Miesystävän jatkuva kummallisuus
Hän tekee temppuja kuten: tulen hänen asuntoonsa ja hän tyhjentää kauppakassista vain oman ostoksensa jääkaappiin, ihmettelee sitten aamulla että onpas tässä nyt... kun mun ostokset on olleet lämpimässä koko yön.
Yöstä puheen ollen, hän saattaa ottaa lusikkaan ja leikkiä ja sitten menee pois ja sanoo: hyvää yötä. Hänestä on hauskaa jos mua "turhauttaa". Hän myös itselleen haluaa tyydytystä joten jos kosken niin sit pitää tehä. Mutta mä en saa halata/suukotella jos haluan, kaikki lähtee hänestä. Hän myös on se joka käy keskustelua, mua kuullaan vain jos ja ehkä.
Mä en ehkä enää jaksa, mitä pitäisi tehdä?438
Kommentit (60)
Teillähän on mahtava suhde. Mies tekee, mitä haluaa ja sinä teet nöyrästi, mitä mies haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Selvästi trolli. Ei noin tyhmää naista olekaan, joka tuossa tilanteessa jatkaisi suhdetta.
Varmasti on, jos mies on jotakin muuta kuin tavallinen tallaaja.
Kuulostaa hyvin erikoiselta tapaukselta. Mitään diagnooseja tässä on kenenkään turhaa alkaa tekemään kun ei ole pätevyyttä, mutta eihän tosta nyt mitään pysyvää voi tulla. Valitettavasti tuon kaltaisia ihmisiä on tullut kohdattua, eikä ne asiat muutu kun eivät ne tajua minkään olevan vialla.
M45
Vierailija kirjoitti:
Selvästi trolli. Ei noin tyhmää naista olekaan, joka tuossa tilanteessa jatkaisi suhdetta.
Kuule miljoonittain. Etenkin jos ukolla on statusta. Moni nainen elää miehen statuksen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvin erikoiselta tapaukselta. Mitään diagnooseja tässä on kenenkään turhaa alkaa tekemään kun ei ole pätevyyttä, mutta eihän tosta nyt mitään pysyvää voi tulla. Valitettavasti tuon kaltaisia ihmisiä on tullut kohdattua, eikä ne asiat muutu kun eivät ne tajua minkään olevan vialla.
M45
Tiivistit olennaisen viimeisessä lauseessa. Ap:n miesystävän kaltaiset ihmiset eivät muutu, koska eivät ymmärrä käytöksessään olevan mitään väärää. Vaikka ymmärtäisivätkin, niin se ei siltikään takaa sitä, että muutosta tapahtuisi. Usein ihminen ei joko kykene muuttumaan tai halua muuttua. Silloin tilanne on otettava sellaisena kuin se on ja tarvittaessa lähdettävä lätkimään. Kukaan ei pysty muuttamaan toista. Väliaikainen käytöksen petraaminen erouhkan tms. alla on eri asia kuin pysyvä, sisimmästä kumpuava muutos.
Luepa nyt tekstisi uudelleen. Jos kirjoittaja olisi ystäväsi, mitä sanoisit tai miten neuvoisit?
Tekstissä tulee esille ihan yksittäisiä asioita, mutta kumppanisi vaikuttaa olevan aika ajattelematon ja itsekäs. Jos olet ottanut puheeksi kertomasi epäkohdat ja toinen ei välitä, tekisin omat johtopäätökseni.
Tyypillistä käytöstä homolle joka alistaa naista.
Vastavuoroisuuden puuttuminen alkaa jossain vaiheessa vituttaa ja uuvuttaa niin paljon, että ero tulee joka tapauksessa. Silloin mietit, että miksi hukkasit niin pitkään aikaa miehen kanssa, josta näki jo 2024, että ei tämä pidemmän päälle ole sulle hyväksi. Aiotko hukata aikaa vai todeta, että pelastat itsesi mieluummin aiemmin?
Voi olla muutakin, mutta narsisti ex toimi noin.
Vierailija kirjoitti:
Minkä vtun takia sä olet sen kanssa?
Ulkonäön takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule miljoonittain. Etenkin jos ukolla on statusta. Moni nainen elää miehen statuksen kautta.
Joidenkin mielestä kaikki oman pienen kuplan ulkopuolella tapahtumat ovat "trollausta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin mielestä kaikki oman pienen kuplan ulkopuolella tapahtumat ovat "trollausta".
Jep. "Ei tuo voi olla totta, koska MINULLE ei ole koskaan käynyt noin!"
Puppeleilla ei ole kaikki kotona. Eräätkin harjoittivat sodomiaa adoptiolapsensa kanssa.
Juu, tämän olen itse huomannut tällä palstalla. Kaikki on kuulemma nykyään joko provoilua tai trollausta.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika.
Samaa mieltä!
Minä seurustelin nuorena tuollaisten ihmisten kanssa, koska kuvittelin kaikkien miesten olevan päästään vialla. Samanlaista meininkiä kuului olevan myös monilla ystävilläni. Halusin niin kovasti perheen ja lapsia, että päätin kestää. Luojan kiitos, tulin järkiini ennen perheen perustamista ja löysin täysipäisen miehen. Eli tuollaisten alistajien kanssa seurustelevat ne, jotka eivät tiedä paremmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ap on heikkolahjainen ja kirjoittelee jostain ryhmäkodista?
Oon joo ehkä vähän omalaatuinen mutta isoin osa mun kummallisuudesta johtuu kai (?) siitä etten oo altistunut sosiaalisesti normaaleille ja terveille ihmissuhteille.
-AP
Parempi huonokin mies kuin ei ketään. Jos on komea ja rikas?