Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa erota, syy: kokee itsensä tarpeettomaksi suhteessamme

Vierailija
04.02.2024 |

Mistä tuollainen voi johtua? Miksi mies ajattelee noin? En ymmärrä mikä miehiä nykyään vaivaa. 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa olla Alfa, Tarzan. 

Mies haluaa tulla ylöspäin katsotuksi, palvotuksi, ihailluksi.

Miehen kanssa samaan suhteeseen ei mahdu kaksi samanarvoista. Siinä selitys.

Vierailija
2/28 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sinä teet kaikki kotityöt hänen puolestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on jo toinen.

Vierailija
4/28 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko miehen toteuttaa toiveensa seksissä?

Vierailija
5/28 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytät seksileluja etkä anna.

Vierailija
6/28 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on jo toinen.

Niin. On.

Vierailija
7/28 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä luulen, että taustalla on rakastuminen toiseen. Siksi yrittää keksiä jonkun kivemman selityksen, joka kyllä kuulostaa täydelliseltä huuhaalta.

Vierailija
8/28 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa kai muutenkin erota. Onko lisää syitä. Kysy mieheltä kysymyksiä ystävällisesti, jos saat mitään järkevää vastausta. Vai kiertelee vain ja kaartaa.

Vierailija
9/28 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen, kun lapset on saatu, mies on tarpeeton - muuten kuin perheen elättäjänä.

Vierailija
10/28 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko syy olennainen? Ero tulee kuitenkin, sepitteli hän syyksi mitä tahansa.

Ala rakentaa uutta elämää ja iloitse uusista mahdollisuuksista. Sinkkuna on naisen hyvä olla.

Vierailija
11/28 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntui, ettei minua tarvita keskustelukumppaniksi, harrastuskaveriksi eikä seksikumppaniksi. Jäljelle jäin mielestäni vain taloudellinen hyötyminen, joten päätin erota.

Vierailija
12/28 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on joku toinen, mutta on niin m*naton että piti keksiä huono valhe. Joutaa mennä.

Vierailija
13/28 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi ankeaa kun suhde päätyy tuollaiseen pisteeseen. Ei siis piikittelynä ap:lle, mutta tunnistan suhdedynamiikan vanhasta suhteesta. Meillä tilanne luisui siihen että mies alkoi odottaa että huolehdin jopa hänen hammaslääkäriaikansa.

On tosi ankeaa ja yksinäistä olla tuollaisessa kaikukammiosuhteessa. Jos ihan kaikki lähtien esim. kodinhoidosta, lomien valinnasta, merkkipäivien vietosta (6v suhteen kunniaksi olin varannut ravintolan ja ostanut miehelle lahjan - mies ilmestyi paikalle arkivaatteissa opiskelureppunsa kanssa) ja ihan kaikesta lähtien tulee vain yhdeltä osapuolelta, niin mikä suhde se edes on.

Jos kaikki suhteeseen liittyvä ja kaikki kiva tulee aina yhdeltä osapuolelta, niin mihin sitä toista edes tarvitsee.

Tosi surullista jos myös se passiivinen osapuoli tajuaa itsekin olevansa pelkkä statisti omassa elämässään. Tyhjää, onttoa, merkityksetöntä, jos sydän ei ole mukana.

Vierailija
14/28 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun eksäni alkoi yhtäkkiä puhua, kuinka minä en arvosta häntä. 

No, löytyihän se selitys vihdoin: nainen, joka palvoi maata hänen allaan.

Nykyään olen uusissa naimisissa ja mietin tätä asiaa usein: miten ihmeessä sitä arvostusta käytännössä osoitetaan? Ei kai nyt roskapussin viemisestä tarvitse kiittää?

Vierailija
15/28 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään olen uusissa naimisissa ja mietin tätä asiaa usein: miten ihmeessä sitä arvostusta käytännössä osoitetaan? Ei kai nyt roskapussin viemisestä tarvitse kiittää?

osaisiko kukaan mies kertoa vastausta?

taustana siis se, etten ole nalkuttaja, joskaan en ihaile siivoustyön jälkeäkään.

ylläoleva

Vierailija
16/28 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ehkä huomannut,että nainen pärjää paremmin ilman häntä.Mutta jos annat hänelle vähän enemmän huomiota ja yhteistä aikaa.Niin ehkä hän päättää jäädä vierellesi.Eikä koe itseään silloin riittämättömäksi vaan todella tärkeäksi sinulle.

Vierailija
17/28 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

taustana siis se, etten ole nalkuttaja, joskaan en ihaile siivoustyön jälkeäkään.

ylläoleva

Tuolla on oikeasti naisia jotka ovat valmiita pesemään varattujen boksereita,syöttämään ja juottamaan. Hieromaan seksin päätteeksi. Ylläripylläri. Mies oottaa uuden tekevän tuota kaikkea vaikka oisivat 2-3 lapsen vanhempia.

Vierailija
18/28 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on ehkä huomannut,että nainen pärjää paremmin ilman häntä.Mutta jos annat hänelle vähän enemmän huomiota ja yhteistä aikaa.Niin ehkä hän päättää jäädä vierellesi.Eikä koe itseään silloin riittämättömäksi vaan todella tärkeäksi sinulle.

Saat jatkaa tota hamaan tappiin asti. Sivuhuomautus. Toihan on kiristämistä. "Ellet tee kuten sanon.."

Vierailija
19/28 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ylläoleva

Tuolla on oikeasti naisia jotka ovat valmiita pesemään varattujen boksereita,syöttämään ja juottamaan. Hieromaan seksin päätteeksi. Ylläripylläri. Mies oottaa uuden tekevän tuota kaikkea vaikka oisivat 2-3 lapsen vanhempia.

ei tuollaisia naisia ole. 

Vierailija
20/28 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tuolla on oikeasti naisia jotka ovat valmiita pesemään varattujen boksereita,syöttämään ja juottamaan. Hieromaan seksin päätteeksi. Ylläripylläri. Mies oottaa uuden tekevän tuota kaikkea vaikka oisivat 2-3 lapsen vanhempia."

--

"ei tuollaisia naisia ole"

--

Saattaa ollakin...Kyllä minäkin suhteen alussa tein miehelle vaikka mitä palveluksia ja hain kuun taivaalta. Mutta lasten syntyessä tuli vähän muutakin tekemistä. Puhumattakaan siitä että nämä huomioinnit ja hieronnat eivät olleet ikinä vastavuoroisia. Kyllä se ihaninkin nainen närkästyy ennemmin tai myöhemmin jos ei saa ikinä mitään itselleen.

PS. Lainaustoiminto on täysin sekaisin. Siks tein itse.