lapsen ja joko olet tai et ole onnellinen mutta kyllä elämä jatkuu monella ihan hyvin vaikkei kaikki suunnitelmien mukaan mennytkään. Sinun pitää nyt ensimmäiseksi työstää suru erosta niin sitten saatat nähdä tulevaisuutesi erilailla ja positiivisena. 

Vierailija
14/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Sisko älä luovuta! Minunkin miesystäväni jätti minut toisen naisen takia kun olin 33v. Aivan järkyttävä kriisi ja surin lapsettomuutta ihan sydän verellä. Minä otin jo puolen vuoden päästä itseäni niskasta kiinni ja pakotin itseni tinderiin, jotta en joutuisi luopumaan perheestä.

Hirveää oli, mutta myös opettavaista ja tapailut myös auttoivat eteenpäin. Sitten 35v päätin, että täytyy lähteä itsellisiin hoitoihin koska miestä ei löytynyt. Olin käynnistämässä prosessia ja juuri täyttämässä 36v kun tinderistä otti yhteyttä fiksu, kiva ja tasapainoinen mies! Nykyään hän on aviomieheni ja odotan parhaillaan nyt 41-vuotiaana kolmatta lastamme. 

Neuvoisin nyt vaan puremaan hammasta ja sitkeästi katsomaan ensin sen kortin, että josko hyvä mies löytyisikin. Tinderiin neuvon tekemään profiilin, jossa selkeästi ilmaiset etsiväsi elämänkumppania ja on perhehaaveita. Se karsii pahimmat pervot ja elämäntapa-säätäjät heti pois.

Tsemppiä!

Vierailija
15/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sen lapsen oltava biologisesti sinun? Mitä jos löydät mahtavan miehen mutta hän ei voikaan saada lapsia niin dumppaisitko? Vähän niinkuin että kumpi on "tärkeämpi", saada lapsi vai mies? On todennäköistä että voit yksin hankkia lapsen ja olla onnellinen, tai löydät miehen jonka kanssa saat lapsen ja joko olet tai et ole onnellinen mutta kyllä elämä jatkuu monella ihan hyvin vaikkei kaikki suunnitelmien mukaan mennytkään. Sinun pitää nyt ensimmäiseksi työstää suru erosta niin sitten saatat nähdä tulevaisuutesi erilailla ja positiivisena. 

Ainahan mennään lapsen etu edellä eli pyritään saamaan lapselle terveellinen pohja kehittyä tasapainoiseksi yksilöksi ja siihen vaaditaan isä ja äiti.

Vierailija
16/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan sä AP olit yhdessä exäs kanssa? Miksi ette aiemmin hankkineet lasta?

Vierailija
17/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon ettei täällä nyt kiistellä siitä tarvitseeko lapsi äidin ja isän. Minä olen aina halunnut lapsen yhdessä puolison kanssa, mutta itsellinen äitiys on hyvä ratkaisu monelle, ei kuitenkaan minulle. Ajatus yksin lapsen hankkimisesta tuntuu tosi vieraalta, en pysty juuri nyt ollenkaan pitämään sitä realistisena suunnitelmana. Ap

Vierailija
18/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän tuo onnistuu vastaavasti mieheltä? - Ai niin eihän kukaan ota vakavasti miestä, joka vielä yli  kolmekymppisenä haaveilee ja toivosii löytävän kumppanin, jonka kanssa haluaisi saada lapsia ja perheen, kun hei kaikki hyvät tyypit on tuolloin jo varattu. Ja kehotetaan miestä paritumaan, jonkun yksinhuoltajan kanssa, jolla on jo lapsia. Joka kerta kun kohtaan ja luen, kuinka meitä yli kolmekymppisiä lapsiperhearjesta haaveielvia miehiä kehotetaan suuntaamaan kiinnsotuksemme yksinhuoltajiin, niin en osaa päättä kumpaa tuolla kohtaa on tarkoitus pitää idioottina ja tyhmänä. Minun on mahdotonta kuvitella, että yksinhuoltajan kanssa parisuhteeseen eteneminen olisi helpompaa kuin sellaisen kanssa, jolla ei ole vielä lapsia. Ja toisekseen monen yksinhuoltajan lapsilla on jo isä, eik minulla ole erityistä kiinnostusta alkaa kisaamaan tuon laps(I)en isän kanssa, että olisin hänen isäänsä parempi "isä" tai yleisemmin mies, vaikka se ehkä saattaisi, jossain määrin pitääkin paikkansa Komanneksi tuollaisessa suhteessa minusta olisi syytä tiedostaa, että on kumppanilleen (tuolle yksinhuoltajalle) aina tärkeysjärjestyksessä korkeintaan se toiseksi tärkein ihminen. Ei koskaan se eka, jonka kanssa yhdessä saattaisi haluta luoda ja perustaa tai "tehdä", jotain ainutlaatuista, kuten yrittää saada yhteisen ensimmäisen lapsen. Hänelle se olsi n. kerta kun taas itselle se ihan ensimmäien ja mahd. kolmekymppinen kun olen niin mahd. myö se viimeinen.   

Vierailija
19/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon ettei täällä nyt kiistellä siitä tarvitseeko lapsi äidin ja isän. Minä olen aina halunnut lapsen yhdessä puolison kanssa, mutta itsellinen äitiys on hyvä ratkaisu monelle, ei kuitenkaan minulle. Ajatus yksin lapsen hankkimisesta tuntuu tosi vieraalta, en pysty juuri nyt ollenkaan pitämään sitä realistisena suunnitelmana. Ap

Miten määrittelet oman lapsen? Sinulla alkaa olla ikää joten kannattaa harkita munien säilömistä ja sijais synnyttäjää.

Sinulla on ollut 20 vuotta aikaa järjestää asia. Mikä meni kaiken edelle?

Vierailija
20/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan sä AP olit yhdessä exäs kanssa? Miksi ette aiemmin hankkineet lasta?

Viisi vuotta. Ja elämä on tullut monin tavoin näyttäneeksi sen, ettei lapsia niin vain hankita. Kaikenlaista on tapahtunut ja yksi keskenmenokin. Ap