Miten miehenne ovat jättäneet teidät pitkästä avioliitosta?
Te vaimot, jotka on jätetty pitkästä avioliitosta. Mitä mies sanoi ja teki?
Miten itse reagoit?
Kommentit (641)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erityisesti 40-vuotiaat ja sitä vanhemmat etsivät juurikin sieltä "sohvalta käsin" tai korkeintaan joitain kuukausia sitten eronneina laastaria tai exän korvaajaa vakituiseen seksiin, kotitöihin ja lastenhoitoavuksi isäviikoille.
Tämä.
onpa mahtavaa, hoitaa jonkun toisen naisen lapsia. Joita se mies ehkä ensimmäistä kertaa itse hoitaa, huh huh. Ja ne lapset todellisuudessa vihaa sitä naista.
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuttavani kertoi että miehen jätettyä hänet lapsettomuuden takia noin 45+ iässä, tämän naisen luona alkoi rampata 30-vuotiaita poikia opettelemassa vähän seksitaitoja. Tuttavani oli erittäin tyytyväinen tähän järjestelyyn. Win-win.
Se nainen (tai mies) valehtelee. Jotain onnettomia luusereita ja ylijäämiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuttavani kertoi että miehen jätettyä hänet lapsettomuuden takia noin 45+ iässä, tämän naisen luona alkoi rampata 30-vuotiaita poikia opettelemassa vähän seksitaitoja. Tuttavani oli erittäin tyytyväinen tähän järjestelyyn. Win-win.
Se nainen (tai mies) valehtelee. Jotain onnettomia luusereita ja ylijäämiä.
Käykö kateeksi kun et mitään naista saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltiin yhdessä avoliitossa 13 vuotta, kun mies ilmoitti, että ei halua jatkaa kanssani enää. Oli kuulemma kyllästänyt minuun ja halusi jatkossa harrastaa seksiä eri naisten kanssa. En yhtään tuota osannut odottaa, joten aluksi se oli järkytys ja kolaus itsetunnolle.
Mulle tuli sama ilmoitus 20 vuoden avioliiton ja lapsiperheen jälkeen.
Ex-mies sanoi, että hän haluaa alkaa kokeilemaan erilaisia naisia. Ikää oli 46v eikä ulkonäkökään ollut kuin max 2/10. Ero tuli.
Muistutin, että naiset eivät ole esineitä, joita haetaan kuin autokaupasta koeajolle. Käsittämätöntä itsekkyyttä ja luuloa, että naisia olisi jonossa hänen edessään odottamassa koeajoa.Noh, itseasiassa tämmöisiä naiskauppasaitteja on kyllä, jos muut
Luuletko, että saat normaalin ja kestävän parisuhteen naiskauppasaiteilta, joissa sun pitää maksaa koeajosta muutama satanen? Ne naiset eivät ole parisuhdemateriaalia. Ne on kertakäyttöhupia. Aika kalliiks tulee, jos semmosii pitäis käyttää vain.
Aiemman kommentoijan "kokeilemaan erilaisia naisia" ei minusta vähääkään viittaa mihinkään parisuhdehommiin tai kotileikkeihin, vaan juurikin ja ainoastaan erilaiseen seksiin erilaisten naisten kanssa.
Kun sänkykaveri alkaa muistuttamaan poikivaa emakkoa tai valasta, on syytä vaihtaa maisemia heti.
Vierailija kirjoitti:
Kun sänkykaveri alkaa muistuttamaan poikivaa emakkoa tai valasta, on syytä vaihtaa maisemia heti.
Tarkoitatko omaa kaljamahaa ja pientä pippeliä jota saa kaivaa mahan alta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäkriisi välillä 40 - 50 vuotta on ihan oikea ilmiö, jolloin miehetkin jättävät vaimojaan.
40-50 vuotiaat miehet harvoin lähtevät kotipesästään vaimon luota, ellei heillä ole jo valmiiksi uusi paapoja. Tuon ikäiset miehet eivät hevin jättäydy omilleen "nauttimaan vapaudesta tai omasta tilasta"
Mitä ihmettä te lässytätte jostain ihmeen paapojasta? Naisilla on ihan käsittämätön voimafantasia omasta välttämättömyydestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäkriisi välillä 40 - 50 vuotta on ihan oikea ilmiö, jolloin miehetkin jättävät vaimojaan.
40-50 vuotiaat miehet harvoin lähtevät kotipesästään vaimon luota, ellei heillä ole jo valmiiksi uusi paapoja. Tuon ikäiset miehet eivät hevin jättäydy omilleen "nauttimaan vapaudesta tai omasta tilasta"
Mitä ihmettä te lässytätte jostain ihmeen paapojasta? Naisilla on ihan käsittämätön voimafantasia omasta välttämättömyydestään.
Niinpä. Kun lapset alkaa olla niin isoja, ettei huoltajuudella tai tapaamisoikeudella voi enää kiristää, niin on hyvä aika lähteä. Yhteisille turuille exä sitten selitti jostain toisesta ja vastasi sometykkäyksiä yms., todistaakseen tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70% avioliitoista päättyy naisten aloitteesta, joten ehkäpä enemmän vastauksia saa kun kääntää kysymyksen toisinpäin.
Kai ne 30% tapauksista on silti olemassa.
Tämä. Jotenkin ihmisillä on vaikea tajuta näitä suhdelukuja.
Vierailija kirjoitti:
Onko yksikään mies halunnut erota ilman, että hänellä on toinen nainen odottamassa? Itse en tällaista tilannetta tiedä, kaikilla tutuilla ollut miehellä toinen nainen.
Lässyn lässyn. Miksi te pirttihirmut oletatte, että teidän läsnäolo olisi jotenkin välttämättömyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Kun lapset alkaa olla niin isoja, ettei huoltajuudella tai tapaamisoikeudella voi enää kiristää, niin on hyvä aika lähteä. Yhteisille turuille exä sitten selitti jostain toisesta ja vastasi sometykkäyksiä yms., todistaakseen tämän.
Sama kokemus. Minä tutustuin omaan toiseen naiseen reilu vuosi eron jälkeen. Kuulemma tämä nainen oli syynä eroon.
"En tajua mitä tuollaisten miesten päässä liikkuu. Luulisi 40-50-vuotiaan miehen olevan henkisesti sen verran kypsä, että omien lasten hyvinvointi menisi oman kullin edelle."
Mites, vaaditko samaa myös naisilta? Kun ne erot nyt 70 % on niitä naisten ottamia, niin tulisiko sitten naisten olla kypsempiä vai onko taas se, että miehen tulisi kantaa vastuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Riina-Maija Palander on jätetty pitkästä 18 vuoden avioliitosta. Kalle Palander haki avioeroa yksin.
Kalle kiihtyy Riiniksen mukaan nollasta sataan n. sekunnissa ja hakee avioeroa tämän tästä. Oliskos tämä nyt se lopullinen sitten? Seiskauutisista toimittaja oli jo soittanut ja Kalle todennut jotain, että "Unohda", eli mahtaako kuitenkin taas peruuttaa?
Jos olisin Riina-Maija, olisin jo lähtenyt menemään. Naurettavan epäkypsää ja itsekästä uhkailla erolla lastensa äitiä. En oikein usko, että Riinis on syyllinen tuohon ikuiseen teinimeininkiin, kovasti tekee töitä ja on hoitanut yksinään sitä kartanoa ja kaikkea siellä, kun Kalle huinii työmatkoillaan. Pettää varmaan minkä ehtii. Näyttöähän siitä jo onkin.
Todella tyhmää ostaa tuollainen paikka, nielee miljoonia sen korjaustyöt, ja kaikki vieläkin tekemättä. Muut asunnot maailmalta kai jo myyt
Tätä pariskuntaa mä en ole ikinä ymmärtänyt. Mies on ruma, uskoton ja huonolla luonteella, onko se edes rikas? Jotain salattuja kykyjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttvaani jätettiin niin, että perheen kuopuksen rippijuhlien aamuna isä ilmoitti, ettei palaa kirkosta enää perheen luokse vaan muuttaa uuden naisen luokse, jonka laskettu aika on viikon sisällä.
Äiti veti päivän autopilotilla, ihmettelin hieman heidän takaan kirkonpenkissä, mutta vasta ruokailun jälkeen asia selvisi minulle. Lapset kuulivat seuraavana aamuna. Äidiltä.
Eli mies teki tietoisesti noin, ettei ole mahdollisuutta draamaan heti tuoreeltaan. Kaikkea sitä.
On kyllä kova usko näihin satuihin. Olen kuullu tästäkin tarinasta aika monta variaatiota. Aina ne tapahtunut yhdelle tuttavalle. Vähän niin kuin ne liftarit, jotka katoaa auton takapenkiltä.
Ei ole jätetty. Mutta henkisesri jätettiin ylsin kylläkin. Tällaisia asioita: Ei voi tehdä kotitöitä, pitää odottaa joka päivä puolison tekemää valmista ruokaa, hermostunut, jos ruoka ei ole pöydässä klo 17.30 mennessä, vaikka minun työpäiväni olisi loppunut klo 16 ja kotona klo 16.45. Lisäksi se, että yhteisten laskujen maksaminen oli jatkuva kiistan aihe. Pihiys, mutta vain yhteisiin menoihin liittyen. Itseään voi hemmotella uudella puhelimella, mutta jos sähkölaskusta joutuisikin maksamaan osan, siitä pitää nostaa meteli ja riidellä. Tuollaista vastuun karttelua jouduin sietämään vuosia. Ja vähättelyä.
Jättäminen parisuhteessa on monen asian summa. Vaikka pariskunta päätyisi eroon yhteispäätöksellä, usein siellä taustalla on sitä, että toinen on henkisesti jo paennut yhteisistä vastuista, ei ole enää pitkään aikaan sitoutunut yhteiseen tekemiseen, parisuhteen hoitamiseen tai kotitöihin, taloudesta huolehtimiseen ja vastuun kantamiseen. Olen kuullut tuttavilta, että pikkulapsiperhevaiheessa toinen puolisoista saattaa jättää toisen yksin vastuuseen. Lähtee itse kuntosalille tai lenkille, makaa sohvalla työpäivän jälkeen, olettaa toisen tekevän kaikki kotityöt. Minusta se on ihan sama, kumpi jätti kumman, jos tasavertainen parisuhde on jo mennyttä.
Vierailija kirjoitti:
Elätän miestäni, mutta en ehkä jaksa käydä töissä ..YHDESSÄ MELKEIN 40V
Vierailija
14.01.2025 | 13:34
Mies suuttuu jos ehdotan: opiskelua, kuntosalia, töiden hakemista(edes kokeeksi). Sanoo olen vanha, tämä elämäntyyli sopii. Jos itken , hän sanoo että : käyttäydy kuin aikuinen.
Mieheni on 60v ja todennut että ei mene enää töihin.
Minulla on pieni kivijalassa sijaitseva yritys , joka takaa minimitulon kahdelle.
Yrityksen pyöritys on käynyt aina vain vaikeammaksi
Korona = ihmiset tilaa vain netistä
venäjän sota= vähemmän turisteja
LAMA= herätkää on lama
itken joka viikko paitsi sesongin ajan , kun on turisteja.
MINUSSA EI OLE MUUTA VIKAA KUIN VANHUUS JA SE ETTÄ TYÖKOKEMUSTA VAIN YRITYKSESTÄ..OLEN TILANTEENI VANKI. olen älykäs , hoikka ja kaunis aikuinen = vanha nainen, joka on täysin loppu...jos olisin vaikka 40 vuo
Voisiko sitä yritystoimintaa kehittää yhdessä? Näin miehellä olisi mielekästä tekemistä, myynti nousisi, ei enää itkettäisi kun joka päivä olisi kunnolla asiakkaita ja lopulta voisi palkata jonkun putiikkia hoitamaan ja ottaa itselle enemmän aikaa. Markkinoinnista ja myynninedistämisestä voisi miehelle sorvata kokonaan oman toimialueensa jolloin ei tule ristiriitoja arjessa. Jos englannin kieli ei ole este, niin tästä linkistä pääsee markkinoinnista ja myynnninedistämisestä jyvälle: https://magneticmarketing.com