Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: Nyt puhuvat nuoret naiset, joiden asenteet ovat vielä jyrkemmässä murroksessa kuin nuorten miesten

Vierailija
29.12.2024 |

https://www.hs.fi/feature/art-2000010856527.html

Yllättäen: feminismi, vasemmisto, BLM, metoo, lesbous.

Kommentit (1415)

Vierailija
561/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi näin. Naisena olen paremmassa turvassa, kun välttelen miehiä

N26

Naisena olen turvassa hyvien miesten seurassa. Olen tavannut elämässäni mahtavia miehiä. Välttelen tosin äh lä mi miehiä kuin ruttoa, sillä ma muista on vain harmia. 

Se on mukava kuulla. Minun nuoruudessani Suomessa ei edes ollut ulkomailta tulleita miehiä, vaan ainoastaan suomalaisia miehiä. Kaikki minua luvatta käpälöineet ovat ihan suomalaisia. Samoin ne, jotka ovat uhanneet väkivallalla.

- Eri

Ja kuinka monta miestä olet kohdannut elämäsi aikana? Entä kuinka monta on hyökännyt kimppuusi?

No eipä siinä, naisetkin ovat vaarallisia, mutta lähinnä vauvoilleen. Naiset tekee yli 97% kaikista vauvojen murhista.

Pistää miettimään.

Vierailija
562/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen james bondina ois kova!

Seuraava bondi voisi olla musta nainen joka kannattaa meetoota, on vaasari ja on lesbo 

ja ampuu luoteja pillustaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HS= Hölmöläisten Sanomat.

Tämä

Nykyään uutisointi ei ole uutisten välittämistä, vaan klikkausten metsästystä. Se on totta. Mutta Hesari kirjoittaa Miele kiintoisia ja monipuolisia juttuja. Tuossa muutama nuori nainen kertoo tämän hetken näkemyksistään, ja täälläalkaa kauhea ulina ja ihriutuminen ja lehden haukkuminen. Laittakaa ne ovat kanavat haastattelemaan konservatiivisia nuoria naisia. Vai eikö niitä löydy enää? 

Vierailija
564/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen haastattelun antaminen voi vaikuttaa tulevaisuuden työnsaantiin. Itsepähän ovat kuoppansa kaivaneet. 

Riippuu tietysti mistä töitä hakee, mutta Ylen ja HS:n toimittajia sekä vihervasemmiston kansanedustajia on lopulta aika rajallinen määrä.

Vierailija
565/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rukoilen näiden naisten puolesta, että he järkiintyisivät ja kiinnostuisivst miehistä. Artikkeli kuvaa hyvin, miksi lapsettomuutta on länsimaissa

Miksi ihmeessä pitäisi kiinnostua miehistä? Miksi miesten ainoa elämäntehtävä tuntuu olevan itsensä tunkeminen naisen elämään kontrolloimaan tätä? Mies on kuin kontaktin puutteessa nääntyvä narsisti joka tietää että tuhoutuu jos ei pääse imemään energiaa itselleen naisesta ja saa tuhota ainakin vähintään yhden naisen elämän imemällä sen elämänhalun ja haaveet alistamalla sen mt ongelmaiseksi kotiorjaksi tossunsa alle.

No huhhuh, kaikki ei onneksi tarvitse sitä miestä päästäkseen mt-ongelmaiseksi. Tosin toivon että tämä oli provo, ei kai kukaan voi oikeasti ajatella noin?

T:BI-nainen

Täällä on sekä persujen että rusujen pr-osasto heittämässä bensaa liekkeihin, ei kannata provosoitua. 

Sivusta

Olivatko hesarin haastattelemat kumpaa porukkaa?

Vai olisiko niin, että naisilla on tuollaisia mielipiteitä?

Vierailija
566/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraava bondi voisi olla musta nainen joka kannattaa meetoota, on vaasari ja on lesbo 

ja ampuu luoteja pillustaan

Karannut ylilaudalta?

Vierailija
567/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ou jee, Hesari wokettaa jälleen...

Nuorista miehistä ja heidän arvoistaan HS on uutisoinut pitkin vuotta. Nuorista naisista vain tämän kerran vuonna 2024. Sinä itket wokettamisesta? Miksi?

Vierailija
568/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa 007 on n**kerinainen jo viime elokuvassa

Vierailija
569/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woke okei woke eoke okei woke yhyy Nyyh 

Ketä kiinnostaa vinkuiitojen asenteet?

Vierailija
570/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo. Vihaat älykkäitä kauniita nuoria naisia joilla on hyvä elämä, ja paljon hyvää edessä. Ei ole näiden naisten syy, että sinä olet luuseri. 

Ja piste. Tukehdu vihaasi. Ellet halua muuttaa suuntaasi. 

Vierailija
571/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Woke okei woke eoke okei woke yhyy Nyyh 

Ketä kiinnostaa vinkuiitojen asenteet?

Juurikin tämä.

Vierailija
572/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo. Vihaat älykkäitä kauniita nuoria naisia joilla on hyvä elämä, ja paljon hyvää edessä. Ei ole näiden naisten syy, että sinä olet luuseri. 

Meinaatko että jollaki naisella itä-Helsingissä jonka sukunimi on Ngbo on hyvä tulevaisuus edessä?

Se todistaa sit sen ettei Suomessa oo rakenteellista rasismia.

Vierailija
573/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkäät 🤣

Vierailija
574/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse feministi-vassari-miehenä olen kiinnittänyt samaan huomiota. Naiset ovat ihan tutkitustikin nykyään vasemmalla ja jyrkkiä. Se on ihan ookoo, mutta hyvä tunnistaa ajankuva. Miesviha on hyvin epämiellyttävää tosin. 

Yksikään haastatelluista ei tuonut esiin minkäänlaista miesvihaa. Yksi toi esiin, ettei hänen elämässään ole ollut luotettavia mieshahmoja ollut kuin yksi. 

Vierailija
575/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset uuniin! 

Mutta ei ennen kuin olen pannut heitä kaikkiin reikiin.

t. musta mies Kontulasta

Vierailija
576/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi mielisairaille annetaan palsatilaa

En tiiä mutta sä veit ainakin yhden tilan 

Vierailija
577/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no naiset nyt on keskimäärin tunteellisempia ja herkempiä ja miehet taas rationaalisemmin järjellä ajattelevia ja konkreettisia.

Kumpaakin tarvitaan. Jos mennään ääripäihin, oikealle tai vasemmalle, niin huonosti käy.

Ainahan se on niin ollut, että vihervasemmalla on enemmän naisia ja konserv oikealla on enemmän miehiä.

Itse olen mies ja keskusta-oikealla kansalliskonservatiivi.

Tunne on todella olennainen asia kaikissa valinnoissa. Jos ei tunne mitään niin on käytännössä lamaantunut eikä pysty toimimaan. Tiettyjen tunteiden väheksyminen ja niiden liittäminen rationaalisuuden vastakohdaksi ja naiseuteen on olennainen osa machismoa. Viha ja halveksuntakin on tunne. Eräskin mies kertoi, ettei tunne surua vain tulee vihaiseksi jos tapahtuu jotain surullista. Hän ei siis kyennyt tajuamaan, että viha on hänellä sekundaarinen tunne jolla peitetään "epämaskuliinisia" tunteita, kuten surua, avuttomuutta jne.

Mitä nainen saa siitä, että hän eläisi konservatiivisessa yhteiskunnassa? ainakin omat oikeudet pois :D. Niin miksiköhän konservatiivisuus on suosituinta juuri heteromiehillä?

T. toinen mies.

Vierailija
578/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset omaksuvat aina ne arvot, joita media heille toitottaa. Vasemmistolainen media johtaa naisten vasemmistolaisiin arvoihin. Sateenkaarirummutus johtaa siihen, että sateenkaariväen asiat on naisille tärkeitä jne. 

Vierailija
579/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no naiset nyt on keskimäärin tunteellisempia ja herkempiä ja miehet taas rationaalisemmin järjellä ajattelevia ja konkreettisia.

Kumpaakin tarvitaan. Jos mennään ääripäihin, oikealle tai vasemmalle, niin huonosti käy.

Ainahan se on niin ollut, että vihervasemmalla on enemmän naisia ja konserv oikealla on enemmän miehiä.

Itse olen mies ja keskusta-oikealla kansalliskonservatiivi.

Tunne on todella olennainen asia kaikissa valinnoissa. Jos ei tunne mitään niin on käytännössä lamaantunut eikä pysty toimimaan. Tiettyjen tunteiden väheksyminen ja niiden liittäminen rationaalisuuden vastakohdaksi ja naiseuteen on olennainen osa machismoa. Viha ja halveksuntakin on tunne. Eräskin mies kertoi, ettei tunne surua vain tulee vihaiseksi jos tapahtuu jotain surullista. Hän ei siis kyennyt tajuamaan, että viha on hänellä sekundaarinen tunne jolla peitetään "epä

Oletpa aikamoinen homppeli. :D

Vierailija
580/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän arvot muutu vanhentuessa. Valitettavasti silloin kun miehet taas kiinnostaa on hedelmällisyys jo loppunut. En itse ainakaan tiedä ketään mummoa joka olisi niin ääriliberaalinen kuin monet nuoret naiset.

Niinhän sitä sanotaan, että jos ei ole nuorena radikaali niin ei ole sydäntä, ja jos ei ole vanhana konservatiivi niin ei ole aivoja.