HS: Nyt puhuvat nuoret naiset, joiden asenteet ovat vielä jyrkemmässä murroksessa kuin nuorten miesten
https://www.hs.fi/feature/art-2000010856527.html
Yllättäen: feminismi, vasemmisto, BLM, metoo, lesbous.
Kommentit (1415)
Onko persulainen naisten alistaminen sellaista parempaa naisten alistamista?
Vierailija kirjoitti:
Muistetaanpas, että on olemassa myös ihan normaaleja, toisiaan arvostavia miehiä ja naisia kaiken viha-asenteen tuolla puolen. Jos olet sellainen ja eksyt tällaisiin ketjuihin, joissa kahtiajako kukoistaa niin sulje hippulat vinkuen sivu ja katsele mieluummin vaikka kissavideoita YouTubesta. Viha-asenne tarttuu helposti, valitettavasti. Loppujen lopuksi vihassa on kyse henkilökohtaisista pettymyksistä eikä kenenkään puhtoisen kannata toisten saastalla itseään liata. Love and peace <3
Niin, on varmasti se 10% jotka ei vihaa miehiä. Ainakin meidän duunissa kaikki naiset myöntää ihan avoimesti vihaavansa kaikkia miehiä, oli ne ahdistelijoita ja rikollisia tai ei. Kyse on siitä mitä miehet ovat tehneet naisille historiassa ja mitä miehet voisivat tehdä.
Tuo 10% voi olla pahasti yläkanttiin
Vierailija kirjoitti:
miksi mielisairaille annetaan palsatilaa
Ai sulle vai?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. S/m-leikkejä. Ilman et kuvittelee et joku parrakas profeetta käskee.
Turhautti koko artikkeli. Aivan niin kuin ollakseen tasa-arvon ja avarakatseisuuden kannalla ei voisi tarkoittaa, että tukee myös järkevän rahankäytön politiikkaa. Tasa-arvon kannatus ei ole yhtä suuri kuin vasemmistopolitiikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa että johtuen netissä näkyvästä naisvihasta olen tehnyt täyskäännöksen esimerkiksi deittailun suhteen, poistin tinderit ja olen mieluummin yksin. Olen 33v ja hui kamala kahden kouluikäisen äiti! En ole yh, olen akateeminen joka elättää itsensä, lapset on yhdelle miehelle ja olen hoikka ja ikäistäni huomattavasti nuoremman näköinen. Tinderissä kyllä riittää sutinaa.
Mutta jatkuvasti saa lukea tätä naisvihaa joka paikassa, kuinka kolmekymppinen äiti on pilaantunutta tavaraa (minulla seksikumppanien määrä 4, kaikki parisuhteissa), pitäisi hyväksyä kuka tahansa seksinnälkäinen viiskymppinen jne jne. Rupesin miettimään että jos miehet tosiaan ajattelevat noin pohjimmiltaan niin olkaapa keskenänne. Facebookissa on ryhmiä johon kaivellaan ihan asiallistenkin sinkkuäitien deittiprofiileja ja naureskellaan niille kuinka eivät enää kelpaa kellekään, ja vo
Sama. Olen sinua nuorempi enkä lähtökohtaisesti mitenkään woke, vaan ennemmin tavallinen, perhekeskeinen nainen, mutta netin naisviha on saanut Tinderin tuntumaan vastenmieliseltä ja ahdistavalta paikalta ja olen luopunut perhehaaveista.
Tiedän että minulle vastataan että tämä oon trollauspaikka. Rehellisesti sanottuna en halua miestä joka edes trollausmielessä kirjoittaa sellaista mitä täältäkin saa lukea. Kun ajattelee, niin siinähän mies yrittää herättää pahaa mieltä naisissa, riippumatta keinoista, ja nauraa naisten ahdistukselle. Eikö sekin ole aika kusipäistä vaikkei olisikaan tosissaan? Jos miehet haluavat naisille pahan mielen niin minulla on teille iloisia uutisia: se on onnistunut. Nauttikaa työnne tuloksista.
Et kuitenkaan koe ketjuja joissa miehiä haukutaan ongelmalliseksi?
Niin...
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta mitä juttua taas koko ketju täynnä, isätöntä käytöstä.
Te olette poijjaat niin syvällä omassa harhaisessa satumaailmassanne että minä en enää usko että teistä on normaaliin ihmiselämään enää ollenkaan, olette ulkoistanu kaikki ongelmanne 3 miljardin ihmisen syyks koska heillä on erilaiset genitaalit.
Edes twitter fenimistit ei ole näin kilareita.
Kas kas, näet vain miesten käytöksen ketjussa ja palstalla ongelmallisena? Tosin, jos vietät aikaasi twitter-feministien kanssa ja jaat selvästi saman ajatusmaailman, en ylläty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutun mukaan joku nainen maalaa teosta, jossa nainen ampuu pinkillä kiväärillä. Maalaukseen tulee kuolleita miehiä ampujan ympärille. Onpa voimauttavaa!
Onkohan tehty taidetta, jossa miehellä on kivääri ja ympärillä makaa kuoliaaksi ammuttuja naisia?
Molemmat skenaariot ovat makaabereja. Eikö maailmassa tehdä jo nyt tarpeeksi väkivallantekoja? Kauheaa.
Vierailija kirjoitti:
"Todellisuudessa miehiä on jonoksi asti ihan tavallisillakin naisilla."
Miten se nyt yhtäkkiä noin voi olla? Täällä naiset kertovat kuinka tavalliselle naiselle ei ole yhtään kysyntää.
Ei nyt puhuta siitä, antaa noiden vaihdella tarinaansa ketjusta toiseen.
Siinä on oma viihdearvonsa kun pääsee huudattamaan kaikilla tavoilla ja näkee kuinka suomalaiset naiset oikeasti vihaavatkin kaikkia miehiä.
Parasta mitä voi tapahtua on se, että joku nuori miehenalku lukee tätä kavereineen ja ne tajuaa mitä naiset todellisuudessa ovat. Sitten kun ne näkee niiden äidin olevan täällä tabletillaan... vaikka se olisi ihan toisessa ketjussa eikä haukkumassa miehiä, eihän ne pojat sitä tiedä. Niiden käsitys omasta äidistäkin muodostuu vihdoin oikeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse feministi-vassari-miehenä olen kiinnittänyt samaan huomiota. Naiset ovat ihan tutkitustikin nykyään vasemmalla ja jyrkkiä. Se on ihan ookoo, mutta hyvä tunnistaa ajankuva. Miesviha on hyvin epämiellyttävää tosin.
Miesviha on vain täysin ansaittua eikä se lopu ennen kuin miesten naisviha loppuu.
Miesviha vähenee kyllä, jos useimmat miehet alkavat käyttäytyä kauniisti naisia kohtaan. Tämä palsta on esimerkki päinvastaisesta käytöksestä. Melkein joka äivä joku miespuolinen postaa tänne kirjoituksia anaalista ja nielemisestä. Tai osoittaa muilla tavoilla halveksuntaa naisia kohtaan. Siis ovatko lähes kaikki miehet sillä tasolla? Kuka uskaltaa etsiä puolisoa tai pitkäaikaisempaa seuraa, jos noita juttuja pidetään normaalina? Hirveän rumaa puhetta vieraille ihmisille ja etenkin naisille.
Vierailija kirjoitti:
suominaiset haaveilee burkhasta ja kotiäitiydestä
Ei tuosta ensimmäisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistetaanpas, että on olemassa myös ihan normaaleja, toisiaan arvostavia miehiä ja naisia kaiken viha-asenteen tuolla puolen. Jos olet sellainen ja eksyt tällaisiin ketjuihin, joissa kahtiajako kukoistaa niin sulje hippulat vinkuen sivu ja katsele mieluummin vaikka kissavideoita YouTubesta. Viha-asenne tarttuu helposti, valitettavasti. Loppujen lopuksi vihassa on kyse henkilökohtaisista pettymyksistä eikä kenenkään puhtoisen kannata toisten saastalla itseään liata. Love and peace <3
Niin, on varmasti se 10% jotka ei vihaa miehiä. Ainakin meidän duunissa kaikki naiset myöntää ihan avoimesti vihaavansa kaikkia miehiä, oli ne ahdistelijoita ja rikollisia tai ei. Kyse on siitä mitä miehet ovat tehneet naisille historiassa ja mitä miehet voisivat tehdä.
Tuo 10% voi olla pahasti yläkanttiin
Melko toksinen työpaikka. Tuskin itsekään voitte kovin hyvin tuollaisessa ilmapiirissä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi haastatelluista sanoo, että : mä en ymmärrä, miksi kenenkään pitäisi olla rikas? Reaalimaailmassa ihan vaikka siksi, että yhteiskunnan rahoitusmekanismi toimisi. Nämä naiset saavat olla vasemmalle kallellaan ihan vapaasti, mutta kannattaisi opetella edes perusasioita kuitenkin taloudesta ja yhteiskunnasta.
En lukenut juttua, mutta ovatko he nuoria? Nuorilla on joskus hyvinkin epärealistiset käsitykset maialman menosta ja siitä, mitä tarvitaan hyvään elämiseen. Nimimerkki "omat mahdollisuudet hassannut", kun ei älynnyt ottaa selvää palkoista ennen uravalintaa.
Vierailija kirjoitti:
Hesari ry ssän asialla taas. Tarkoitus saada suomalaiset riitelemään.
Voisi melkein luulla, että itänaapuri on vihanlietsonnan takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti liberaalius ja tasa-arvo unohtui heti feministeiltä siinä vaiheessa kun puhutaan miesten pakkoarmeijasta/sivarista ja sen tuomista taloudellisista menetyksistä eivät halua myöskään myöntää sitä että naisetkin pahoinpitelee miehiä parisuhteessa. Sellaista valikoivaa tasa-arvoa.
Kaikki tuntemani feministit kannattavat asevelvollisuutta kaikille sukupuolille. Mitä sinä teet edistääksesi asiaa, muuten kuin haukkumalla naisia anonyymipalstalla?
Eduskunnassa oli viime kaudella feministienemmistö ja feministihallitus mutta eivät tehneet asian eteen mitään.
Hallitus ei voi asiaa päättää, eduskunnan enemmistön pitää se tehdä. Ei ole vielä ollut tilannetta että enemmistö olisi kannattanut tas
Kun kerran kaikki naiset äänestäis sen puolesta, ei tarvittaisi montaa miestä.
Kuulostaa vähän taas teidän tekosyiltänne. Oliko muuten joku linkki äänestystilastoon jossa voisin todeta kuinka monta äänesti mitenkin, mistä puolueesta jne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
suominaiset haaveilee burkhasta ja kotiäitiydestä
Ei tuosta ensimmäisestä.
Ei kyllä jälkimmäisestäkään.
Upea video. Vihdoinkin jotain toivoa tulevaisuudesta! Miehet haluaa naiset nyrkin ja hellan väliin, upeaa ettei naiset halua sinne takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkki miten persu alistaa naista? Muuten paitsi toteamalla biologian, vaikkei sekään monessa kohtaa vaikuta. Yhtä paljon alistaa toinen nainen, äiti, oma mies, mikä vaan jos alistamisesta puhutaan. Persutkaan ei ole viemässä naisten yleisiä oikeuksia. Kun taas islamin alistus tuntuu olevan sitä parempaa alistamista, jota vastaan ei naiset asetu.
Kaiken kaikkiaan voi olla ihan ideaa heilläkin, mutta palstalle kommentoivat incel-vihaajat vaikuttaa enempi tyhmiltä, mutta trendikkäiltä nalkuttajilta jotka tarttuneet aiheeseen.