Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän jatkuva kummallisuus

Vierailija
29.12.2024 |

Hän tekee temppuja kuten: tulen hänen asuntoonsa ja hän tyhjentää kauppakassista vain oman ostoksensa jääkaappiin, ihmettelee sitten aamulla että onpas tässä nyt... kun mun ostokset on olleet lämpimässä koko yön.

Yöstä puheen ollen, hän saattaa ottaa lusikkaan ja leikkiä ja sitten menee pois ja sanoo: hyvää yötä. Hänestä on hauskaa jos mua "turhauttaa". Hän myös itselleen haluaa tyydytystä joten jos kosken niin sit pitää tehä. Mutta mä en saa halata/suukotella jos haluan, kaikki lähtee hänestä. Hän myös on se joka käy keskustelua, mua kuullaan vain jos ja ehkä.

Mä en ehkä enää jaksa, mitä pitäisi tehdä?438

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä vtun takia sä olet sen kanssa?

Parempi huonokin mies kuin ei ketään. Jos on komea ja rikas?

Vierailija
22/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillähän on mahtava suhde. Mies tekee, mitä haluaa ja sinä teet nöyrästi, mitä mies haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästi trolli. Ei noin tyhmää naista olekaan, joka tuossa tilanteessa jatkaisi suhdetta.

Varmasti on, jos mies on jotakin muuta kuin tavallinen tallaaja.

Vierailija
24/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvin erikoiselta tapaukselta. Mitään diagnooseja tässä on kenenkään turhaa alkaa tekemään kun ei ole pätevyyttä, mutta eihän tosta nyt mitään pysyvää voi tulla. Valitettavasti tuon kaltaisia ihmisiä on tullut kohdattua, eikä ne asiat muutu kun eivät ne tajua minkään olevan vialla.

M45

Vierailija
25/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästi trolli. Ei noin tyhmää naista olekaan, joka tuossa tilanteessa jatkaisi suhdetta.

Kuule miljoonittain. Etenkin jos ukolla on statusta. Moni nainen elää miehen statuksen kautta.

Vierailija
26/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvin erikoiselta tapaukselta. Mitään diagnooseja tässä on kenenkään turhaa alkaa tekemään kun ei ole pätevyyttä, mutta eihän tosta nyt mitään pysyvää voi tulla. Valitettavasti tuon kaltaisia ihmisiä on tullut kohdattua, eikä ne asiat muutu kun eivät ne tajua minkään olevan vialla.

M45

Tiivistit olennaisen viimeisessä lauseessa. Ap:n miesystävän kaltaiset ihmiset eivät muutu, koska eivät ymmärrä käytöksessään olevan mitään väärää. Vaikka ymmärtäisivätkin, niin se ei siltikään takaa sitä, että muutosta tapahtuisi. Usein ihminen ei joko kykene muuttumaan tai halua muuttua. Silloin tilanne on otettava sellaisena kuin se on ja tarvittaessa lähdettävä lätkimään. Kukaan ei pysty muuttamaan toista. Väliaikainen käytöksen petraaminen erouhkan tms. alla on eri asia kuin pysyvä, sisimmästä kumpuava muutos.

Vierailija
27/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa nyt tekstisi uudelleen. Jos kirjoittaja olisi ystäväsi, mitä sanoisit tai miten neuvoisit? 

Tekstissä tulee esille ihan yksittäisiä asioita, mutta kumppanisi vaikuttaa olevan aika ajattelematon ja itsekäs. Jos olet ottanut puheeksi kertomasi epäkohdat ja toinen ei välitä, tekisin omat johtopäätökseni.

Vierailija
28/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä käytöstä homolle joka alistaa naista.

Vierailija
29/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastavuoroisuuden puuttuminen alkaa jossain vaiheessa vituttaa ja uuvuttaa niin paljon, että ero tulee joka tapauksessa. Silloin mietit, että miksi hukkasit niin pitkään aikaa miehen kanssa, josta näki jo 2024, että ei tämä pidemmän päälle ole sulle hyväksi. Aiotko hukata aikaa vai todeta, että pelastat itsesi mieluummin aiemmin?

Vierailija
30/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla muutakin, mutta narsisti ex toimi noin. 

Vierailija
31/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä vtun takia sä olet sen kanssa?

Ulkonäön takia?

Vierailija
32/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule miljoonittain. Etenkin jos ukolla on statusta. Moni nainen elää miehen statuksen kautta.

Joidenkin mielestä kaikki oman pienen kuplan ulkopuolella tapahtumat ovat "trollausta".

Vierailija
33/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko massimuna?

Vierailija
34/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin mielestä kaikki oman pienen kuplan ulkopuolella tapahtumat ovat "trollausta".

Jep. "Ei tuo voi olla totta, koska MINULLE ei ole koskaan käynyt noin!"

Vierailija
35/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava ja realistinen trolli. 

Vierailija
36/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppeleilla ei ole kaikki kotona. Eräätkin harjoittivat sodomiaa adoptiolapsensa kanssa. 

Vierailija
37/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tämän olen itse huomannut tällä palstalla. Kaikki on kuulemma nykyään joko provoilua tai trollausta.

Vierailija
38/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika.

Samaa mieltä!

Vierailija
39/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelin nuorena tuollaisten ihmisten kanssa, koska kuvittelin kaikkien miesten olevan päästään vialla. Samanlaista meininkiä kuului olevan myös monilla ystävilläni. Halusin niin kovasti perheen ja lapsia, että päätin kestää. Luojan kiitos, tulin järkiini ennen perheen perustamista ja löysin täysipäisen miehen. Eli tuollaisten alistajien kanssa seurustelevat ne, jotka eivät tiedä paremmasta.

Vierailija
40/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ap on heikkolahjainen ja kirjoittelee jostain ryhmäkodista?

Oon joo ehkä vähän omalaatuinen mutta isoin osa mun kummallisuudesta johtuu kai (?) siitä etten oo altistunut sosiaalisesti normaaleille ja terveille ihmissuhteille.

-AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan