Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehenne ovat jättäneet teidät pitkästä avioliitosta?

Vierailija
29.12.2024 |

Te vaimot, jotka on jätetty pitkästä avioliitosta. Mitä mies sanoi ja teki?

Miten itse reagoit?

Kommentit (641)

Vierailija
341/641 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs nainen kertoi, että hän oli viimeisillään raskaana ja parin kolmas lapsi tulossa pienellä ikäerolla ja mies tuli töistä kotiin ja ilmoitti, että hän muuttaa yhteen uuden tyttöystävän luokse ja hakee avioeroa. Tämä oli tullut naiselle yllätyksenä kuin salama kirkkaalta taivaalta. 

Miten joku täysjärkinen nainen voi huolia tuollaisen olion? Jos nainen olisi mun kaveri, niin laittaisin välit ikiajaksi poikki.

Tämä! Veikkaan kyllä, että nämä miehet osaavat tarinoida vaikka mitä sille uudelle naisellekin, voivat satuilla koko kuvion näyttämään ihan joltain muulta. Mutta toivottavasti naiset alkaisivat pitää enemmän yhtä tällaisissa tilanteissa eikä huolittaisi tällaisia ukonkuvatuksia.

Vierailija
342/641 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittoi tekstarin kesken työpäivän ja kertoi siinä, että on hakenut avioeroa koska on rakastunut toiseen ja muuttaa hänen kanssa yhteen. En kyllä tökerömpää tapaa keksi ilmoittaa asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/641 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin kuulemma liian mustasukkainen ja ylireagoin asioihin, kun aavistelin hänen suhdettaan naispuoliseen kaveriinsa. En edes syyttänyt häntä ikinä mistään, yritin ihan asiallisesti puhua, että on outo olo tilanteesta. Mies sitten suuttui ja raivosi ettei kestä mustasukkaisia naisia. Lopulta kun ero tuli ilmoitti ettei ole enää tunteita, lateli kaikki mahdolliset viat joita suhteessa oli ja kyllä, yllättäen päätyikin suoraan yksiin juuri tämän naisen kanssa josta olin tuntenut vähän outoja viboja. Mutta mitään heillä ei tietenkään ollut ennen meidän eroa, se oli pelkästään minun kuvitelmaani ja ero johtui minun ylireagoinnistani.

Just. Kauan ehditte olla yhdessä? Kestikö heidän suhde?

Vierailija
344/641 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittoi tekstarin kesken työpäivän ja kertoi siinä, että on hakenut avioeroa koska on rakastunut toiseen ja muuttaa hänen kanssa yhteen. En kyllä tökerömpää tapaa keksi ilmoittaa asiasta.

Kauanko ehditte olla naimisissa? Oliko mitään varoitusmerkkejä toisesta naisesta? Kuten puhelimen vartiointi, huomion kiinnittäminen omaan ulkonäköön, henkinen ja fyysinen vetäytyminen, mielialavaihtelut?

Vierailija
345/641 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko ehditte olla naimisissa? Oliko mitään varoitusmerkkejä toisesta naisesta? Kuten puhelimen vartiointi, huomion kiinnittäminen omaan ulkonäköön, henkinen ja fyysinen vetäytyminen, mielialavaihtelut?

Nro 343 vastaa: ei merkkejä eikä mitään noista mainitsemistasi "oireista". Toki kyllä runsas työnteko mutta sitä oli koko suhteemme ajan. Olimme suhteessa kaikkiaan 32 vuotta ja siitä 28 avioliitossa. Lapsia 4 joista 2 alaikäisiä erotessa.

Ex-mies avioitui uuden rakkaansa kanssa tosi pikaisesti eron jälkeen ja he saivat lapsenkin mutta erosivat jo ennenkuin lapsi täytti 2 v. En tiedä onko ex nykyisin parisuhteessa. Ite oon sinkku enkä kaipaa loppuelämän suhdetta enää.

Liiton päättäminen tökerösti vei kyllä minut syviin vesiin ja etenkin nuorin lapsemme traumatisoitui pahasti. Hänellä ei ikävä kyllä ole isäänsä enää minkäänlaista suhdetta, ei oo auttanut mun eikä sisarustensa kannustaminen.

Vierailija
346/641 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En miehenä näe mitään outoa siinä, että mies jossain kohtaa haluaa uuden, tuoreemman ja sitä myöten haluttavamman puolison. Oma arkistuva vaimo alkaa kyllästyttää pakosti jossain kohtaa, ja jos ei olisi lapsia tai yhteistä omaisuutta, niin lähtisi monikin mies aika satavarmasti uuden naisen matkaan piankin. Muistakaa naiset, mikään ei ole pysyvää ja toista ei voi omistaa.

Muistetaan kyllä. Miehet ovat niin paljon kertoneet tästä, että haluavat aina vaihtaa puolison uuteen, tuoreempaan ja haluttavampaan jossain vaiheessa, että eivät nuoret naiset enää edes halua suhteita miesten kanssa. Sitten miehet ihmettelevät että miksi. Eikö kannattaisi katsoa peiliin, eikä ihmetellä? Mitä järkeä edes aloittaa suhde jos kerran on satavarmaa että mies kyllästyy ja lähtee uuden naisen matkaan? Itse ainakin jätän miehet väliin tässä elämässä.

Vierailija
347/641 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En miehenä näe mitään outoa siinä, että mies jossain kohtaa haluaa uuden, tuoreemman ja sitä myöten haluttavamman puolison. Oma arkistuva vaimo alkaa kyllästyttää pakosti jossain kohtaa, ja jos ei olisi lapsia tai yhteistä omaisuutta, niin lähtisi monikin mies aika satavarmasti uuden naisen matkaan piankin. Muistakaa naiset, mikään ei ole pysyvää ja toista ei voi omistaa.

Sitten ihmetellään kun naiset eivät enää nykyään halua parisuhdetta miesten kanssa :D ei kai kukaan tervepäinen itseään kunnioittava nainen lähde tällaiseen.

Vierailija
348/641 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen itse bi, voinkin tästedes pitäytyä naiskumppaneissa, jos sellaiselle olisi vielä tarvetta. Miehen matkaan en enää lähde, kun kohtalo on lopulta vanhan tiskirätin kaltainen.

Vierailija
349/641 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
350/641 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nro 343 vastaa: ei merkkejä eikä mitään noista mainitsemistasi "oireista". Toki kyllä runsas työnteko mutta sitä oli koko suhteemme ajan. Olimme suhteessa kaikkiaan 32 vuotta ja siitä 28 avioliitossa. Lapsia 4 joista 2 alaikäisiä erotessa.

Ex-mies avioitui uuden rakkaansa kanssa tosi pikaisesti eron jälkeen ja he saivat lapsenkin mutta erosivat jo ennenkuin lapsi täytti 2 v. En tiedä onko ex nykyisin pari

Syytetäänkö sinua vielä kaiken muun lisäksi vieraannuttamisesta, kun kuopus ei halua tavata isäänsä?

Olen nimittäin tuttavapiirissä havainnut tämän ilmiön, että kun isä sössii suhteensa lapsiin, äiti on se pahis.

Vierailija
351/641 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se meni niin, että oli juuri kesäloma alkamassa. Mies sanoi että haluaa jutella ja luulin sen liittyvän lomasuunnitelmiin. Sitten se pamautti, että hän lähteekin lomalle nyt toisen naisen kanssa ja alkaa etsimään uutta asuntoa. Sen jälkeen sanoi että laukku on jo pakattu ja hän poistuu yhteisestä asunnosta tänään. Loman jälkeen haki tavaransa pois ja sen koommin en ole ukosta kuullut. Yhteisiltä ystäviltä olen jotain kuullut, mutta aika vähän. Sen tiedän että Madridiin muutti ja uusi nainen on siis sieltä.

Vierailija
352/641 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissä oli yksi tällainen tapaus, joka juuri viisikymppisenä jätti vaimonsa. Jonkin sortin seksiaddikti taisi olla, sarjapettäjä. Vaimo sai tiedon eropäätöksestä sähköpostilla. 

Vierailija
353/641 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehetkö ei vanhene? Ukko reikäisissä kalsareissa piereskelemässä sohvalla himoitsee nuorta ei niin arkista naista, vai.

Vierailija
354/641 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei vanhene? Miehet lihoo enemmän kuin naiset, vaikka biologiansa puolesta miesten ois todella helppo pitää paino kurissa (saavat lihakset helposti jne.), hiusraja pakenee ja hiukset harvenee rajustikin ellei ihan kaljuunnuta, kaikki läski kertyy mahaan, tulee miestissitkin. Perse ja kassit roikkuu, miehet haisee, piereskelee ja hygienia on jos sitä edes on. Testot vähenee ja seisokki harvenee. Yöh.

Vierailija
355/641 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-mies avioitui uuden rakkaansa kanssa tosi pikaisesti eron jälkeen ja he saivat lapsenkin mutta erosivat jo ennenkuin lapsi täytti 2 v. En tiedä onko ex nykyisin pari

Eli miehesi oli kyennyt viemään salasuhteensa niin pitkälle, että jätti sut tekstarilla, että rakastaa toista ja hakee avioeroa. Ja mitään merkkejä toisesta naisesta ei oikeasti ollut tuota ennen? Ja te olitte olleet yhdessä vielä 32 vuotta ja neljä lasta. Huh heijaa.

Vierailija
356/641 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki Tykki

Vierailija
357/641 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät jätä. Naiset jättävät.

Vierailija
358/641 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin miehet jättävät. Ja he tekevät sen siten, että uusi nainen on jo valmiina.

Vierailija
359/641 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sanonut pahasti. Sanoi hyvästi.

Vierailija
360/641 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako sulle vastaus, miten nainen on jättänyt miehen pitkähkön (lähes 10v) liiton päätteeksi? 

Kerron joka tapauksessa.

Mies ehdotteli eräänä aamuna aamuseksiä, johon nainen vastasi ettei enää halua seksiä sellaisen kanssa jota ei rakasta. Mies ei ensin yhtään tajunnut mitä nainen puhuu, kaikki tuli hänelle aivan puskista. Mutta sitten kun nainen ilmoitti lähtevänsä oikeastaan saman tien, kun uusi asuntokin oli jo hommattuna ja valmiiksi laitettuna, mies vihdoin ymmärsi tulleensa jätetyksi. Ja että olisi ehkä voinut huomata jonkin olevan pielessä, mikäli suhde olisi edes jossain vaiheessa ollut kunnossa. 

Mies vonkasi naista takaisin noin vuoden, uhkaili välillä itsemurhalla ja välillä naisen tappamisella, kunnes viimein luovutti. Hän lihoi 150 kiloa ja hänestä tuli sairaseläkkeellä oleva juoppo. Nainen puolestaan perusti uuden perheen ja hänestä tuli ensimmäistä kertaa elämässään on

Että semmoinen fantasia se.

Toivottavasti helpotti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi