Miten miehenne ovat jättäneet teidät pitkästä avioliitosta?
Te vaimot, jotka on jätetty pitkästä avioliitosta. Mitä mies sanoi ja teki?
Miten itse reagoit?
Kommentit (641)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuttavani kertoi että miehen jätettyä hänet lapsettomuuden takia noin 45+ iässä, tämän naisen luona alkoi rampata 30-vuotiaita poikia opettelemassa vähän seksitaitoja. Tuttavani oli erittäin tyytyväinen tähän järjestelyyn. Win-win.
Se nainen (tai mies) valehtelee. Jotain onnettomia luusereita ja ylijäämiä.
Käykö kateeksi kun et mitään naista saa?
Hetero harvoin naisia sillä silmällä katselee 😂 Osa miehistä on kiinnostunut nuoresta kumppanista, mutta ovat kovin usein erittäin rumia.
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuttavani kertoi että miehen jätettyä hänet lapsettomuuden takia noin 45+ iässä, tämän naisen luona alkoi rampata 30-vuotiaita poikia opettelemassa vähän seksitaitoja. Tuttavani oli erittäin tyytyväinen tähän järjestelyyn. Win-win.
Onko tuttavasi urbaanilegendan kertoja. Osalle miehistä kelpaa myös mies. Wink-wink
Hän näki Erikan uuden videon, ja ilmoitti minulle että ICH GEHE!
Miksei mediassa kerrota enemmän näistä miehistä, jotka saavat neljänkympin kriisin ja häipyvät yleensä yllättäen?
Muita, joiden miehet saivat neljänkympin kriisin?
Minä syön joka aamu suuren lautasellisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni tekee samoin, mutta lisää puuroon vaapukkahilloa. Vaapukat olemme poimineet anoppini puutarhasta ja hillonneet itse. Alkoholia emme käytä.
Miehelleni ei tulisi mieleenkään jättää minua. Ei koskaan. Ei ikinä.
Onnellinen pikku Untuvakerä
Tehtyään isyystestin hänelle selvisi, ettei lapsemme ollut biologisesti hänen. Eräänä viikonloppuna mies oli poistunut yhteisestä asunnostamme vieden melkein kaikki tavaransa mukanaan ja jättänyt pöydälle lapun, jonka myötä vaati kaiken virallisiin asiohin liittyvän keskustelun olevan käytävä asianajajien välityksellä. Sen koommin en häntä ole koskaan nähnyt. Isyyden purkua yritti, muttei sitä saanut kun lapsella jo ikää yli 10v.
nosto