Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Persu tai kokoomuslainen, yllätyitkö, että valtiolla olikin sitä rahaa?

Vierailija
28.04.2025 |

Jota ei kertakaikkiaan pitänyt olla. Kerro rehellisesti mitä ajattelet tästä yllättävästä taikaseinästä. 

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hilasta porukkaa. 

Vierailija
2/37 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok ottaa lisää valtionvelkaa jos se menee minulle. En halua että sitä kohdistetaan eläkeläisille, pienituloisille, lapsille tai nuorille.

Vihaan kaikkia paitsi eläimiä. Sinänsä minua ei velka haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ok ottaa lisää valtionvelkaa jos se menee minulle. En halua että sitä kohdistetaan eläkeläisille, pienituloisille, lapsille tai nuorille.

Vihaan kaikkia paitsi eläimiä. Sinänsä minua ei velka haittaa.

Aika perus oikeistolaisen ajatusmaailma. 

Vierailija
4/37 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavat olla yhtä yllättyneitä kuin petskukin. 

Vierailija
5/37 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikki laarin pohjat on kaivettu, eikä rahaa kertakaikkiaan ole, niin onhan tämä yllätys. Liekö jeesus muuttanut jyvät rahaksi, kun kristillisetkin on hallituksessa. 

Vierailija
6/37 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perskokkare populismia tämä jatkuva velkatouhotus ja talouden alasajo, tämä teema on aina ollut kokoomuksen tarinoissa. Tuloksena suomi ajautunut joka kerta lamaan ja työttömyyden lisääntymiseen.

Vierailija
7/37 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen noiden kannattaja on narsistinen sosiopaatti joka laittaisi vaikka omat vanhempansa keskitysleirille jos siitä saisi tonnin lisää rahaa kuussa.

Siitä voit päätellä miten paljon heidän yöuniaan hetkauttaa se että esim. vammaisilta leikataan kelakyydit tai yksinhuoltajien asemaa kurjistetaan jotta nuo sankarit saavat neljä kymppiä lisää kuussa.

Sillä kuulemma ne lääkäritkin alkavat tekemään viisipäiväistä työviikkoa. 

Vierailija
8/37 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitäkin jotka kannatti kyllä persuja ennen 2023 vaaleja hyvän ohjelman takia mutta nyt hypätty ulos laivasta. Katso huviksesi kuntavaalien kannatuslukuja.

Olen tällä hetkellä niin pettynyt poliitikkojen paskapuheisiin ja valheisiin etten tue mitään puoluetta tai mitään yksittäistä poliitikkoa.

Vierailija
9/37 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On meitäkin jotka kannatti kyllä persuja ennen 2023 vaaleja hyvän ohjelman takia mutta nyt hypätty ulos laivasta. Katso huviksesi kuntavaalien kannatuslukuja.

Olen tällä hetkellä niin pettynyt poliitikkojen paskapuheisiin ja valheisiin etten tue mitään puoluetta tai mitään yksittäistä poliitikkoa.

Ja jos siirryit äänestämään keskustaa, niin saat seuraavaksi täsmälleen samanlaista politiikkaa tekevän hallituksen kuin nyt. Keskustahan ei mene enää sdp:n kanssa hallitukseen. 

Vierailija
10/37 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta täytyy ymmärtää, että yhteiskunnat ovat Länsimaissa jo osin kaatuneet. Entisiä velkoja ei pystytä koskaan maksamaan takaisin, ja silti otetaan uutta velkaa, vaikka entiset velat jäi jo maksamatta. Odotamme vain sitä hetkeä, että talousjärjestelmät romahtavat kokonaan, ja tapahtuu varallisuuden uudelleenjako: ne joilla on vähän, viedään kaikki, ja ne joilla on paljon, saavat kaikki loputkin.

Vierailija
11/37 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monta oikeistolaista tuttua, jotka ovat tähän asti jauhaneet, että se Suomen velkaantuminen pitää lopettaa ja että nyt on hyvä hallitus, kun sen tekevät. Pitääkin kysyä heiltä, että mites nyt. 

Vierailija
12/37 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristallipuolue

Vierailija
13/37 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa on! 

- Terv, Vippi Purra.

Vierailija
14/37 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta täytyy ymmärtää, että yhteiskunnat ovat Länsimaissa jo osin kaatuneet. Entisiä velkoja ei pystytä koskaan maksamaan takaisin, ja silti otetaan uutta velkaa, vaikka entiset velat jäi jo maksamatta. Odotamme vain sitä hetkeä, että talousjärjestelmät romahtavat kokonaan, ja tapahtuu varallisuuden uudelleenjako: ne joilla on vähän, viedään kaikki, ja ne joilla on paljon, saavat kaikki loputkin.

Romahtaminen ei ole vielä tapahtunut eikä välttämättä tapahdukaan, mutta Riikka ja Petteri toteuttavat uudelleenjakoa jo täyttä päätä. 

Vierailija
15/37 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä paljoa puolustuspuheita näy. Onhan tämä niin noloa, että olisin minäkin hiljaa, jos noita olisin äänestänyt. 

Vierailija
16/37 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä rahaa ei nyt kerta kaikkiaan ole. Paitsi nyt sitä onkin. 

Orpo yllätti itsensä.

Vierailija
17/37 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut luulevat, että Suomesta tulee mini-Amerikka, jos täälläkin kasvatetaan amerikkalaiseen tapaan tuloeroja.

Vierailija
18/37 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sitä rahaa valtiolla mukamas oli? Tarkoitatko veronkevennyksiä? Siis että kun Mirkkuliisa painaa tehtaan hihnalla kaks'toistatuntista vuoroa ja saa siitä sitten palkan, niin se on teoriassa valtion rahaa, mistä valtio hyvää hyvyyttään antaa Mirkkuliisan pitää itse osan?

Se että Mirkkuliisalta viedään (varastetaan) vähemmän, ei ole sama kuin valtion raha. Ei. Se raha on Mirkkuliisan ihan ihka omaa rahaa.

Vierailija
19/37 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Romahtaminen ei ole vielä tapahtunut eikä välttämättä tapahdukaan, mutta Riikka ja Petteri toteuttavat uudelleenjakoa jo täyttä päätä. 

Teknisesti ottaen taloudellinen toimija on konkurssissa, jos ei pysty maksamaan velkojaan. Eivät valtiot pysty näitä velkoja koskaan takaisin maksamaan, se on jo käynyt selväksi, vaan velkaantuvat yhä lisää siihen saakka, kun talousjärjestelmä romahtaa. Kyllä me kusessa ollaan. Elämä on kumottu joka tapauksessa.

Vierailija
20/37 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos siirryit äänestämään keskustaa, niin saat seuraavaksi täsmälleen samanlaista politiikkaa tekevän hallituksen kuin nyt. Keskustahan ei mene enää sdp:n kanssa hallitukseen. 

Keskusta ei ole kyllä mitään tällaista lausuntoa antanut ja tuskin antaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän