Leena, 76, järkyttyi lääkäriltä saamastaan kirjeestä epäilee ikäsyrjintää
www.is.fi/kotimaa/art-2000010875836.htmlwww.is.fi/kotimaa/art-200001087…
No niin, nyt järkytytään siis hyvistäkin uutisista.
Olet terve. Seurantaa ei tarvitse jatkaa, koska ikäkin tulee vastaan isoille hoidoille ja leikkauksille.
Leena: "Minulla ei ole mitään perussairauksia. Tämä ei johdu viinasta eikä tupakasta. Liikun. Ei ole ylipainoa. En ymmärrä, että miten kuntoni on niin huono, että minua ei enää edes seurata, hän sanoo."
Voi tätä väärinymmärrysten määrää taas kerran, Leena parka.
Sinua ei seurata, kun olet terve.
Kommentit (101)
Ei munkaan terveydentilaa seurata. Jos jotain tulee, otan ihan itse yhteyttä terkkariin tms.
Kun ei resurssit riitä edes sairaiden hoitoon niin miksi pitäisi terveitten ihmisten vahtimiseen syytää olemattomia resursseja. Erittäin itsekästä minäminä meininkiä.
Boomerilla pitäisi olla käytettävissä yksityinen lääkäri 24/7 seuraamassa terveen boomerin vointia? Ei ole röyhkeydellä rajaa taas ahneen sukupolven osalta.
Harva järkyttyy, kun kuulee olevansa terve.
Taitaa Leena tykätä sairaalassa ramppaamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Boomerilla pitäisi olla käytettävissä yksityinen lääkäri 24/7 seuraamassa terveen boomerin vointia? Ei ole röyhkeydellä rajaa taas ahneen sukupolven osalta.
Tämä. Sukupolvi on ahminut omaisuudet, työpaikat ja jättieläkkeet. Nyt pitäisi yhä palvelun tulla kuin manulle illallisen. Jumalauta minä vihaan boomereita.
Samanlaisia ikään perustuvia hoitopäätöksiä tehdään jatkuvasti eikä sitä voida pitää syrjintänä jos on toimittu sääntöjen mukaan, jotta olisi sen kirjeen saaja voinut vedota muuhun kuin syrjimiseen, verrannut vaikka jonkin toisen maan vastaavaan tilanteeseen.
Miksiköhän Leena oli alunperin siellä maneettikuvauksissa?
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän Leena oli alunperin siellä maneettikuvauksissa?
Manaattikuvauksissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Sukupolvi on ahminut omaisuudet, työpaikat ja jättieläkkeet. Nyt pitäisi yhä palvelun tulla kuin manulle illallisen. Jumalauta minä vihaan boomereita.
Niin se sinunkin sukupolvesi tulee ahmimaan kaiken, mutta jossakin vaiheessa huomaat silti kadehtivasti enemmän samanikäistä naapuriasi jolla uusi sähköauto. Ja kaiken kukkuraksi lapsesti päätyvät todennäköisesti ennenaikaiseen eutanasiaan puolestasi jotta pääsevät varmasti osingoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se sinunkin sukupolvesi tulee ahmimaan kaiken, mutta jossakin vaiheessa huomaat silti kadehtivasti enemmän samanikäistä naapuriasi jolla uusi sähköauto. Ja kaiken kukkuraksi lapsesti päätyvät todennäköisesti ennenaikaiseen eutanasiaan puolestasi jotta pääsevät varmasti osingoille.
Boomerin katkera pelottelu ei nyt oikein pelota. Meille jää vain poltettu maa heinäsirkaparven jäljiltä.
Aivan oikein. Jos Leenaa huolettaa, voi käydä magneettikuvissa omalla kustannuksella niin tiheään kuin huvittaa.
Julkisin varoin kun ei ehditä hoitaa edes sairaita, niin vielä pitäisi muka terveitä kuvailla..
Voihan seurata omakustanteisesti yksityisellä, jos noin huolettaa.
Ihan järkevät perustelut lääkäreillä.
Vierailija kirjoitti:
Voihan seurata omakustanteisesti yksityisellä, jos noin huolettaa.
Ihan järkevät perustelut lääkäreillä.
Pointti onkin, että kaikki pitäisi saada maksutta ja säännöllisesti.
Tyypillinen ikäluokkansa sosialisti. Tuijottaa vain omaa napaansa kädet kainaloita myöten toisten taskuissa.
"Jos meitä jätetään seuraamatta, niin totta kai me kuollaan sitten. Ja vanhusongelma poistuu, hän sanoo."
Tiedoksi: Me kuolemme kaikki. Vaikka haimaasi ilmaantuisi myöhemmin jotain muutoksia, niin ehtisit todennäköisimmin kuolla vanhuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen ikäluokkansa sosialisti. Tuijottaa vain omaa napaansa kädet kainaloita myöten toisten taskuissa.
Sivua ei löydy. Yllätys..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivua ei löydy. Yllätys..
Ap oli vaan sössinyt tuon linkin ja laittanut sen kahdesti peräkkäin.
Vierailija kirjoitti:
Ei munkaan terveydentilaa seurata. Jos jotain tulee, otan ihan itse yhteyttä terkkariin tms.
Et osallistu mihinkään seulontoihin? Terveitähän niissäkin tutkitaan.
Jos olisi ollut huolestuttavia löydöksiä, niin seuranta olisi jatkunut.
Nyt siis järkytyttiin, kun niitä ei ollut, eikä seurantaa enää tarvittu.
Myös ikä on kriteeri. Pakkohan näissä on olla joku raja, kun kroppa ei kestä enää hoitoa.
Mistä tämä jutun aihe sitten tuli?