Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: Nyt puhuvat nuoret naiset, joiden asenteet ovat vielä jyrkemmässä murroksessa kuin nuorten miesten

Vierailija
29.12.2024 |

https://www.hs.fi/feature/art-2000010856527.html

Yllättäen: feminismi, vasemmisto, BLM, metoo, lesbous.

Kommentit (1415)

Vierailija
781/1415 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no.

Itse olen vasemmalla poliittisesti oleva mies ja silti en ole löytänyt ketään.

Kun ongelma on se että pitäis olla: Kasvissyöjä (ei tuu onnistuun ikinä), Välittää luonnosta (mitä väliä sillä) ja sitten se että suurimmalla osalla naisista on joku katti tai rakki, en voi ymmärtää lemmikkieläimiä, miksi sellaisia pitäisi olla.

+ ei sais ottaa viikonloppuna kaljaa työviikon jälkeen.

+keräilyharrastus ei ole kai hienoa, dvd:eitä on noin 1000 hyllyssä, sarjakuvia, pelikoneita.

Vierailija
782/1415 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:Miksi naiset luulee että kaikki wokea vastustavat olisi inceleitä? No, itsepetoksella jaksaa sitten olla akateemisena töissä 2200 €/kk palkalla

En ole alkuperäinen "vulvis" vaan törmäsin tuohon termiin joskus itse ja se nauratti. Ihan tottahan se on, naiset kuvittelee että miehillä on velvollisuus olla pllun perässä ja siinä kaikki mikä ohjaa miesten ajattelua... Onneksi se ei pidä paikkaansa joten pitää välillä muistuttaa näitä tasokkaita palstamammoja ettei miehet palvo vulvaa, eikä niillä ole siihen velvollisuutta.

``En ole alkuperäinen`` - Mitä, oletko siis vain joku halpa kopio? Varastanut alkupeäiseltä kaikki kausiverhot, tuik

en tiennyt että miehet kuluttaa terveydenhuollon resursseja enemmän. Onko jotain tutkimusta mitä naiset aiheuttavat itselleen lihavuudellaan? Vai onko se eri asia kuin miesten hieman suurempi alkoholinkäyttö?

Hieman suurempi alkoholinkäyttö? HIEMAN? Hieman nyt taidat vähätellä miesten alkoholisairauksien määrää. Ja siihen muut päihteet ja  tupakka vielä päälle, ja holtiton liikennekäyttäytyminen sekä muutkin onnettomuudet ja tapaturmat, jotka johtuvat piittaamattomuudesta ja turvaohjeiden noudattamatta jättämisestä. Näissäkin miehet ovat yliedeustettuina, tiesitkö sitä? No totta kai tiesit.

Ja tuo lihavuuskortti on todella naurettava, kun ottaa huomioon että Suomessa miehet ja naiset ovat kutakuinkin yhtä ylipainoisia.Mutta toki vain naisten lihavuus on pahaa lihavuutta, miesten on tosi hyvää ja terveellistä, eikö? Vaikka naisilla rasva sijoittuu useammin muualle kuin vatsaonteloon toisin kuin miehillä, mikä taas on terveyden kannata olennaista. Mutta siis, mitä väliä faktoilla, kun on hyvät naisvihat tulilla.

Et taida ymmärtää mitä teet täällä mutta se on tasoisellesi ihan ymmärrettävää. Kun on noin pahasti ideologiansa sokaisema niin sitten sitä vain on. Naisviha on sinussa niin syvällä, ettet kykene näkemään tosiasioita vaikka ne tanssisivat nenälläsi saksanpolskaa. Mutta kiva että edes tämä palsta antaa tyhjään ja kolkkoon elämääsi sisältöä. Tiedä miten paljon nykytilaasi enemmän kuluttaisit yhteiskunnan resursseja itse aiheuttamillasi ongelmilla, jos tätä pahan mielen purkukeinoa ei sinulla olisi.

Mukavaa työpäivää palstan äärellä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1415 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö olla miehiä ylöspäin katsova oikeistolainen r asisti?

Hmm.... onko sinun mielestä rasismia jos Syyriasta, Irakista, Somaliasta, Ugandasta, Saudi-arabiasta, yms. kotoisin oleva poikaporukka hakkaa joukolla 10 vuotiasta suomalaista  Matti Korhosta, potkii kun hän on maassa, sylkee päälle, kuvaa nettiin videon.

Onko tässä rasismia? Onko kukaan rasisti? Onko Matti rasisti? Onko nuo muut rasisteja?

Vierailija
784/1415 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse feministi-vassari-miehenä olen kiinnittänyt samaan huomiota. Naiset ovat ihan tutkitustikin nykyään vasemmalla ja jyrkkiä. Se on ihan ookoo, mutta hyvä tunnistaa ajankuva. Miesviha on hyvin epämiellyttävää tosin. 

Naisviha on taas sietämätöntä. Naiset ovat kautta aikojen joutuneet kestämään voimakasta naisvihaa.

Nyt miehet ovat uliuli kun naiset eivät enään hyväksy sitä.

Ja naiset unohtaa oman osuutensa miesvihasta jota varsinkin nykypäivänä on paljon mutta on myös historiassa esim. Sodassa feministit jakoi valkoisia sulkia häpäistääkseen sodassa haavoittuneet miehet. 

Miesvihaa kaikkialla byäää 😭😭😭

Vierailija
785/1415 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no.

Kun ongelma on se että pitäis olla: Kasvissyöjä (ei tuu onnistuun ikinä), Välittää luonnosta (mitä väliä sillä) ja sitten se että suurimmalla osalla naisista on joku katti tai rakki, en voi ymmärtää lemmikkieläimiä, miksi sellaisia pitäisi olla.

+keräilyharrastus ei ole kai hienoa, dvd:eitä on noin 1000 hyllyssä, sarjakuvia, pelikoneita.

Ei ihme. Naisen näkökulmasta olet empatiavajeinen ja alkoholiin menevä romunkerääjä. Siinä ei paljon vasemmistolaisuus auta. Koitahan keksiä jotain muuta sisältöä elämääsi kuin naiset.

Vierailija
786/1415 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää artikkeli oli kuin raikasta lähdevettä! Meillä on upeita nuoria naisia, jotka ovat itsenäisiä ja rohkeita. Heräsi oikein toivo näistä naisista, go giirlsss!!!

Vierailija
787/1415 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no.

Niin, ei se pelkkä vasemmistolaisuus auta, jos muuten on elämänarvot ihan eri planeetalta - harva nainen haluaa elää kanssasi planeetalla, jonkalaiseen tuo edustamasi luonnosta piittaamaton minäitsejamuistavitut-ajattelu johtaa. 

Vierailija
788/1415 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se helppoa olla nainen vapaassa länsimaisessa demokratiassa.

Miehet ovat sotineet, kuolleet, rakentaneet tämän hyvinvoinnin, hintana siitä miljoonia kuolleita ja käsittämätön määrä kärsimystä. Vapauden hinta. Patton ja kumppanit. Euroopan historia on verinen. Valkoinen mies on rakentanut kaiken hyvinvoinnin, järjestelmät, organisaatiot, talousjärjestelmän, poliittisen järjestelmän, ja niin edelleen.

Miehet joka päivä pitävät yllä infrastruktuurista, korjaten sitä tarpeen mukaan. Nythän tämä on toki nähtykin viime päivinä miten itsestäänselvyys se ei ole että perusinfra toimii. Taisteluissa eturintamassa myös infran ja hybridisodan ovat miehet.

Jotta naisilla on ollut mahdollisuus vapauteen, mikä on ollut mahdollista nyt vasta muutaman vuosikymmenen, kiitos ehkäisyn keksimisen, on tämäkin vaatinut ponnisteluja tieteen saralla.

Missä tahansa päin muualla maailmaa, olla nainen, on huomattavasti paljo

Olen kiitollinen miehille vapaudestani. Mutta jos heidän olisi pitänyt edellämainitun ohessa ruokkia, vaatettaa ja kasvattaa lapset, hoitaa vanhuksensa - ei mitään tätä olisi tehty. Joten olkaa miehet kiitollisia myös naisille, sillä me teimme tämän yhdessä.

Harmittaa sukupuolten välinen riitely. Se ei edistä mitään. 

Vierailija
789/1415 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no.

Ei ihme. Naisen näkökulmasta olet empatiavajeinen ja alkoholiin menevä romunkerääjä. Siinä ei paljon vasemmistolaisuus auta. Koitahan keksiä jotain muuta sisältöä elämääsi kuin naiset.

Niimpä niin.

Aina sitä ollaan empatiavajeisia jos ei ymmärretä katteja tai rakkeja.

Vierailija
790/1415 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no.

Niin, ei se pelkkä vasemmistolaisuus auta, jos muuten on elämänarvot ihan eri planeetalta - harva nainen haluaa elää kanssasi planeetalla, jonkalaiseen tuo edustamasi luonnosta piittaamaton minäitsejamuistavitut-ajattelu johtaa. 

Miksi pitäisi piitata luonnosta? Sitä oon aina ihmetellyt.

Kerrostalossa kaupungissa hyvä asua, ei tarvi vaellella luonnossa.

Ja kasvissyönti nyt on typerää.

Ja miksi pitäisi välittää muista? Eihän muakaan oo kukaan auttanut, itse olen saanut kaiken tehdä ja fiksata porukoiden kuoleman jälkeen.

Maapallo loppuu kuitenkin mutta ei ennen mun kuolemaa.

Vierailija
791/1415 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no.

Suurin osa sitivihreistä ei välitä luonnosta lähipuistossa kävelyä ja muuta kadunvarren pystyynlahoavan puustonsuojelua ja muuta nimbyilyä enempää. Ja vihreitä äänestämälläkään ei auta todellista luonnonsuojelua pätkääkään, jopa päinvastoin. Toki nää ei myöskään halua että moista sanotaan ääneen koska sitivihreys on uskonto eikä todellinen ketään ja mitään auttava järjestö.

Vierailija
792/1415 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no.

Niimpä niin.

Aina sitä ollaan empatiavajeisia jos ei ymmärretä katteja tai rakkeja.

Sinä et ymmärrä ketään muita kuin itseäsi. Lue seuraava vastauksesi. Kuka tuollaisen minäminän seuraa haluaisi?

Vierailija
793/1415 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no.

Naisen ongelma on että turhan moni luulee olevansa kisan pääpalkinto pelkän jalkovälin aiheuttaman kiinnostuksen vuoksi ja muuten asenne miehiin voi olla miten kuraa tahansa. Ja sitten nää ihmettelee ettei asenteensa kanssa löydä kuin sitä piittaamatonta pelimies-porukkaa jota ei noiden mielipiteet kiinnosta ja kohta ollaankin taas erossa kun ukko piti muitakin naisystäviä salassa.

MIksi esim. kukaan järkevä mies haluaisi tuossa lainatussa kommentissa näkyvää asennetta ylläpitävän vaimon itselleen?

Vierailija
794/1415 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no.

Niimpä niin.

Aina sitä ollaan empatia

Ei vaan mä en ymmärrä lemmikkejä.

Ei meillä oo koskaan mitään lemmikkejä ollut.

Miks pitää olla joku katti? tai rakki? onko se nyt niin ihana. 

Vierailija
795/1415 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksumuurin takana

Vierailija
796/1415 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää artikkeli oli kuin raikasta lähdevettä! Meillä on upeita nuoria naisia, jotka ovat itsenäisiä ja rohkeita. Heräsi oikein toivo näistä naisista, go giirlsss!!!

Näin ajattelinkin, vaikka en pääse lukemaan.

Vierailija
797/1415 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no.

Naisen ongelma on että turhan moni luulee olevansa kisan pääpalkinto pelkän jalkovälin aiheut

Niin. Mä olen sen kommentin kirjoittaja, onnellisesti aviossa jo 20 v. Puolisossani eniten olen aina arvostanut empatiaa ja korkeaa moraalia, ja näihin kuuluu muista välittäminen. Pidän häntä arvossa ja kaikin tavoin hyvänä, kuten hänkin minua, se on rakkautta. Onnea etsintöihin, omasta navasta vaimoa on vaikea löytää.

Vierailija
798/1415 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no.

Miksi pitäisi piitata luonnosta? Sitä oon aina ihmetel

Sun ongelmas on selkeesti muualla kuin poliittisessa näkemyksessä. Oot vaan katkeran kuuloinen ja vaikutat vasemmalla olevalta inceliltä. Yleensä ne toki oikealla mutta vasemmallakin niitä. Sori, sun luontees työtää kaikki naiset pois

Vierailija
799/1415 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun mielestä woke/dei/feminismi/lesbous on "kuin raikasta lähdevettä"??

Vierailija
800/1415 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla wokea se mitä ne naiset sanoi? He haluaa kehittää itseään, kouluttautua korkeasti ja tienata hyvin. Kaikki sanoivat myös että heille ihmisoikeudet on tärkeitä. Kaikkien ihmisoikeudet. He puhuivat myös siitä että on tärkeä kunnioittaa muita ihmisiä ja olla ystävällinen. Millä tavalla nuo ovat haitallisia ominaisuuksia? Mitä haittaa on? Elä ja anna muiden elää.

Olisivatpa kaikki ihmiset tuollaisia, mutta ei, kun täällä vauvalla vaan puhutaan pahaa ja toivotaan pahaa muille ihmisille. Mitään ei tehdä itsensä eteen, vaan haukutaan vaan muita jotta voisi tuntea itsensä paremmaksi. Ota oppia noista nuorista naisista, niin ehkä sinunkin elämänlaatu vielä paranee.