Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän jatkuva kummallisuus

Vierailija
29.12.2024 |

Hän tekee temppuja kuten: tulen hänen asuntoonsa ja hän tyhjentää kauppakassista vain oman ostoksensa jääkaappiin, ihmettelee sitten aamulla että onpas tässä nyt... kun mun ostokset on olleet lämpimässä koko yön.

Yöstä puheen ollen, hän saattaa ottaa lusikkaan ja leikkiä ja sitten menee pois ja sanoo: hyvää yötä. Hänestä on hauskaa jos mua "turhauttaa". Hän myös itselleen haluaa tyydytystä joten jos kosken niin sit pitää tehä. Mutta mä en saa halata/suukotella jos haluan, kaikki lähtee hänestä. Hän myös on se joka käy keskustelua, mua kuullaan vain jos ja ehkä.

Mä en ehkä enää jaksa, mitä pitäisi tehdä?438

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmaan trolli, mutta tiedän kyllä naisia jotka ovat jääneet suhteeseen, missä mies käyttäytyy kuin pikkulapsi, tekee "jekkuja" ja kiusaa. Kaikkein parhaimmat hankkivat lapsiakin näiden "jekuttajien" kanssa. Useimmat tajuavat jossain vaiheessa, ettei mies rakasta, vaan pelkästään leikkii, mutta osa on vähän tyhmempiä.

Anteeks, en ollut trolli mutta vastaukset suorastaan ravisteli. Eka olin silleen että OK pyysin apua vauvapalstalta, vastaukset sen mukaan mutta näitä oli niin monta että ehkä on oikeesti epähyvä olla tässä. Noi jekut sun muut tuntuu myös tosilta suhteessa. En koe olevani kovinkaan tyhmä, mutta myönnän olevani naiivi ihmissuhteissa koska uskon kaikista hyvää. Mulla on myös traumatausta lapsuudenkodista, ja kiusaamiskokemus.

Tää mies sanoi heti alussa että meillä tulis olemaan tosi hyvä dynamiikka, en tiennyt mitä se tarkoittaa mutta luulisin nyt että sitä että oon kiltti ja hän tarttee sellaista.

Vierailija
42/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmaan trolli, mutta tiedän kyllä naisia jotka ovat jääneet suhteeseen, missä mies käyttäytyy kuin pikkulapsi, tekee "jekkuja" ja kiusaa. Kaikkein parhaimmat hankkivat lapsiakin näiden "jekuttajien" kanssa. Useimmat tajuavat jossain vaiheessa, ettei mies rakasta, vaan pelkästään leikkii, mutta osa on vähän tyhmempiä.

Anteeks, en ollut trolli mutta vastaukset suorastaan ravisteli. Eka olin silleen että OK pyysin apua vauvapalstalta, vastaukset sen mukaan mutta näitä oli niin monta että ehkä on oikeesti epähyvä olla tässä. Noi jekut sun muut tuntuu myös tosilta suhteessa. En koe olevani kovinkaan tyhmä, mutta myönnän olevani naiivi ihmissuhteissa koska uskon kaikista hyvää. Mulla on myös traumatausta lapsuudenkodista, ja kiusaamiskokemus.

Tää mies sanoi heti alussa että meillä tulis olemaan tosi hyvä dynamiikka, en tiennyt mitä se tarkoittaa mutta luuli

Tää oli AP

Ja täytyy mainita että miehellä ei ole statusta tai rahaa, kuten jotkut arvelivat. Ulkonäköä vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla mun exän nyxä.

Mä ajattelin samaa! Pieni kaupunki, etunimi J:llä..?

Vierailija
44/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun asutte vielä eri asunnoissa, ero on helppo. Toivottavasti et ole antanut hänelle avaimia omaan asuntoosi. 

Vierailija
45/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten rima miesten suhteen on helvetissä. 

Eroa asap. 

Vierailija
46/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästi trolli. Ei noin tyhmää naista olekaan, joka tuossa tilanteessa jatkaisi suhdetta.

Kyllä vielä tyhmempiäkin löytyy

Vierailija
47/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää mies sanoi heti alussa että meillä tulis olemaan tosi hyvä dy

Hyvällä dynamiikalla se varmaan tarkoitti, että kestät paljon kiusaamista ja saatat olla niin nnaiivi, että jäät. Älä oikeasti kuitenkaan jää suhteeseen kiusaajan kanssa, parempiakin on tarjolla ja jos kohtelu on tuon kaltaista niin sinä itse olet jo huomattavasti parempaa seuraa itsellesi.

Vierailija
48/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten rima miesten suhteen on helvetissä. 

Eroa asap. 

No ala sä ap:n kanssa?

Vierailija
49/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos vielä kerran kiusaat minua, et tule saamaan minulta seksiä enää ikinä."

Sen jälkeen marssit suoraan ovelle ja poistut asunnosta taaksesi katsomatta. Jos jää pillittämään jonkun seksillä kiristämisen takia niin pillittäkööt tyynyynsä kunnes nöyrtyy. Hän ottaa yhteyttä sitten kun on siihen valmis ja pidäkin huoli ettet pehmene millekään itsensä puolusteluyrityksille. Pelkkä selkeä asian vakavasti ottaminen kelpaa.

Vierailija
50/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tunnustan että olen ollut suhteessa samanlainen kuin kumppanisi. Olen siis heteronainen. En tykännyt miehen aloitteista, ja saatoin leikkiä hetken läheisyyttä omilla ehdoillani. Halusin itse olla se, joka tekee aloitteen kaikkeen läheisyyteen ja hellyyteen.

Mies oli täysin addiktoitunut minuun, kuin koiranpentu. Lopulta minua itseäni alkoi kai inhottaa miehen alistuvuus ja jätin hänet. En enää halunnut häntä. 

Eli oma miehesikin voi oikeasti ärsyyntyä sinun tavastasi hyväksyä hänen käytöksensä. 

Toivon ettei minua tulla arvostelemaan tästä. Olen saanut myöhemmin autismikirjon diagnoosin eli en ole ihan norminainen.

Vierailija
51/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, tunnustan että olen ollut suhteessa samanlainen kuin kumppanisi. Olen siis heteronainen. En tykännyt miehen aloitteista, ja saatoin leikkiä hetken läheisyyttä omilla ehdoillani. Halusin itse olla se, joka tekee aloitteen kaikkeen läheisyyteen ja hellyyteen.

Mies oli täysin addiktoitunut minuun, kuin koiranpentu. Lopulta minua itseäni alkoi kai inhottaa miehen alistuvuus ja jätin hänet. En enää halunnut häntä. 

Eli oma miehesikin voi oikeasti ärsyyntyä sinun tavastasi hyväksyä hänen käytöksensä. 

Toivon ettei minua tulla arvostelemaan tästä. Olen saanut myöhemmin autismikirjon diagnoosin eli en ole ihan norminainen.

Ei ap:n miesystävä saa vastuuttaa aloittajaa omasta ärsyyntymisestään. Hänen pitää itse joko ottaa aikuismaisesti asia puheeksi aloittajan kanssa tai lopettaa suhde. Tosin mies vaikuttaa aloittajan kirjoitusten perusteella sellaiselta, että aikuismaisuutta häneltä on turha odottaa.

Jos suhteessa ei viihdy ja toinen pelkästään ärsyttää, niin silloin se kuuluu lopettaa. Oman turhautumisen ja ärtymyksen kanavoiminen toisen kiusaamiseen on vain luonteen heikkoutta. Kuten myös se, että käyttäytymällä huonosti toivoo kumppanin saavan lopulta tarpeekseen ja tekevän aloitteen eroon.

Vierailija
52/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota käytös puheeksi hänen kanssaan. Jos kieltäytyy kommentoimasta tai alkaa syyttelemään että vika on sinussa niin lähde suhteesta.

Tämä on tärkeä pointti missä tahansa suhteessa kuin orastavassa seurustelu suhteessa.

Kun kaveri, ystävä tai poika/tyttöystävä silmät korvat täyteen huutaa että olet sellainen tai tälläinen, sinun vika kun kaikki on piloilla, lähde.

Voit sanoa, mä lähden nyt enkä palaa. Älä ota yhteyttä.

Voi olla että ko. kaverille tulee hätä ja alkaa ns. rakkauspommitus. Tiedät kuitenkin mitä hän todellisuudessa miettii koska syytteli sinua kaikesta tapahtuneesta eikä ottanut omaa osuuttaan koppia ollenkaan.

Koska vastaisuudessa asioiden mennessä hänen mielestä myttyyn, se on vain sinun syy.

Hanki parempaa seuraa. Yksin on parempi kuin huonossa seurassa.

Vierailija
53/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin seksin lopulta, kun mies ei selvästi välittänyt suhteesta paskaakaan.  Ei oo muuttanut mitään sekään, nyt ollaan sitten vaan kämppiksiä. Ehkäpä mies on tosiaan homo?  Pakkohan se on erota, mutta sanon vaan että jääräpäisillä ihmisillä se lopullinen toivon hautaaminen vie joskus tosi pitkään.

Vierailija
54/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanpa täällä ehdottomia. Hyvässä parisuhteessa on mahdollisuus kasvaa, kehittyä. Se tietysti edellyttää, että tunnistaa itsessään muutostarpeen. Sitä varten avoin kommunikaatio on aivan olennainen asia parisuhteessa. Jos toinen ei edes ymmärrä mistä kiikastaa, se pitää tarjoilla hänelle selkeästi ja rakentavasti.

Vierailija
55/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luepa nyt tekstisi uudelleen. Jos kirjoittaja olisi ystäväsi, mitä sanoisit tai miten neuvoisit? 

Tekstissä tulee esille ihan yksittäisiä asioita, mutta kumppanisi vaikuttaa olevan aika ajattelematon ja itsekäs. Jos olet ottanut puheeksi kertomasi epäkohdat ja toinen ei välitä, tekisin omat johtopäätökseni.

Tämä.

Puheet on pidetty eikä kanna vastuutaan kuin aikuinen, lähde taaksesi katsomatta.

Vierailija
56/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota käytös puheeksi hänen kanssaan. Jos kieltäytyy kommentoimasta tai alkaa syyttelemään että vika on sinussa niin lähde suhteesta.

Ei kannata. Parempi lähteä suoraan ja estot päälle. Käytös on niin sairasta, ettei kannata jäädä ottamaan paskaa niskaan. 

Vierailija
57/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää mies sanoi heti alussa että meillä tulis olemaan tosi hyvä dynamiikka, en tiennyt mitä se tarkoittaa mutta luuli

Jos olet kokematon konfliktitilanteissa ja taipuvainen joustamaan, lähde suhteesta vähin äänin. Voit ilmoittaa suhteen loppuneen ihan vaikka viestillä. Pyydä ystävä luoksesi kylään  tai matkusta lapsuudenkotiin jos voit. ÄLÄ lähde mukaan, jos mies tulee itkemään perään. Kokemusta on toksisesta suhteesta, pysy kaukana! Voimaa! Puhu ystäville, älä jää yksin <3

Entinen pompoteltava

Vierailija
58/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä yksin olemisessa on kaikista kauheinta? Ihan oikeasti. Ei voi olla niin tärkeätä olla vain jonkun kanssa että tollasta pastaa pitää kestää.

Lopetat tapailun ja heti. 

Tämä on asia jota itsekin usein täällä ihmettelen.

Vierailija
59/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normimies. Nää kuvittelee olevansa jotenkin naisen yläpuolella. Ne on pienestä pitäen jo kasvatettu niin. Ei tuu muuttumaan.

Vierailija
60/60 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin mun exä. Siinä vasta moniongelmainen aikuistaapero! Jätä toi ennen kuin se jättää sut, näin päin harmittaa vähemmän

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä